Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re: Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 20:56

Ik heb inmiddels ook het model met steekzakken en leren kont. Komt bij de Aldi in Uelsen vandaan. Een stalgenootje van mij had 'm gekocht maar zij bleek er niet mee te kunnen rijden op haar zadel met suede zitting. Heb hem van haar overgenomen.

Inmiddels is-ie 1x gewassen en hij ziet er niet anders uit dan voor het wassen. Ik heb er vandaag mee gereden en hij rijdt ook niet anders dan mijn rijbroeken met leren kont van Divoza. Voor dat geld ga ik niet moeilijk doen, ik draag een rijbroek voor het praktisch en niet voor het mooi, dus als-ie vaal wordt is dat gewoon pech hebben. Zolang de stiksels maar heel blijven. Ik wacht het af. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:13

Ik heb vanmiddag ook met die broek van de Aldi gereden, wat mij opvalt is dat ie groot valt, en bij de kuiten behoorlijk wijd is. Bij mij is die inkeping onderaan ook al losgescheurd (bovenaan dus waar je het met elastiek vastmaakt) Verder is ie nog heel.

Je moet hem even inrijden want hij is vrij stijf naar mijn idee, maar rijdt daarna best lekker. Enige is dat hij met het lopen afzakt, maarja, hij is dus bij mij duidelijk groot uitgevallen Haha! Hij bevalt me eigenlijk best wel Ja Had geen ervaring met kunstleer, maar dit valt me niet tegen.

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 22:45

Heinekengirl schreef:
De Lidl heeft komende week geloof ik ook paardenspullen in de aanbieding!!
Het staat niet op de site (www.lidl.nl) maar wél in het krantje wat ik vandaag meenam.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om de Lidl in NL, en niet in Duitsland.

Idd zag het ook staan alleen hebben zij geen rijbroeken en chaps in anabieding.. wel voer, likstenen en shampoo`s, cap`s en ook rijlaarzen en zwepen.
Ben vandaag zelf naar Emmerich gereden in Duitsland maar die aldi was dicht Huilen

bloemmetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:22

dus het komt bij de lidl niet bij de aldi vanaf wanneer moet er egt heen namlijk en ik denk dat je er vroeg bij moet zijn

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:06

die paardenartikelen staan zeker nu niet meer op de site??! Boos! ben wel benieuwd!

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:12

Bloos! ..................

Ik kan geen Duits..... en kan ook al die artikelen niet vinden.....

Wie wil hem linken? Bedankt Lachen

paardenmaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:15

Maya schreef:
Ik heb vanmiddag ook met die broek van de Aldi gereden, wat mij opvalt is dat ie groot valt, en bij de kuiten behoorlijk wijd is. Bij mij is die inkeping onderaan ook al losgescheurd (bovenaan dus waar je het met elastiek vastmaakt) Verder is ie nog heel.

Je moet hem even inrijden want hij is vrij stijf naar mijn idee, maar rijdt daarna best lekker. Enige is dat hij met het lopen afzakt, maarja, hij is dus bij mij duidelijk groot uitgevallen Haha! Hij bevalt me eigenlijk best wel Ja Had geen ervaring met kunstleer, maar dit valt me niet tegen.

HALLELUJA!!!! DE EERSTE RIJBROEK OP VROUWELIJK ROND FORMAAT!! Haha!

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 16:28

Letta schreef:

Idd zag het ook staan alleen hebben zij geen rijbroeken en chaps in anabieding.. wel voer, likstenen en shampoo`s, cap`s en ook rijlaarzen en zwepen.
Ben vandaag zelf naar Emmerich gereden in Duitsland maar die aldi was dicht Huilen

er zijn ook rijbroeken Knipoog

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 20:24

Kan iemand dat krantje van de Lidl dan even scannen?
Ik ben wel erg benieuwd namelijk! Ben ook benieuwd hoe de goedkope rijdbroeken van de Aldie eruit zagen/zien!

Die caps trouwens, zijn dat wel goedgekeurde caps volgens de nieuwste standaart?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:34

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:39

als ik naar die duitse site ga van aldi en dan op aldi actuell zie ik niks van paarden . Ligt het nou ana mij of zie ik aleen sokken hbs schoenen Bloos ???

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:18

Letta schreef:
Heinekengirl schreef:
De Lidl heeft komende week geloof ik ook paardenspullen in de aanbieding!!
Het staat niet op de site (www.lidl.nl) maar wél in het krantje wat ik vandaag meenam.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om de Lidl in NL, en niet in Duitsland.

