Dat is echt overdreven.
IHN schreef:Spaanse pony, alsjeblieft zeg. Ts mag alles overal neerzetten wat ze wil. Ze werkt ook gewoon, he? En aangezien dierenarts wekelijks komt denk ik dat ze het best goed kan betalen, maar met net een verhuizing achter de rug is t potje wel op. En de dierenarts en stalling etc kon niet wachten. Maar serieus, wat een onzin dat ts zich zou moetrn verantwoorden over het kopen van nwe fenders. Je gaat echt over grenzen hier qua bemoeizucht. (heb je uberhaupt gedoneerd?).
sorry, maar ik merk echt dat ik hier boos om wordt. Hou eens op.
SP geeft niet eens kritiek, maar een aanbeveling. Zegt ook nergens dat het niet kan of mag, maar dat het gek kan overkomen en of het niet slimmer is om het voor jezelf te houden.
Dus dergelijke emotionele reacties als hierboven begrijp ik niet zo. Het is een netjes geformuleerde tip, TS kan zelf kiezen of ze hier iets mee doet of niet. Misschien is het zelfs wel bruikbaar voor de TS omdat ze hier niet aan gedacht heeft. Of niet, en dan laat je het lekker links liggen.
Kritische noten, tips en aanbevelingen horen er gewoon bij, het is een openbaar forum, niet alles hoeft op 1 lijn te liggen.