De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:22

pillow schreef:
Een verhaal wat ik niet weer vergeet. 30 jaar geleden was ik op zoek naar een paard. In In de strengen werd een 4 jarige ruin met een top afstamming aangeboden. Ik bellen en natuurlijk vragen wat de vraagprijs was. Dat wilde de man niet zeggen. Ik heb gezegd dat ik echt niet meer dan 5000,00 gulden voor een paard wilde geven, dus als hij daar boven zat wilde ik niet komen kijken. Nou dan kon ik gerust komen zei hij. Ik daar samen met een vriendin naar toe. Zo'n Staphorster boertje (echt) keek al vreemd dat 2 jonge meiden een paard kwamen kijken. Hij troonde ons mee naar een weitje, waar een kameel van een paard stond. Echt heel lelijk en ik wilde hem nog niet kado hebben. Ik vragen wat de vraagprijs was Hij heel serieus "10.000,00 gulden". Ik "man ! ik hoef het land er niet bij." Mijn vriendin lag op knieen van het lachen, de man was zwaar beledigd.

Hahaha nu ben ik zo nieuwsgierig wie dat is geweest :D

Het is een beetje dat idee onder boertjes dat vrouwen er geen verstand van hebben of op emotie afgaan en dat ze 't paard dus makkelijk kunnen verkopen. Ik heb het ook wel gehad dat ze spontaan idiote prijzen vroegen toen ze zagen hoe jong ik was, of uberhaupt niet serieus op je vragen in willen gaan.

Overigens; beauty is in the eye of the beholder. Als 't paard loopt naar zijn topafstamming maakt het niet uit hoe lelijk die is natuurlijk.

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:30

Bij de verkoop van mijn pony heb ik ook veel mee gemaakt.
De afstamming en verleden waren voor mij onbekend. De leeftijd was geschat door dieren arts diertje kwam uit het buitenland.
Altijd nacht merries gehad dat lief beest veel ouder zou zijn. Je kent de horor verhalen wel.
Iig...
Toen kwamen d'r kijkers. Man inspecteerde paard van alle kanten en keek ook in zijn mond. Zegt hij hij mist tanden!! Nou werd lijkbleek dacht echt m'n nacht merrie wordt waarheid. Ik gelijk vragen, waar dan???! Tussen z'n snijtanden en kiezen wees hij aan :')

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:33

har166 schreef:
Urielle schreef:
Zo zijn kennissen eens naar een veulen gaan zien zonder prijs. Zij in hun simpel autootje tussen de jaguars. Veulen moest 40.000 opbrengen. :=
Zèg dat dan aan de telefoon _O-





@kletskouz, jij hebt nu ook een leuke pony te koop staan, daar krijg je zeker ook veel penny reacties op of niet??



Sterker nog, hij is zojuist vandaag verkocht. Krijg morgen wel weer wat leuks binnen.
Moet zeggen dat het met penny's wel mee valt, maar ik pik wel gelijk de serieuze mails eruit en reageer vaak alleen daar op. Heb gelukkig veel bellers die wel serieus zijn.

1 koper uit de omgeving, mailde eerst voor een paardje luxe type hoog in t bloed maar ze vond het leuk dier. Duidelijk vermeld dat verkocht verkocht is en ik niet ga wachten tot ze tijd heeft. Afspraak gemaakt voor de zekerheid telefoon nr opgeschreven. Helaas paardje werd eerder verkocht dan haar bezichtiging, dus netjes gebeld dat het paardje verkocht was.
Hele scheld partij want ze wilde hem zo graag... Tja
Kreeg per toeval gelijk weer wat binnen en netjes weer te koop aangeboden, zelfde vrouwtje mailde nu voor deze, zelfde afspraak verkocht is verkocht bij serieuze interesse zou ik snel langs komen. Geen probleem kon weer 2 dagen later, helaas wederom voor haar is het dier ook verkocht onder haar neus aan andere kopers. Weer netjes afgebeld en kreeg nu alleen nog maar een "oké" terug. Tja je woont in zelfde woonplaats bij serieuze interesse had ze vast wel eerder gekund :+

