gezien op fok: pennymeisjes stelen pony

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:15

Ik zou als straf geven"1 minuut alleen in een kamer met de eigenaar van dat paard...
Als ik ze had betrapt met Lowara of Cezanne, dan had ik ze persoonlijk kapot geslagen met de zweep. Dan maar een celstraf, niemand komt zonder te vragen aan m'n paarden om zoiets te doen.

vencedor
Berichten: 9353
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 21:56

whahaha IK sta niet voor me zelf in maar ik sta ook echt niet voor RANDEUX in..hahah die pikt dat echt niet...moet zn raar kind er eens op probere te springen *LOL* ik denk dat meneer zeeeeeeeer geiriteers zou zijn.. Schijnheilig bye bye pennymeisje *BAF* Tong uitsteken Dat is het voordeel van een paard met veel karakter OK dan!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:29

Ilindra schreef:
.....waar de hond nog in vast zit Extreme duivel
Zijn ze nu helemaal gek geworden Boos!


Het lijkt het " Wilde Westen" wel.

Verschil: Toen kregen ze voor paardendiefstal de strop, nu........? Huilen

Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:08

Ik zou helemaal gek worden...!!! Wat een rare kinderen! Die moesten ze zelf eens 4 uur laten lopen... en hard ook! GRRRRRR!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:43

Jeetje
Ik zou ze echt helemaal verrot slaan moesten ze dat me me paard doen.
Stel je voor...
Een meisje van 14 moet nu toch al een beetje verstand hebben...
Zelfs ik heb al hersens Haha!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:48

Wat een geluk dat ik op een eiland sta, en ik zelf met een boot naar de overkant moet om uberhaubt bij mijn paard te kunnen komen, en je kan pas naar de overkant wanneer je over het terrein van eigenaar bent geweest, dus als ze je niet kennen kom je al niet naar de overkant, en je pony/paard moet met de pond dus gelukkig kunnen ze ook die niet mee nemen. Maar ik snap het niet, 12 en 14 jaar! Wat als ze straks volwassen zijn :S grrr

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 19:53

WAT EEN STEL ....................
Dat doe je toch niet, ze zouden taakstraf moeten krijgen
Of, laat ze er maar wat meedoen, maar vrijspreken???

Urlando

Berichten: 142
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 09:42

Boos! Huilen Gadverdamme dit geloof je toch niet!!!! Huilen Boos!
Ik woon heeeeel erg dichtbij zuid-scharwoude en zag ook zeven pennymeisjes uit het riet komen dat ik mijn paardje ging ophalen
uit het weiland Verdrietig Ik schrok me helemaal rot en kreeg gewoon niks
mijn keel uit.... Kon wel boos worden maar dan zijn ze helemaal gedreven om langs te gaan want iemand die zoooo naar tegen hun doet moet ook wel heel erg slecht voor haat paard zijn... Niet dus penny meisjes Boos! Wij zijn bezorgd over ons kostbare en liefste bezit!!!!!

En voor de eigenaar: heel erg veel succes!!!!

knuf Sanne en Urlando

Ps als 1 van de sintpancras meisjes dit leest....
Ga een verzorg shet zoeken.... ik heb een paard van drie jaar jong, moet nog alles leren.... het is een handelstal en je weet nooit wat voor een paard er tussen loopt....dus.... ( Schijnheilig nee dat komt lekker over)
Nou ja in ieder geval Boos! BLIJF UIT MIJN PAARDJE ZIJN BUURT)

Machonito

Berichten: 1614
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: ergens tussen de Noordpool en de Zuidpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:44

EEn kennis van me heeft een haflinger en die stond op het land.
op een dag waren daar kinderen op die pony te raggen .
ik zag dat en stuurde ze er af .
een meisje zei dat het haar pony was een ander meisje wees naar de shetties en die zij hun zijn van me vader.
nou ik werd echt boos want die shetties zijn van me oom en ik bracht ze altijd voor op de keuringen.
ik vroeg hoe de pony's hete nou er kwamen namen uit behalve de goeie.
ik stuurde ze weg met drijging dat ik de politie op ze af stuurde.
Paardagen later waren ze er weer ik en de eigenaar van de haflinger kwamen aan lopen.
De eigenaar ging uit haar dak en weet je wat ze zeiden en heel stug vol hielden HET IS MIJN PONY .
en dit durven ze te zeggen tegen de echte eigenaar .
brutaal nesten zijn ze

n0uskal0ver

Berichten: 17
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Scherpenzeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:21

Jezus miena!! poehhh.........wat een stomme kinderen zeg Verdrietig :S:S je gaat tog niet zomaar een pony stele Verward En dan komt dat paard nog gewond terug ook!! goed dat ze zijn opgepakt!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:13

ceasario schreef:
Het lijkt het " Wilde Westen" wel.

Verschil: Toen kregen ze voor paardendiefstal de strop, nu........? Huilen



Nu is het Foei meisje dat mag je nooit meer doen hoor..

Bye bye Doei, doei

Meisje loopt weg en de politieagent kan een dikke middelvinger verwachten..

Urlando

Berichten: 142
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:55

Boos! Boos! Precies en waar is de tijd van gerechtigheid???? Huilen Verdrietig

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:32

dat zouden ze eens bij mijn pony moeten doen!! ik vindt het belachelijk dat er zulke slappe regels voor zijn. straxs pikken ze mijn pony en dan krijg ik een "straf" omdat ze hun gebeten heeft. die kant gaat t wel op zo toch weer een geluk bij een ongeluk dat mijn pony vals is OK dan!

