Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
aafje87 schreef:Ik ben het beu, ik geloop dat ik even een bezoekje ga brengen aan de mooie firma top tijdschriften...(as. vrijdag 25 juni) Iemand die ook zijn zaak persoonlijk aangekaart wilt hebben? Ga ik gewoon met een hele stapel opzeggingen ernaar toe, en geef ik ze persoonlijk af in barendracht.
berdien85 schreef:aafje87 schreef:Ik ben het beu, ik geloop dat ik even een bezoekje ga brengen aan de mooie firma top tijdschriften...(as. vrijdag 25 juni) Iemand die ook zijn zaak persoonlijk aangekaart wilt hebben? Ga ik gewoon met een hele stapel opzeggingen ernaar toe, en geef ik ze persoonlijk af in barendracht.
Hahaha! Das een goeie! Ja als je wilt mag je mijn brief ook wel meenemen

winnietje3 schreef:Waarom gaan jullie niet met meer mensen erheen? Samen staan jullie sterk!! Is er al meer bekend over of het door Radar wordt behandeld?
joyce B schreef:kan iemand mij een voorbeeld brief sturen waarmee ik op kan zeggen? Ik baal ook van de onaangekondigde contributieverhoging en de gewijzigde inhoud van het blad. Vind honden en katten leuk, maar wil geen blad dat daar grotendeels over gaat.
Ros heb ik inmiddels ook opgezegd trouwens, daar zat bijna alleen maar reclame in de laatste tijd.
Vond het ook vreemd van Horsimo dat het van gratis met bijdrage in verzendkosten ineens zoveel duurder werd... En nu al voor de 2e keer.
Sharon89 schreef:Jeeetje mina wat een gedoe allemaal!
Ik ben ook lid van Horsimo, maar ik moest steeds geld over maken voor een nieuw jaar zeg maar.. ze hebben het nooit van me rekening af gehaald..
Maar als ik het zo lees gaat horsimo dus ook andere dieren in het blad doen ?!
Ik heb er nog niks over gehoord..
Sharon89 schreef:Hee berdien!
Hoe weten jullie dat dan ?
Ik heb er nog niks over gehoord, maar als dat echt zo is kap ik ook met dat abbonement!