ik wil een PAARD!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 09:17

Je moet niet te vlug een paard willen. Ik heb pas een paard gekregen toen ik naar de hogeschool ging, dus ging verder studeren. Ik was eigenlijk nog helemaal niet van plan om een paard te kopen, maar zo'n kans kon ik niet laten liggen. Je ouders hebben inderdaad gelijk, Karine, als je gaat studeren heb je eigenlijk veel te weinig tijd voor je paard. Ik heb nog geluk dat ik veel hulp heb van mijn grootvader, waar mijn paard staat, anders zou ik, zoals Zep, geen sociaal leven meer hebben.
Ik denk ook niet dat je door een paard betere cijfers op school haalt, voor betere cijfers moet je studeren en dat doet je paard niet voor jou. Met een paard heb je nog minder tijd om te studeren.
Ik weet het als je jouw leeftijd heb lijken je ouders altijd tegen alles wat je wil, maar ze hebben echt het beste met je voor.
Probeer eerst met een verzorgpony, zodat je ervaring kan opdoen en je ouders kan tonen dat je echt wel voor een paard wil zorgen.
Als ik jou was zou ik met een eigen paard wachten tot ik ging werken of op z'n minst tot je je middelbare school afgemaakt hebt. En als je dan toch een paard of een pony krijgt, kies dan geen jong dier. Je moet immers nog veel leren en als je het zelf niet kan, kan je het ook niet aan een dier leren dat het ook niet kan. Kies beter een meer ervaren pony en neem les. Op die manier kan je jezelf veel teleurstelling besparen.
Ik hoop voor jou dat je ooit een paard krijgt en als het zover is veel succes ermee!!
Je moet gewoon onthouden: als je geduld hebt zal dat dubbel en dik beloond worden.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Damelza, gillian, MissWeenie, SemrushBot, SJP, Sting en 95 bezoekers