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:34

Ik had een 2,5 jarige haflinger ruin te koop en een vrouw wou hem wel komen bekijken voor haar 12 jarige dochter :7
Ik heb toen gelijk eerlijk gezegt dat ik hem veel te sterk vond voor zoon jonge meid

Brainless

Berichten: 29786
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:38

shilady schreef:
Ik had een 2,5 jarige haflinger ruin te koop en een vrouw wou hem wel komen bekijken voor haar 12 jarige dochter :7
Ik heb toen gelijk eerlijk gezegt dat ik hem veel te sterk vond voor zoon jonge meid

Dat weet je toch niet van tevoren zonder dat je weet hoe dat meisje kan rijden?
Of wat voor begeleiding ze krijgt?

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:47

Ik erger me meer aan mensen die een advertentie opmaken met een heel levens verhaal van het paard. Wat wel en niet mag als het dier niet geblesseerd is. Wees zakelijk en duidelijk, vermeld een prijs of iedergeval richtprijs.

Patlican
Berichten: 99
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 23:48

Wat een hilarische verhalen hier zeg. Toen ik afgelopen jaar zelf opzoek was naar een haflinger ook echt vaak voor niks ergens heen gegaan. Heel veel vragen gesteld en uiteindelijk daar aankomen en dan durven ze hun eigen paard niet eens voor te rijden. Jonge haflinger super leuk dier echt een plaatje maar de prijs was veelste hoog. Ik proberen ontspannen te rijden nee dat was niet eerlijk moest hem flink in ze mond trekken want anders kon die niet recht lopen. Wilde een tweede keer komen zonder kijkers toen wilde ze m ineens niet meer verkopen, 2 dagen later weer ineens wel.. Was er toen al klaar mee met zulke mensen doe ik liever geen zaken. Avonden gebeld met mensen uiteindelijk kwamen ze hun afspraken niet na. Uiteindelijk een super lieve pony gekocht waar ik in eerste instantie niet eens wilde gaan kijken. Geen moment spijt gehad.

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:03

Kletskousz schreef:
Ik erger me meer aan mensen die een advertentie opmaken met een heel levens verhaal van het paard. Wat wel en niet mag als het dier niet geblesseerd is. Wees zakelijk en duidelijk, vermeld een prijs of iedergeval richtprijs.

Heel irritant inderdaad.
Die verhalen klik ik ook gewoon weer weg, ik wil de basisinfo, de rest hoor ik wel als ik er ben.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:07

Corellaa schreef:
Sommige verhalen zijn we vermakelijk haha :))

Zo belde ik een keer iemand op om wat vragen te stellen..
ik : " ik had even wat vraagjes over die groene ruin die ik op mp te koop zag "
mevrouw : " ja mijn man is van de paarden. Maar wij hebbe geen groene, alleen bruine en zwarte !!"
ik : "euuhh.... ( stilte.. ;) ) kan uw man mij dan terug bellen misschien ??"

toen nummer gegeven enz en de man heeft mij terug gebeld en moest ook wel erg hard lachen haha


_O- _O- _O- Schitterend := := :=

marije1109

Berichten: 1140
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:20

Wat een leuke verhalen zeg!

