Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rody01 schreef:Maar van vroeger toch ?xd
En dag uit mijn dagboek
8-2-2006
Woensdag
Hallo dagboek ik ben vandaag eerst naar school geweest toen gingen ik en mijn moeder naar openhuis Liudger(school dus) we zijn eerst naar de Splitting geweest het lijkt me wel leuk toen ging ik naar paardrijden. We hadden dressuur en spelletjes gedaan het was hééééééééééééél (alsof er nog meer bij kunnen
) En in de stallen waren we wat aan het gek doen en ik stond bij Lucky en kwam (naam) met een hoevenkrabber in haar handen naar me toe en toen dacht Lucky dat ze me zou aanvallen dus ging ze me beschermen en met de kont naar (naam) dat vond ik heel leuk en later gingen we naar open huis Raai dit vond ik toch de leukste school ik hoop zo dat ik er heen mag maar ik denk dat het GT splitting wordt.
Haha, geweldig!

.... Wat ik wel altijd deed was paardje spelen op de orgelkruk bij ons! Ik was natuurlijk Anky op de Olympische spelen en moest tegen Ulla Salzberger rijden! En dan op de muziek van de fanfare van ons dorp! Mijn paard kon ook achteruit piafferen! Ik was helemaal in de wolken toen ik Bonfire's symphony een keer mocht lenen! Toen kon ik wel echt op anky's muziek rijden!

(wat zal mijn moeder altijd blij geweest zijn met zo'n rustig spelend kind
)

hahaha
als ik thuis kom ga ik die foto zoeken!
)
) ging ik altijd paardje spelen, deden we de hoogste dressuuroefeningen met gebries en al
, lichtrijden op de fiets idd, paardje spelen op het schoolplein met zn allen, zo'n springtouw om de middel van de ander dat waren de teugels 
)
( alsof dat dan maar erop moet blijven zitten
)
xxriiannee schreef:hahahahah ik was ook een ERGE penny.
heb nog een dagboekje en elke week schreef ik daarin wat ik die zaterdag had gehad.
ik mogt vandaag op speedy rijden. hij was echt wild!!!! maar ik ben gewooon erop blijven zitten!!!!!!!!!
Maar ik moet eerlijk zeggen: mijn tweelingzus en ik hebben nog steeds een abbo op de penny & penny plus
Gewoon omdat ik die verhaaltjes zo grappig vind en die poster zo mooi vind. Gewoon fototechnisch dan. 

)
Héérlijk!! En ik las uiteraard ook de penny, speelde paardje met vriendinnen, reed over hobbels met de fiets omdat dat op springen leek en goed zou zijn voor onze zit, maakte m'n eigen paardenboek met rassen- en kleurenbeschrijving etc.. helemaal leuk!
)

Dat was mijn penny manege
jarenlang had ik een onzichtbaar paard.
Dat had ze nu niet moeten zeggen! Alle kinderen hadden een werkstuk van 5 tot 10 pagina's in snelhechters, ik had er 52 in een (penny) map omdat het niet paste in een snelhechter. 
(Ja, dit stond letterlijk zo in mijn manege schrift
)