Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Absoluut mee eens. Heel eerlijk van Jeroen, en niets mis mee om toe te geven dat je het even niet weet. En kun je dan ook het werk wat Gert doet waarderen? Zie jij in de het filmpje van de Sjiem in de reportage een gebroken paard na de aanvaring met Gert?

minimelona schreef:Ik geef het op Cassidy, jij leest 1 woord geloof ik en baseert dan maar gelijk dat ik twijfels heb, trouwens als jij Gert zijn methode hardhandig vind, ben je waarschijnlijk een nog groter pennykutje dan ikzelf, hihi
IMJ schreef:Die kwam steeds omhoog waardoor gert er gewoon niet opkwam.
De eigenaar was zelf al bezig geweest maar vond het te gevaarlijk, hierdoor wist hij al wat er gebeuren ging en was gert steeds voor. Hij kreeg echt de kans niet er op te komen. De bak was natuurlijk ook groot waardoor hij de ruimte kreeg om weg te springen.
Ik begreep dat gert het thuis toch verder gaat proberen en het resultaat dan op paard en sport zet (online).
) laetitia schreef:filmpje is geupload. PB voor de link (heb hem niet openbaar staan aangezien mijn stomme stem en commentaar er ook op staan)