Beschrijf je paard,als die een mens was geweest...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BailyKarlos

Berichten: 2138
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:54

Dit is echt leuk!!!
Ook om het van iedereen te lezen!!!
Lekker over je paard(en) nadenken wie ze nou eigenlijk zijn en welke rol ze hebben.

Baily:
Een enorm sterk karakter. Keihard voor zichzelf altijd maar doorgaan. Als ik haar een sterrebeeld moest geven was t een Leeuw (net als ik). Ze is heel dominant, neemt graag de leiding en is arrogant. Ze is bazig en staat graag in t middelpunt. Ze deinst voor bijna niets terug. Ze zou een populair meisje op school. De leider van de populaire meiden. Elke jongen zou haar zien zitten.
Ze zou ook een keiharde zakenvrouw kunnen zijn. Een sjiek type met veel flair. Ik zie haar dan voor me als een Brunette in donkerblauw mantelpak met pumps.
Een die snel over andere karakters heen walst.

Karlos:
Zeer knappe, getalenteerde jongen. Hij weet zelf niet hoe knap en getalenteerd hij is, maar werkt hard en wil graag vooruit. Hij is heel wisselend en een tikje onzeker. Hij zou bij de populaire schooljongens horen, maar meer op de achtergrond zijn. Best wel een studiebol. Heel gevoelig. Hij is totaal niet hard, maar zeer zachtaardig. Hij houd er niet van als andere boos op hem zijn, dus zou ruzies en conflicten ontlopen, ervoor wegvluchten. Als hij een vriendin zou hebben zou hij er helemaal voor gaan, maar als zij niet eerlijk met zijn liefde omgaat is hij heel diep gekwetst en is het moeilijk zijn gebroken te maken en zijn vetrouwen weer terug te winnen.

groetjes Danielle

Helen88

Berichten: 1026
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:11

Babar: een echte macho die altijd naar meisjes kijkt, en alle jongens als concurenten ziet. Knuffelen is iets voor watjes. (behalve als het met een meisje is... Knipoog ) Verder: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

Billy the Kid: ontzettend grappig popi-jopitypje, die afentoe iets te grappig wil zijn en daardoor irritant wordt. Eigenlijk is hij heel lelijk maar door zijn uitstraling ziet hij er toch leuk uit. Hij is ontzettend ijdel en een beetje verwijfd.

Echt leuk topic dit! Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 17:24

ik denk een slim en enthousiast dametje *LOL* ze weet heel goed wat ze wil, wie ze graag mag (en wie ze niet mag), maar ze zou nooit iemand pijn doen.

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:27

een overloper *LOL* *LOL* *LOL*
en met iedereen slijmen! *LOL*
maar als ze eenmaal vriendje zijn dan vrienden voor het leven Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:51

Eigenwijs, dominant, opdringerig, diep van binnen heel goed hart, vrolijk, speels en een gevaar voor de vrouwen (onder het motto, waarom zu je je hormonen onder controle houden). Ook bovenal onvermoeibaar en doorgaan tot het uiterste.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:44

Ik denk dat ze een slimme en heel erg lieve dame is die weet wat ze wel en niet wil, ze zou nooit iemand expres pijn willen doen maar ze zou wel voor zichzelf opkomen. ze heeft een goed hart, maar ze is denk wel een beetje eigenwijs (net als haar baas) Tong uitsteken

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 16:59

Nou mijn paardjuh zou een hele deftige meneer zijn..
Met een sigaartje op zijn chesterfield bank zittend naar klassieke muziek luisteren onder het genot van een heerlijk gerijpt wijntje of cognac-je ..
Hij zou alleen maar sjieke kleding dragen en lekker uit eten gaan...en dan veeeeeel eten!

Een soort Ludo typje maar dan niet gemeen... Tong uitsteken

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 23:31

Koos, onze fries, is een clown Clown . Altijd vrolijk en heel erg ondeugend. Weet donders goed wat hij wel en niet mag en dan toch ff stiekum proberen.
Type: Stand-up comidian(?), clown.

Bep, KWPN merrie, is een echte dame. Zo type grote hoed en veel kouwe kak. Is snel beledigt en wil met respect behandeld worden. Bloos
Type: Een hoog uit de bomen gevallen kak madam. Bloos

Famosa, PRE fokmerrie, is een echte dikke moeke. Ze is vol slank Bloos en is een hele goede moeder. Ze is een echte leidster en houdt alles goed in de gate. Fluit degene terug die de fout in gaat.
Type: boerin met 12 koters. Lovers

Silvano, Welsh A ruin, kan kijken als en proffesor. Zo van: Kijk Schijnheilig dat kan ik en dat doe ik ff. Een uitslover, nieuwsgierig als de pest, haantje de voorste, een echte zenuwpees.
Type: eigenwijze Prof in de weet ik veel kunde. Slim

Jopie is net Pietje Pitamientje. Jopie is een treuselaar. Loopt achter de rest aan. Het lijkt net alsof hij tegen een blikkie aan trapt om zo langzaam mogelijk naar huis te komen.
Type: straat schoffie/ Ciske de Rat/ Pietje Bel. Zij zijn groot en ik is klein!