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:27

andersom meegemaakt als koper..


springpony..

beestje had L dressuur gelopen, M gesprongen (bij de ponies)
zo'n 1.54m hoog. vertrouwd buiten en op vreemd terrein.
geschikt voor zowel de gevorderde als beginnende ruiter.

dus eigenlijk precies wat ik in gedachten had. ik rijd al heel wat jaartjes maar ben niet zo'n held.. wilde een paardje om hier lekker door de bossen te kunnen zwerven.. hoeft niet volle rengalop, het moet gewoon mooi vertrouwd zijn.. een proefje meepakken voor de fun, springen leren en wellicht beginnerslesje cross..

nu dat lijkt mij toch een ideaal beeld, in combinatie met die pony.. pony werd verkocht omdat dochterlief in Amsterdam was gaan studeren en hun andere dochter een eigen pony heeft en geen tijd/zin heeft om er twee te doen voor de keren dat haar zus tijd en zin heeft om in het weekend te rijden. Heel plausibel.


ik kom daar...
pony stond netjes in een zeer ruime box, ongezadeld ongepoetst.. dus eerlijke verkopers in mijn ogen.. alles moest gebeuren waar ik bij was.. rijbak was op de manege, dus pony laden en lossen gebeurde ook onder mijn ogen..

pony wordt uit stal gehaald.. de vader buigt zich onder de buik van de pony om de dekensingels los te maken en in een flits zie ik het achterbeen omhoog komen en een hoef voorzien van ijzerwerk gericht naar het gezicht van de beste man vliegen.. Die kon nog net op tijd wegduiken voor het onheil, richt zich op en zegt: Ja, hij is een klein beetje eenkennig.. dit terwijl het 'schatje' vanuit zijn ooghoeken nog even vuil naar vader staat te loeren met z'n oren nog half in zijn nek.. Maar goed, had niet zo'n eind gereden voor niets (moest er gelukkig wel in de buurt zijn), dus pony geladen en toch even kijken wat hij onder het zadel zou doen.

Licht narrig bij het poetsen.. vervolgens zadel erop en zijn oren verhuisden naar halverwege zijn nek ongeveer, bij het oppakken van het singel werd de hoef alweer dreigend geheven.. dit maal echter zonder gevolg omdat vader ongeveer net zo smerig naar de pony stond te kijken als ponylief naar vader.

Dochter stapt op (het zusje dus).. hij liep op zich redelijk maar niet heel bijzonder..
daarna ik erop.. ik probeerde hem expliciet zonder sporen terwijl dat zusje hem met sporen reed..

was duidelijk waarom, niet of nauwelijks vooruit te branden, overgangen lomp en duidelijk een brok chagarijn onder mij..

was al met al gelukkig wel duidelijk dat er geen klik was.. Stel je voor dat ik voor hem gevallen was.. dan had ik hem moeten laten staan, want ik wilde nog wel welkom zijn op een pensionstal

anneliesdj

Berichten: 29308
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: In het boshuis!

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:43

Dat is gewoon een paard met lichamelijke problemen, zielig :(

kimmie1

Berichten: 2345
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 00:54

anneliesdj schreef:
Dat is gewoon een paard met lichamelijke problemen, zielig :(


Exact wat ik ook dacht.....

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 07:43

anneliesdj schreef:
Dat is gewoon een paard met lichamelijke problemen, zielig :(


Moet haast wel inderdaad.

Steppe

Berichten: 2806
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 08:57

Jaren geleden was ik op zoek naar een pony erbij.
Ik wilde een merrie ronde de 7 jaar oud en ca 1,50 hoog en liefst bruin.
Dit was voor het internet tijdperk dus in paardenbladen de advertenties afstruinen.

En ja hoor daar stond ze, voldeed aan al mijn wensen, gebeld en nog wat dingen gevraagd en specifiek gevraagd naar de merrie uit de advertentie.
Nou ja aardig eind moeten rijden en kom je daar geen bruine te zien op het erf of het land.
Komen ze aan met een ruin, schimmel en ik denk 1.35 hoog naar de leeftijd heb ik maar niet meer gevraagd. :D

