Welsh & Shetlander praat.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:14

Ik heb geen shetten (wel 3 gehad.., een bruinbonte merrie, een vosbonte hengst en een bruine merrie)

Nu hebben we 3 a-welshjes:
Oldenzijlster Mandy (v: Bryn Storm, m: Maxwelltown Mary Anne) Roepnaam: Mandy.
Ze is drachtig van Talgarth Elfed.
Kleur: Schimmel.
Mandy is ster en we hopen dat ze dit jaar voorlopig keur wordt.
leeftijd: 9 jaar

haar dochter
Dinkel Weelde's First Angel (v: Springbourne Glide, m: Oldenzijlster Mandy)
Ze is nog niet op een keuring geweest.
Roepnaam: Angel.
kleur: schimmel
leeftijd: 2 jaar

engelse import merrie:
Glyncoch Ulrica (v: Maesgwyn Hi Tec, m: Polaris Ulrica).
Roepnaam: Winni.
Leeftijd: 4 jaar
Kleur: Schimmel
Ook nog niet op een keuring geweest en wordt gereden door mijn dochter.
Ze zal dit jaar voor stamboekopname gaan.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:03

die foto van zip echt lief! die hoofdjes *slijm*

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 19:52

Ik verzorg een welsh en een shetlander. Lachen

Dit is Bunny de welsh A: (stermerrie geweest) Cool

Afbeelding
'Meer pics in mijn profiel! Lachen Echt een lievie!!!

Elise de shet:
Afbeelding
Ontzettend leuk wijfie, echt mijn vriendje Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:22

Bunny vind ik liev!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:51

Ik verzorg op een stal waar ze (kleinschalig) met Welsh pony's fokken, er staan nu 7 pony's, 5 K's en 2 HBW's en het is daar echt heel leuk, ik heb er wel foto's van staan in mijn profiel.
Daar rijdt ik meestal op de K merrie Zilvia, dat is een koffievosje en ze is helemaal geweldig Lovers Lovers
Dit jaar komen er als alles goed gaat twee veulentjes, vorig jaar was er maar een omdat Zilvia een miskraam heeft gehad Huilen

Welshjes 4 Life (ik heb ook mijn eigen Welsh website http://dieren.clubs.nl/Tha_WelshPony)

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 17:57

Ik verzorg dus 2 shetlanders...
Ze heten Peer en Ginger. Foto van Peer hieronder:
Afbeelding
Ze zijn beide heel bijdehand, maar kunnen super lief kijken, en daardoor is alles altijd gelijk weer goed Lovers

Ze zijn 15 en 19 jaar, en Mini-Shetlanders. Voor meer info, m'n profiel! *LOL*


Ennuh Kim (pinky_girl), Pinky is echt lief joh!



AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:14

aaahhh *zwijmel* Kwijl wat een schatje, die is volgens mij wel heel klein, hoe hoog is hij/zij??

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:38

Tjah, wat moet ik hier zeggen? Ik vind Welshjes en shetten ook wel leuk, mijn voorkeur gaat meer naar de grotere rassen maar omdat we zelf 1 welsh A-tje hebben en 2 shetten vind ik die ook super schattig! ! Apollon is een kruising met een welsh dus eigenlijk geen echte welsh.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:49

Yaar schreef:
Bunny vind ik liev!


Ze is ook een lieve schat Lovers Ken weinig pony's die echt zoveel haar 100% betrouwbaar zijn ze zal nooit bijten of trappen, zo'n schat.
Ze is wel een beetje Schijnheilig (erg) eigenwijs! *LOL*

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:49

Leuk paarden hier trouwens, best veel welshe's nog!!! Lachen Zijn er ook nog die nog op hun welsh a rijden?