Iets om te onthouden: Karfreitag (=Goede Vrijdag) is in Duitsland een nationale feestdag. Dus dan zijn alle bedrijven dicht en sluiten winkels om een uur of 12-1 of gaan helemaal niet open.
Ik moest afgelopen vrijdag nog wel werken (in Nederland) maar onderweg was er geen kip op de weg (wel een fazant en een haas die snel overstaken Haha!)

@umpie: die actie van de Aldi is al van 2 weken geleden. Die staat inderdaad niet meer op hun site.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:56

handiger is om in de tv gids te kijken, als er de hele dag films op de duitse zender(s) zijn dan is het zondag/feestdag in Duitsland

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 14:08

Alane schreef:
handiger is om in de tv gids te kijken, als er de hele dag films op de duitse zender(s) zijn dan is het zondag/feestdag in Duitsland

Haha! En dan vooral van die oude duitstalige "Heidi" en "Sound of Music"-achtige films Clown

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 14:14

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:58

Hoe lang meten die rijbroeken? Ik ben namelijk 1m85 en ruiterbroeken zijn altijd te kort. Ik heb onlangs een rijbroek gekocht van Harry's Horse, van 100 euro, best prijzig, maar die kun je laten verlengen (en bij mij moest er maar liefst 15 cm bij! En hij is nog maar net goed).

Dus als ze echt kort zijn vind ik het de moeite niet, maar anders wil ik er wel eentje voor op reis deze zomer!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:12

Carolinef schreef:
ja blijkbaar zit er toch verschil in, kijk eens wat voor paardenspullen ze te koop hebben bij de ALDI in Duitsland!!!!

www.aldi-essen.de

WIE HELPT ME NOUUU Boos!
IK BEGRIJP NIET WAAR IK MOET KIJKEN VOOR DIE DEKENS ENZO! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:16

Klik eens op die link twee antwoorden hoger..

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:20

TeamSpirit schreef:
Carolinef schreef:
ja blijkbaar zit er toch verschil in, kijk eens wat voor paardenspullen ze te koop hebben bij de ALDI in Duitsland!!!!

www.aldi-essen.de

WIE HELPT ME NOUUU Boos!
IK BEGRIJP NIET WAAR IK MOET KIJKEN VOOR DIE DEKENS ENZO! Huilen

Als je in nederland woont zou ik op www.lidl.nl kijken, vanaf 4 april hebben ze daar al vanalles en vanaf 7 april hebben ze dekens enzo

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:33

Jammer dat er bij de lidl niet bij staat welke maat dekens...als ze allemaal 155 lang zijn zoals bij de zomerdekens staat heb k wel pech..wil eigelijk wel een zomerdek voor mn paardje Tong uitsteken

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:40

Pannie schreef:
Jammer dat er bij de lidl niet bij staat welke maat dekens...als ze allemaal 155 lang zijn zoals bij de zomerdekens staat heb k wel pech..wil eigelijk wel een zomerdek voor mn paardje Tong uitsteken

155 bovenlengte waarschijnlijk Knipoog
Alle dekens die ik tot nu toe bij de Lidl en Aldi in Duitsland ben tegen gekomen werken met bovenmaten en niet (zoals wij in Nederland) met ondermaten.
Ik heb laatst bij de Aldi een deken gekocht met bovenmaat 145 en die past ruim op mijn paard van 1.54 (= Tinker Knipoog )

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:43

flettie schreef:
Pannie schreef:

155 bovenlengte waarschijnlijk Knipoog
Alle dekens die ik tot nu toe bij de Lidl en Aldi in Duitsland ben tegen gekomen werken met bovenmaten en niet (zoals wij in Nederland) met ondermaten.
Ik heb laatst bij de Aldi een deken gekocht met bovenmaat 145 en die past ruim op mijn paard van 1.54 (= Tinker Knipoog )

Ik heb een pony van 1.55...maar ze heeft de lengte van een paard! dus ben nog aan het twijfelen Tong uitsteken

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:37

Maya schreef:
Klik eens op die link twee antwoorden hoger..

dan krijg ik een link naar een DVD-speler Tong uitsteken
ik speur verder Vork

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:39

gaaaf ik zu uttt Tong uitsteken
thanx Jargeau

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:50

Die aanbieding van de liddl in nederland, is dat dezelfde rijbroek die ze bij de aldi hebben? En zoja, wat is jullie ervaring daarmee?