Marije_jiplover

Berichten: 25414
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:23

Ik was op zoek naar een jonge haflinger en op MP stond een 4 jarige sporthaflinger.
Ga je kijken, is de pony een partij stijf! Stond zo stijl op alle4 de voeten dat de verzenen bijna net zo hoog waren als de kroonranden.
Achter zo'n 30 cm achterblijven tov de voetafdruk van het voorbeen, in vrije beweging.
Nou ja, beweging... Echt luisteren deed hij niet en aan de longeerlijn kon niet want ze hadden geen paaltjes om een cirkel af te zetten, die lagen net thuis.
Eignlijk wist ik het toen natuurlijk al, maar had dik een uur in de auto gezeten, dus toch maar gevraagd of ze hem wilde voorrijden.
Toen ging hij zo mogelijk nog korter lopen en in draf zelfs onregelmatig achter.
"Ja, hij is wat stijf omdat we net 2 weken op vakantie zijn geweest en hij heeft niks gedaan."

Hallo, ik heb gistermiddag gebeld voor een afspraak, je weet dat ik van ver moet komen, dan laat je hem toch even lopen/longeren diezelfde avond nog, zodat je zeker weet dat het paard goed is als de potentiele koper komt kijken???
Zonde van mijn tijd...

Siers83

Berichten: 7407
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:37

Jaren geleden was ik op zoek naar mn eerste paard, een haflinger moest het worden. Ik zag een leuke ruin op mp. Stond ruim 2,5 uur rijden bij mij vandaan, maar als ie goed is dan heb je het er voor over. Via de mail van alles gevraagd, paardje was rond de 10 jaar geloof ik, braaf en voor de wagen en onder het zadel gereden. Paardje waszo braaf dat de buurmeisjes erop reden af en toe. Nou prima dan, ik heen kijken. Leuk beestje, lekker ouderwets en grof. Man kon niet voorrijden, hij reed niet met hem ohz. Oke prima, ik erop. Beest geeft toch een rodeo, van voor naar achter omhoog. En flink hoog ook nog, echt om mij eraf te krijgen. Was dus niet zo braaf als verteld. Uiteindelijk rondje kunnen maken, man hield hem vast bij het hoofdstel.

Kom ik een jaar later het paard tegen in een topic op bokt, een meisje had hem gekocht. Bleek dus dat het beest helemaal niet ingereden was ohz. Heeft zij allemaal gedaan en heeft er een leuke haf aan.

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:44

Urielle schreef:
Zo zijn kennissen eens naar een veulen gaan zien zonder prijs. Zij in hun simpel autootje tussen de jaguars. Veulen moest 40.000 opbrengen. :=
Zèg dat dan aan de telefoon _O-

Wij hebben al geleerd dat als er geen prijs bij staat die zeker dan in het hogere segment valt.

StalNollie

Berichten: 9225
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:52

llora schreef:
Wij hebben het meestal andersom gehad. Wij hebben lange tijd gezocht naar een geschikte pony voor de kinderen. Staat erin de advertentie bomproef, ervaring en ideaal voor jonge kinderen. Dan mail,je ermee en vraag je wat de pony allemaal,Kent en gewoon is en dat het voor,twee jonge kindjes is. Blijkt dan soms dat de pony maar juist ingereden is. En dat er al is een,kindje van drie jaar eventjes in halt heeft opgezeten maar dat hij niets deed. Dus bomproef. Of krijg,je soms als antwoord dat de pony van 9 jaar en 1.18m nog meegroeit met de kinderen en dat ze er tot hun 16 mee,kunnen rijden. Of als de mensen dan vragen waar ga je hem zetten want ze zoeken een goed thuis met vriendjes en regelmatig buiten. En ik zeg mee op de,wei bij de andere paarden en waar een fries tussenzit. Met grote inloopstallen en 24/7 buiten op de wei. Dan,ineens gaat de verkoop niet door want flupje kan niet s nachts buiten want dan heeft hij schrik en hij is heel gevoelig en snel ziek en zon groot paard bij flupje dat gaat niet hoor want dan krijgt hij zoveel schrik dat hij nog wel iets aan,zijn hartje krijgt. Staat dan wel bij de advertentie sterke, stoere, ervaren brave kinderpony. Fries is dan de grootste badsloef die we kennen naar andere paarden toe.


