Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Avalanche schreef:Dat zegt me niets. Ik vroeg naar rassen, geen namen.
Dreamboy schreef:Avalanche schreef:Idd uit het western beleren en het fijn dat deze kleur bij Quarters veel voorkomt. Maar ik kan het fout hebben he. Het was ook een vraag, geen conclusie
Weet ik, maar ik was gewoon nieuwsgierig
Maartje1990 schreef:Avalanche schreef:Dat zegt me niets. Ik vroeg naar rassen, geen namen.
Dit kan je ook vriendelijker formuleren.
Ts ik vind niet dat je iets geromantiseerd hebt, mijn inziens kan je gewoon op een hele mooie manier verhalend vertellen/schrijven.
Misterio zit er goed uit en ik wens je het allerbeste met hem.
Elisa2 schreef:Hij ziet er goed uit! En jemig wat een verhaal. Hij heeft hem dus twee maanden gratis aangeboden en daar kwam niemand op af? Ik snap zijn wanhoopsdaad nu een stuk beter en ook waarom ze zo makkelijk afstand van hem gedaan hebben. Vind het sneu dat hij zoveel problemen had door zijn gehoor problemen. De paarden moeten vast heel belangrijk voor hem zijn geweest.
Dreamboy schreef:Dat je namen niet kunt vinden is omdat de hengst mogelijk niet goedgekeurd is en de moeder geen papieren heeft. Maar als ik het me goed herinner heeft ts in het begin contact gehad met de fokker en zou het kwpn x belgisch warmbloed zijn geloof ik.
chanicha schreef:Als het jou niet uitmaakt moet je het ook niet plaatsen in een topic, ik vind het een nare reactie