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:37

Ik snap het verhaal niet helemaal.. Verward 2 vage meisjes stelen een pony, en hebben ze die dan helemaal uitgeput ofzo..? en hoe kwam tie dan aan dat bloed op zn been..? Verward

denice schreef:
straxs pikken ze mijn pony en dan krijg ik een "straf" omdat ze hun gebeten heeft. die kant gaat t wel op zo


Dat zou er nog is bij moeten komen..! Bloos! Je mag al helemaal niks doen.. Als je aangevallen word op straat dan mag je jezelf nog niet eens is verdedigen.. Verward En als je paard mishandeld word door een 1 of ander idioot mag je ook niks doen.. Verward Jah 112 bellen, nee daar heb je veel aan! 20 minuten later komt die politie dan nog is aankakken, en hebben ze je paard al half dood geslagen of gestoken..
Nou als iemand onze paarden iets aan doet en ik zie dat, dan zal ik als ik hem (of haar) was maar heeeel snel weggaan! Boos!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:51

What the f................ Boos!

Moeten ze eens bij mij proberen, Boos! als iemand al zomaar naar hem toe gaat kan diegene de volle laag verwachten. Lang en pijnlijk gaat dat worden... Boos!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:02

Nou dat had ik laatst met een vriendin van mij..

Wij gezellig in de auto gestapt, kijken naar hun twee jarige hengst die in de opfok staat. Komen we daar aan en de hengsten komen allemaal naar het draad, zien we opeens een vlecht in de manen van hun hengstje Boos! Wie is nou zo debiel om dat te doen.. Penny's

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:06

ik kan er eerlijk gezegd ook wel om lachen Nagelbijten / Gniffelen
een meisje van 14 die een pony 'jat' omg.. Tong uitsteken

En jaaa.. tuurlijk is het niet grappig.. maar toch komt het even grapipg over Vork

[edit] Nogmaals. Het is natuurlijk erg, vooral omdat de pony nog gewond is geraakt ook Scheve mond
Laatst bijgewerkt door SnelleMarz op 17-09-04 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:07

Ow dit is inderdaad wel heel erg Nagelbijten / Gniffelen
Ze kunnen ook te ver gaan hoor, dan pakken ze maar barbie paard ofzo Vork

SplashIsLief

Berichten: 33032
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:09

Te erg.... daar kom je toch niet op Verward

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:37

dit is te gek voor woorden zeg......

maar met alle respect,ik vind dat jullie wel erg overdreven reageren,met dingen als:kapot slaan met de zweep.natuurlijk,geen enkeling heeft het recht om aan JOUW paard te zitten,maar wat denk je ermee te bereiken?de penny's gaan vrijuit,jij krijgt waarschijnlijk nog de schuld ook.

wat ik persoonlijk trouwens belachelijk vind,is dat de eigenaar pa knock-out heeft geslagen.waarschijnlijk kwam pa zijn excuses aanbieden voor de wandaden van zijn kind(eren)
natuurlijk ben je als eigenaar heel erg kwaad(logisch!)maar wat heeft het dan voor zin de vader op zn bek te slaan?

ik snap van niemand meer iets hoor...

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:40

De eigenaar was witheet, de vader van de meisjes moest LAGGEN toen de eigenaar zei dat hij z'n kinderen beter op moest voeden. En toen kon hij zich niet meer beheersen. Knock-out... Iets overdreven misschien... Dat krijg je als je er zelf tig monden verder van sta.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:45

OMG, dit kan toch niet!! Te ziek voor woorden!! Stoom uit je oren
Ik zou de diefjes helemaal in de grond stampen!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:50

12 en 14 jaar. Oud genoeg dus om te kunnen weten dat dit absoluut niet hoort, dus sorry, maar voor mij gaat het verhaal: "het zijn nog maar kinderen'absoluut niet op!

Stel nou dat t toevallig een oud of gebrekkig paard was geweest... Een paard dat misschien helemaal niet had KUNNEN rijden, wat dan???

een meisje dat ik ken heeft ook een keer een paar meegenomen ergens, is er mee gaan springen (paard mocht absoluut niet meer springen) paard kruepel, nooit meer goed gekomen, paard afgemaakt. Dat geloof je toch niet, dat dit soort dingen kunnen gebeuren???

De eigenaar stond in zijn goed recht met t slaan van de vader! Jammer dat t niet de kids waren die een mep gekregen hebben... En helemaal jammer dat deze arme pony onze lieve penny's er niet flink afgebokt heeft en vervolgens nog even een trap nagegeven heeft..

Wat zou er overigens gebeury zijn als dit een 'wild' paard was geweets? Dat niet makkelijk te berijden is en er vandoor schiet richting weg?> daar wil je toch niet aan denken??

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:29

Je gelooft het toch niet? Sorry hoor, maar als ik kinderen had van 12 en 14 die een paard uit te wei zouden jatten, hem vervolgens helemaal afraggen en maar vol blijven houden dat het hun verzorgpony is, nou geloof me, had ze alletwee 3x de wei rondgemept. Helemaal van de pot gepl**rd Boos!

Geef de eigenaar groot gelijk dat ie die vader een klap op zn bakkes heeft gegeven, zeker als die dan nog gaat staan lachen, zou ik me ook niet in kunnen houden.

Net wat iedereen zegt, voor hetzelfde geld is het een jaarling of wat dan ook. Ze hebben gewoon hoe dan ook met hun rottige handjes van andermans beesten af te blijven.

Wat als die meisjes gewond waren geraakt? Wie krijgt dan de schuld? Tuurlijk, de pony. Want die vroeg erom om door 2 randdebielen uit de wei te worden gehaald en vervolgens helemaal de verdommenis ingereden te worden Verward

Kan hier echt kwaad om worden!

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 19:03

oke,ik wistniet dat de vader stond te lachen,dat maakt het wel anders,maar dan nog kan je je beter druk maken om iets anders,je paard bijvoorbeeld..............