wij hebben nu een pony te koop staan, en nu 2 keer over en weer gemaild te hebben met 2 verschillende kopers, zijn ze afgehaakt omdat ik had aangegeven dat ik graag info wilde over de ruiter zodat ik kon kijken en bedenken of het wel wat ging worden eer ze langs zouden komen.

dit werd mijn niet in dank afgenomen.
het is geen bom proeve pony maar ook niet gemeen, en k kan vaak uit verhalen wel opmaken of het iets word of niet. zo jammer ik wil niet voor niks laten komen maar word niet op prijs gesteld.

StalNollie

Berichten: 9225
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 09:56

petraaken schreef:
Urielle schreef:
Zo zijn kennissen eens naar een veulen gaan zien zonder prijs. Zij in hun simpel autootje tussen de jaguars. Veulen moest 40.000 opbrengen. :=
Zèg dat dan aan de telefoon _O-

Wij hebben al geleerd dat als er geen prijs bij staat die zeker dan in het hogere segment valt.


wij zetten er ook geen prijs bij maar vallen zeker niet in hogere prijsklasse. maar mensen zijn altijd zo nieuwsgierig wat je wil verdienen. wel soms wat mails met vragen over vraagprijs. ik stuur altijd bij serieuze interesse even bellen naar : ....... er zijn er maar weinig die echt bellen hoor. (voorheen deed ik dit nog weleens via mail/Facebook maar mensen zijn zo nieuwsgierig naar de vp. echte liefhebbers bellen wel.

petraaken

Berichten: 44240
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:13

StalNollie schreef:
petraaken schreef:
Urielle schreef:
Zo zijn kennissen eens naar een veulen gaan zien zonder prijs. Zij in hun simpel autootje tussen de jaguars. Veulen moest 40.000 opbrengen. :=
Zèg dat dan aan de telefoon _O-

Wij hebben al geleerd dat als er geen prijs bij staat die zeker dan in het hogere segment valt.


wij zetten er ook geen prijs bij maar vallen zeker niet in hogere prijsklasse. maar mensen zijn altijd zo nieuwsgierig wat je wil verdienen. wel soms wat mails met vragen over vraagprijs. ik stuur altijd bij serieuze interesse even bellen naar : ....... er zijn er maar weinig die echt bellen hoor. (voorheen deed ik dit nog weleens via mail/Facebook maar mensen zijn zo nieuwsgierig naar de vp. echte liefhebbers bellen wel.

Dat is dan waarschijnlijk omdat ze denken dat het paard/veulen in het hogere segment valt. Eerlijk gezegd zou ik ook niet meer bellen als ze het al niet via mail willen laten weten. Liefhebber of niet.

MightyMike

Berichten: 2827
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:18

Ik kan er wel boeken over schrijven... Ik heb dan inmiddels ook zo'n hekel aan verkopen. Ik verkocht eens een brave haflinger, komt iemand kijken die haar oude haflinger in had laten slapen en daar altijd buiten mee had gereden, dan verwacht je dat ze in ieder geval weten wat een eigen paard hebben is. De hele stal heeft staan gieren en brullen, die dame stapte met de verkeerde voet in de beugel op en zat vervolgens dus andersom op het paard.. Met een losse teugel later dacht het zo brave dier, dan wandel ik wel rustig terug naar de stal en werden we beschuldigt dat hij levensgevaarlijk was.. De uiteindelijke koopster is er zo blij mee geweest, heeft een goed plekje gevonden.

