Dreamboy schreef:Ik denk eerder dat er niemand op af kwam omdat hij zijn oproep in ern krant had staan en niet op internet. Er zijn nog maar weinig mensen die kranten lezen. Als hij op internet had gestaan was hij zo weg geweest. Er is altijd wel een handelaar die er brood in ziet.
Naar zijn eigen zeggen heeft hij wel alles eerlijk bij de advertentie benoemd. Dus, dat het geen paard is voor de sport, alleen nog voor recreatief te rijden. Máár, ik vraag me af wat ik zelf gedaan had.. Weet ook niet of ik er dan meteen op gereageerd zou hebben (klinkt misschien vreemd). Maar, een handelaar ziet er meteen brood in...gelukkig hebben ze dit stukje nét gemist!
In Duitsland gaat het trouwens net allemaal wat anders dan hier in Nederland hoor.. En écht, wij Nederlanders zijn véél gieriger als er iets gratis te krijgen is en kijken dan vaak niet meer verder dan ons neusje lang is. (niet íedereen....)
Maar ik mag niet klagen. Vind het allang best dat niemand is gekomen.
Dat hij dan 4 dagen alleen heeft moeten rondzwerven tussen de runderen, dat is wel een ding ja. Blijven gemengde gevoelens...Maar er is niets meer aan te veranderen en ik heb er meer begrip voor nu.