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 18:55

avantilover schreef:
Ze is ook een lieve schat Lovers Ken weinig pony's die echt zoveel haar 100% betrouwbaar zijn ze zal nooit bijten of trappen, zo'n schat.
Ze is wel een beetje Schijnheilig (erg) eigenwijs! *LOL*


Volgens mij is dat ook een soort van uitstraling van Welshjes *LOL* Zilvia is ontzettend schrikachtig en vurig, maar toch vertrouw ik haar heel erg (98% (moet wel blijven opletten onder het zadel)) maar er zijn maar weinig pony's die ik zoveel vertrouw als Ziliva en vriendinnen van mij die Welshjes rijden vertrouwen ze ook ontzettend veel Haha!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:10

Tha_Niekje"]
[quote="avantilover schreef:
Ze is ook een lieve schat Lovers Ken weinig pony's die echt zoveel haar 100% betrouwbaar zijn ze zal nooit bijten of trappen, zo'n schat.
Ze is wel een beetje Schijnheilig (erg) eigenwijs! *LOL*


Volgens mij is dat ook een soort van uitstraling van Welshjes *LOL* Zilvia is ontzettend schrikachtig en vurig, maar toch vertrouw ik haar heel erg (98% (moet wel blijven opletten onder het zadel)) maar er zijn maar weinig pony's die ik zoveel vertrouw als Ziliva en vriendinnen van mij die Welshjes rijden vertrouwen ze ook ontzettend veel Haha!
[/quote]

Ik heb weleens onder het rijden ben ik heerlijk aan het ontspannen en dat heeft dat mutsie door en dan gaan we opeens de andere kant op *LOL* Verder kan ze soms weleens draken hoor onder het rijden, vooral terug naar huis is ze soms niet te houden, maar stiekem vind ik dat best leuk
Verder ging ik pas zonder zadel maar viel een beetje naar voren stond ze gelijk stil Lovers
Maar echt een ideaal karakter! Ook die pit vind ik super!

Hoe zijn ze trouwens bij jou als ze echt een het werk worden gezet? Bij Bunny verscghild het zo soms loopt ze echt super goed en een andere lukt het allemaal voor geen meter Scheve mond
Ik ben nu met haar bezig om flink wat rug spieren te kweken, maar goed hard van goud, vooral onder het verzorgen!!!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:58

avantilover"]
[quote="Tha_Niekje"][quote="avantilover schreef:
Ze is ook een lieve schat Lovers Ken weinig pony's die echt zoveel haar 100% betrouwbaar zijn ze zal nooit bijten of trappen, zo'n schat.
Ze is wel een beetje Schijnheilig (erg) eigenwijs! *LOL*


Volgens mij is dat ook een soort van uitstraling van Welshjes *LOL* Zilvia is ontzettend schrikachtig en vurig, maar toch vertrouw ik haar heel erg (98% (moet wel blijven opletten onder het zadel)) maar er zijn maar weinig pony's die ik zoveel vertrouw als Ziliva en vriendinnen van mij die Welshjes rijden vertrouwen ze ook ontzettend veel Haha!
[/quote]

Ik heb weleens onder het rijden ben ik heerlijk aan het ontspannen en dat heeft dat mutsie door en dan gaan we opeens de andere kant op *LOL* Verder kan ze soms weleens draken hoor onder het rijden, vooral terug naar huis is ze soms niet te houden, maar stiekem vind ik dat best leuk
Verder ging ik pas zonder zadel maar viel een beetje naar voren stond ze gelijk stil Lovers
Maar echt een ideaal karakter! Ook die pit vind ik super!

Hoe zijn ze trouwens bij jou als ze echt een het werk worden gezet? Bij Bunny verscghild het zo soms loopt ze echt super goed en een andere lukt het allemaal voor geen meter Scheve mond
Ik ben nu met haar bezig om flink wat rug spieren te kweken, maar goed hard van goud, vooral onder het verzorgen!!!
[/quote]

Ja welshjes vindt ik geweldig, ze zijn lekker pittig, kunnen ook aardig veel en ze zijn heel erg aanhankelijk

Zilvia loopt heel graag en doet meestal wel wat ik vraag (behalve als ze een strondbui heeft Afbeelding) maar Sandra, waar een vriendin op rijdt, is erg lui en kan heel vervelend zijn tijdens het rijden, die is ook veel rustiger en zit ook veel minder arabisch bloed in

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:59

Tha_Niekje schreef:
aaahhh *zwijmel* Kwijl wat een schatje, die is volgens mij wel heel klein, hoe hoog is hij/zij??

Dankjewel! (Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Schijnheilig )
Ik weet de stokmaat niet precies, het is iig een minishetje *LOL*

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:12

Virginialover"]
[quote="Tha_Niekje schreef:
aaahhh *zwijmel* Kwijl wat een schatje, die is volgens mij wel heel klein, hoe hoog is hij/zij??

