Grrrr...iemand pup kopen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Grrrr...iemand pup kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 18:12

Zit op mijn werk, word ik net gebeld door manlief...
Amigo schijnt een greep te hebben gedaan in mijn paardenboeken..... Huilen Boos!
Ben nu eigenlijk best wel een beetje boos (understatement).
Aangezien ik werkelijk (bijna) alles koop wat er te lezen valt over paarden stond er nogal wat, ben wel erg benieuwd wat hij te pakken heeft genomen, ben blij dat ik mijn nieuwste aanwinst heb uitgeleend.
Duimen jullie voor me dat de schade meevalt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:15

Hmmmmm, met een pup in huis is er niet veel veilig. Mijn hond was gek op borstels dus echt alles waar borstelhaar aan zat heeft ie kapotgebeten. En vandaag kwam ik er achter dat ze een zak mt verse bruine kadetjes naar binnen heeft gewerkt. Datzelfde truckje heeft ze oko al eens gedaan met een slagroomtaart *LOL* Ik dacht echt dat ze daar niet bij kon. Ach eigenschuld, moet ik maar niets op het aanrecht laten liggen.

Anoniem

Re: Grrrr...iemand pup kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:22

Von schreef:
ben blij dat ik mijn nieuwste aanwinst heb uitgeleend.

Dat is een geluk bij een ongeluk. Wat een boef zeg!!! Hij kan niet eens lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:23

Maar om terug te komen op je vraag: ik hoef m niet, ik heb meer dan 400 boeken Haha! en die wil ik graag houden .

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 18:28

Jippie schreef:
Hmmmmm, met een pup in huis is er niet veel veilig. Mijn hond was gek op borstels dus echt alles waar borstelhaar aan zat heeft ie kapotgebeten.

Dat doet die van mij alleen op stal, en op de een of andere manier schijnt de zwarte borstel van Lovely favoriet te zijn Verward
Huis is al redelijk steriel, werkelijk alles is opgeborgen in kasten, maar dat nu ook de boekenkast niet meer veilig is? tja ik zou niet weten waar ik dat moet opbergen, ach misschien hoef ik niets meer op te bergen Bloos
En Lov...inderdaad hij kan niet eens lezen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 18:31

Het zou wel zonde zijn als hij ze echt helemaal stuk gemaakt heeft. Maar ja, boeken zijn wel vervangbaar, hoe zonde ook.
Hij kijkt dat van die borstels af van Denzel volgens mij, die kwam vanmiddag ook weer met allerlei borstels aansjouwen, *wegwerpen aub*, die pikt ie ook overal vandaan Haha!.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:01

Onze hond heeft daar ook een hondje van...ze heeft als pup een keer mijn foto's Frusty te pakken genomen, toen was ik ook erg Extreme duivel

En als pup was ze ook gek op slippers, met name de duurste (die van Adidas) heel de bovenkant eraf gegeten en stukjes eraf Haha!

Of stukken kaas jatten van de tafel, hele broden naar binnen werken -zucht- maar ze is wel lief hoor Knipoog

Dit is haar trouwens:
Afbeelding

Bo Lachen

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 19:06

mijn konijn jat de chips uit mijn bakje is oo wel irri omdat het niet goed voor hem is. dus nou let ik maa op waar ik mijn bakje zet

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 19:38

Pffff, ben nu thuis, en de schade valt mee. Nou ja, de boeken zien er niet echt mooi meer uit, maar op 1 na zijn ze nog te lezen.
Die ene is het boek wat ik gekocht heb toen ik Valentino heb gekocht, over het jonge paard opvoeden. Wat dus niet meer leesbaar is is het hoofdstuk over het jonge paard op wedstrijd.....ach dat is nog zo ver weg Haha!
Amigo ligt nu trouwens heel lief aan mijn voeten Schijnheilig

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:08

Leuk he zo'n pup, hopelijk heb ik er volgende maand ook
eentje. Zal ook wel weer een drama worden Haha!

