Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
jowien schreef:@Balance: dit paard had nu nog geen eigen op maat tuig. Dit is van een paard met vergelijkbare maat en vorm (Hongaars trekpaard die ze ook hebben) en beetje bijgesteld. Niet gesingeld en geen schoftje. Werkte niet optimaal want als hij zijn hoofd omlaag deed, schoof het haam naar voren. Maar we waren met 3p rond dit paard dus hij kon alle aandacht krijgen.
Wendy_Komen schreef:Algemene gezondheid is erg goed. Komt ook mede dat ze voornamelijk uit Frankrijk komen. Daar zijn ze strenger met hun eisen, en een paard wat niet voldoet of gezond is gaat vrij vlot de worst in.
Vorige week nog weer een rondje met Pepijntje gereden. Ben nu in totaal 25 kilo afgevallen, dus stap er met een stuk fijner gevoel op.
Santos_05 schreef:Wendy_Komen schreef:Algemene gezondheid is erg goed. Komt ook mede dat ze voornamelijk uit Frankrijk komen. Daar zijn ze strenger met hun eisen, en een paard wat niet voldoet of gezond is gaat vrij vlot de worst in.
Vorige week nog weer een rondje met Pepijntje gereden. Ben nu in totaal 25 kilo afgevallen, dus stap er met een stuk fijner gevoel op.
Whoop whoop
Monique1963 schreef:Hey leuk ik heb je aangestipt want ik werd getipt op je topic. Ik heb een Irish merrie die helaas sinds kort een blessure heeft waardoor ik in ieder geval een jaar niet meer kan rijden en of het ooit kan is onduidelijk nog. Ik ben op zoek naar een comtois, woon in frankrijk, en zoek een xxl Shetlander, hahaha en zodoende verwezen ze me naar jouw topic. Mooi paard, heerlijk!