Dankjewel! (Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Schijnheilig )
Ik weet de stokmaat niet precies, het is iig een minishetje *LOL*
[/quote]

Ja, ik had het tegen jou Afbeelding ik vindt hem echt heel lief

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:18

Tha-Niekie: Leuk profiel die welsh_K vind ik ook een schitterde pony! Lachen Lijkt ontzettend veel op een ex verzorgpaard van mn vriedin die is pas weer weggehaalt. Boos!
Die van jou advator ook, erg mooi. Leuke paarden echt gaaf zoveel welshe's!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:20

Ja, het bevalt me er ook heel goed, het is heel gezellig met dat andere meisje en er gebeuren heel veel leuke dingen *LOL* + ik leer er nog heel veel van

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:26

avantilover schreef:
Leuk paarden hier trouwens, best veel welshe's nog!!! Lachen Zijn er ook nog die nog op hun welsh a rijden?


Ik rij ook nog hil soms op mn oude pony maar ik word al errug groot voor haar en zij is de jongste ook niet meer.. Ze wordt namelijk al weer 19 *LOL*
Maar toen ik nog kleiner was ree ik altijd op haar!!! Ze waas heel erg eigenwijs..elke keer als ik ging rijden kreeg ik wel vliegles..of snel afstijgen cursus Party!! *LOL*

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:36

rooslover"]
[quote="avantilover schreef:
Leuk paarden hier trouwens, best veel welshe's nog!!! Lachen Zijn er ook nog die nog op hun welsh a rijden?


Ik rij ook nog hil soms op mn oude pony maar ik word al errug groot voor haar en zij is de jongste ook niet meer.. Ze wordt namelijk al weer 19 *LOL*
Maar toen ik nog kleiner was ree ik altijd op haar!!! Ze waas heel erg eigenwijs..elke keer als ik ging rijden kreeg ik wel vliegles..of snel afstijgen cursus Party!! *LOL*
[/quote]

Hoe groot is die pony dan en jij? haha nog lekker pittig zijn ze op al een beetje oude leeftijd he. Bunny is 15 en dat zou je ook niet zeggen.

Bun is trouwens 1.20 en ik 1.68 eigenmlijk krijg ik vreemd genoeg nooit te horen dat ik te groot ben ofzo Lachen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 20:49

Maar Welshjes zijn ook behoorlijk sterk, Nynke en ik zijn allebei aardig lang en rijden ook op het kleine welshje bij ons op stal. Dat is ook niet te zwaar voor die pony, die vindt het alleen maar geweldig *LOL*

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:27

Nu ik... kijk maar uit Tong uitsteken

OVER:

Afbeelding
*LOL*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Peer Lovers

nu Gingaah Cool

Afbeelding
dies vet gaaf Haha!

Afbeelding
Die foto gaat beroemd worden Tong uitsteken:P

Afbeelding
+bandages Haha!

Afbeelding
je ergste nachtmerrie Extreme duivel

dta waren mijn verzorgshetjes Lovers

en nu ovr ene manege knol, Kenny !!!
Afbeelding
eigenluk niet een manegepony... maar staat naast de manege *LOL*

Dat was mijn shetlander praat Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:45

Bunny's tanden zijn lekker schoner Tong uitsteken Afbeelding

*LOL* Maar leuk beesie hoor! Zal oko ff een foto van Elise plaatsen!

Met shetten heb ik nou altijd lol of beleef ik iets geks daar hebben ze aanleg voor ofzo?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:55

Elise is zo'n ontzettend stoer tof grappig paardje Party!! Ik moet haar altijd op haar achterbeen krabben als ik op haar hals knuffelt loopt ze naar vorten en gaat met haar kont bij mij staan, zo van krab me nou *LOL*
Zo grappig altijd, verder rijd ik ook nog op haar Clown Dan is ze helemaal G-E-W-E-L-D-I-G echt super lekker crossen, kan ook nog eens super dresseur, kei hoog springen en veel pit voor een shet. Een geweldig ding Lovers love her.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
[img][/img]

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:54

whahha.. volgende keer tandjes poetsen *LOL*

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:01

Ik maak haar tanden altijd schoon met een sponsje *LOL* haha, het moet er toch mooi uitzien voor het geval als ze weer gaat flemen! Tong uitsteken