Clinic bij Sjuimpje...

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 15:40

Mause schreef:

oerkreet?? Haha! (of mis ik de betekenis van een afkorting... Tong uitsteken )


Geen afkorting in ieder geval Knipoog

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:24

leuk dat het toch nog een beetje geslaagd was sjuim,aan overmacht kan je niks doen he! Knipoog
Zal het wel allemaal eerst eens goed gaan nalopen voor de clinic hier maar ja idd als het op het allerlaatste moment veranderd kan ik er ook niks aan doen he.

Leuk dat sommigen het toch naar hun zin hebben gehad,jammer dat ik het gemist heb.

Miran

Berichten: 4480
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:28

Ik heb dit topic maar vluchtig doorgelezen, en heb er verder niets mee te maken, maar ik vraag me af waarom jullie wel toestemming kregen van de RVV terwijl er dit weekend mensen zijn beboet voor 1000 (!!!) euro omdat ze met een trailer reden? Een vervoersverbod is toch een vervoersverbod?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:29

Als je je er even in verdiept kom je erachter dat er veel uitzonderingen en aparte regeltjes zijn miran.......

Miran

Berichten: 4480
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:08

Waarom zou het ene paard wel een uitzondering krijgen en de andere niet?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:27

omdat er verschillende compartimenten zijn in nederland en omdat het ene paard wel bij kippen staat en het andere niet. En dan ook nog het verschil tussen hobbymatig en bedrijfsmatig kippen houden......

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:02

Miran schreef:
Ik heb dit topic maar vluchtig doorgelezen, en heb er verder niets mee te maken, maar ik vraag me af waarom jullie wel toestemming kregen van de RVV terwijl er dit weekend mensen zijn beboet voor 1000 (!!!) euro omdat ze met een trailer reden? Een vervoersverbod is toch een vervoersverbod?


Ik heb geen toestemmming van de RVV gekregen maar ik heb na aanleiding van alle reacties hier gebeld met de RVV en die zagen het probleem niet in. Omdat ik niet over een aantal magische grenzen gegaan ben.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:43

bij ons op stal zijn kippen voortijdig geruimd. alsof dat zin heeft. De eksters, kraaien, duiven, mussen etc. vliegen er nog gewoon rond.

Apple

Berichten: 76242
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 11:50

De site van het ministerie is vandaag weer aangepast. Ook zijn de grenzen van compartiment A weer bijgesteld (over duidelijke regelgeving gesproken Boos! ).
Zo valt bijvoorbeeld Houten buiten A terwijl dat vorige week nog binnen A viel. Kan me zo voorstellen dat het voor mensen wonend in dat gebied ondertussen knap onduidelijk wordt.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:19

Desiree schreef:
bij ons op stal zijn kippen voortijdig geruimd. alsof dat zin heeft. De eksters, kraaien, duiven, mussen etc. vliegen er nog gewoon rond.


Dat betekent in elk geval wel dat jullie gewoon het terrein afmogen met de paarden. Wij mogen al 6 weken niet van het terrein af vanwege de kippen en met dit mooie weer en het bos aan de overkant is dat knap frustrerend Boos! .