Bij een andere merrie die ik wilde verkopen kwam een man die totaal niet kon rijden, 1 rondje met veel te korte beugels rijden, zijn knieën kwamen ver voor het zweetblad uit ;( En zegt na een rondje, dit is het helemaal, ik doe het. Was niet de meest makkelijke merrie. Ik heb gezegd dat hij er maar eens eerst over na moest denken en dat de merrie helemaal niet, zoals in de advertentie gemeld, voor beginners geschikt was. Nooit iets van weer gehoord. Dezelfde merrie kwam de handelaar waar ik haar vandaan had kijken, die wilde haar niet meer meenemen, niet eens een laag bod. Mooie merrie, mooie afstamming, enorm goed springen, deze zag de potentie ineens niet meer denk ik.. De merrie is uiteindelijk in Italie terecht gekomen waar ze internationale 1.50 m parcoursen sprong. Zo zie je maar weer..

Ik verkocht een onbeleerd paard, leek me heerlijk, ik vind het altijd best moeilijk wanneer mensen komen proef rijden. Dat viel tegen.. De een had een zadel in de auto liggen om te kijken hoe het dier ging reageren wanneer deze op zijn rug kon en wat hangen en wellicht zitten (heb ik vriendelijk verzocht te gaan.. er wordt hier niets enigszins zadelmak gemaakt tijdens een bezichtiging..).

Ik word er wel kritischer van en heb mensen ook wel eens verteld (soms al telefonisch) dat het dus van mijn kant niets wordt, je wilt toch graag een passend plekje voor je vriendje.

Een tijd terug belde ik een verkoopster, pony had voornamelijk recreatief gelopen, in het verleden dressuurmatig, voor mijn dochtertje, toen ik vroeg of het dier zich sterk maakte onder het zadel, wist ze niet wat ik bedoelde en vroeg of hij makkelijk aan de teugel te rijden was, kreeg ik een antwoord dat hij natuurlijk met teugel gereden werd, mevrouw anders loopt hij echt weg zonder teugel... Ik ben niet gaan kijken, maar heb wel dubbel gelegen.

Ania

Berichten: 6110
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 10:25

petraaken schreef:
StalNollie schreef:


wij zetten er ook geen prijs bij maar vallen zeker niet in hogere prijsklasse. maar mensen zijn altijd zo nieuwsgierig wat je wil verdienen. wel soms wat mails met vragen over vraagprijs. ik stuur altijd bij serieuze interesse even bellen naar : ....... er zijn er maar weinig die echt bellen hoor. (voorheen deed ik dit nog weleens via mail/Facebook maar mensen zijn zo nieuwsgierig naar de vp. echte liefhebbers bellen wel.

Dat is dan waarschijnlijk omdat ze denken dat het paard/veulen in het hogere segment valt. Eerlijk gezegd zou ik ook niet meer bellen als ze het al niet via mail willen laten weten. Liefhebber of niet.



Dit inderdaad.

StalNollie

Berichten: 9225
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: De -ellendige- verkoopverhalen... Paarden advertenties

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:40

de echte liefhebber belt, dan ben je gewoon niet oprecht geïnteresseerd.
ik word het zo beu al die berichten van wat moet ie kosten en vervolgens hoor je niks ( en nee wij vragen zeker niet de hoofdprijs verre van zelfs).

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:41

StalNollie schreef:
petraaken schreef:
Wij hebben al geleerd dat als er geen prijs bij staat die zeker dan in het hogere segment valt.


wij zetten er ook geen prijs bij maar vallen zeker niet in hogere prijsklasse. maar mensen zijn altijd zo nieuwsgierig wat je wil verdienen. wel soms wat mails met vragen over vraagprijs. ik stuur altijd bij serieuze interesse even bellen naar : ....... er zijn er maar weinig die echt bellen hoor. (voorheen deed ik dit nog weleens via mail/Facebook maar mensen zijn zo nieuwsgierig naar de vp. echte liefhebbers bellen wel.


Ik haak dan ook af omdat ik er van uit ga dat ik het niet kan betalen. En ik had echt geen mager budget toen der tijd. Ik ga pas bellen als ik zeker weet dat het mogelijk binnen mijn prijsklasse valt.