Ben blij dat de schade mee valt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:15

Nou ja, gelukkig gebeurt dit dan net voor de feestdagen, nu kun je weer wat op je lijstje zetten Haha!.

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 20:30

ik heb een rottweiler van 6 maanden, ik zette al mijn spullen uit de buurt dus niks vreselijks is kapot gegaan alleen mijn schoenen van 300 euro! grrr, kan er nu wel om lachen maar toen ...

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:37

Ze zijn zo geweldig jonge honden! Af en toe kun je ze wel afschieten, maar als ze je dan weer aankijken met die trouwe hondeogen.... De golden retriever van mijn ouders kon er ook wat van is ondertussen 2 en half maar nog steeds wel erg ondeugend (weglopen en gaan zwemmen in een stinksloot) zou ie het ooit nog afleren?

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 15:46

Sizzy schreef:
Dit is haar trouwens:
Bo Lachen


Leuk Lovers Een Beagle!! Haha! Als ik ooit nog eens een hond zou nemen dan neem ik een beagle!! Haha! Echt een lief koppie hoor!! Haha!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:11

Bjarni schreef:
Ze zijn zo geweldig jonge honden! Af en toe kun je ze wel afschieten, maar als ze je dan weer aankijken met die trouwe hondeogen.... De golden retriever van mijn ouders kon er ook wat van is ondertussen 2 en half maar nog steeds wel erg ondeugend (weglopen en gaan zwemmen in een stinksloot) zou ie het ooit nog afleren?


Ik denk niet dat ie het ooit af zal leren want ik heb ook een Goldenretriever die verzot is op Stinksloten! Denk dat het aan het ras ligt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:19

Het ligt zeker aan het ras dat Retrievers graag zwemmen. De hond van een vroegere baas van mij was gewoon niet uit het water te houden, dat was ook een retriever. Hij kon trouwens heel zoet een hele tijd achter de eendjes aan zwemmen Haha!.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:23

Fijn hè, hondjes! Katten kunnen trouwens net zo erg zijn. Die van m'n ouders kwam met 7 mnd uit het asiel, was hyperactief en sleurde alle was die hij kon dragen twee trappen af naar beneden, helemaal vanaf zolder. Regelmatig lag de hal vol met ondergoed en sokken. Maf beest. Gelukkig sloopte hij niets.

Dat van die borstels komt me heel bekend voor. De Jack van onze stalhouder heeft het ook voorzien op borstels, het liefst begraaft-ie ze, kwamen we bij toeval achter (een stalgenootje is hem een keer stilletjes gevolgd). Daarom ben ik erg blij met onze afsluitbare poetskist. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 16:28

Toevallig ken ik ook een klein hondje dat het prachtig vindt om je van alles aan je voeten te leggen, vooral dingen waar hij eigenlijk helemaal niet aan mag komen, zoals sokken Haha!. Er zijn ook honden die je schoenen opeten, dat is minder fijns Boos!, zo heb je een paar schoenen en zo heb je niks.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:20

Mijn herder heeft ontdekt dat er soms interessante dingen op de aanrecht liggen.......tegenwoordig bietst zij regelmatig een kastanje en die wordt keurig afgepeld en de inhoud eet ze op. Nu nog leren dat ze de schilletjes in de vuilnisbak gooit.......zonder er wat anders uit te halen Haha!

Vorig jaar besloot ze wiskunde te gaan studeren.
Ze jatte Erik's wiskunde boek en schrift, die haar grondige studie helaas niet overleefden!

Maar Von heb je wel eens van een BENCH gehoord? Ideaal voor jonge honden, 's nachts of als je een poosje weg bent Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:35

een bench is een oplossing !!! En als je het van pup af aan aanleerd zien ze het als een mand. Mijn honden gaan als ze los in huis zijn uitzichzelf in de bench liggen...Zo kunnen ze niets slopen.. Ik heb 4 kooien in mijn kamer staan.. want anders blijft het feest !!! Niet zón gezellig gezicht maar zeker de oplossing

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:47

SORRY FABIENNE LEES NET JOU ANTWOORD PAS...
WAS HETZELFDE

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 17:49

Mijn hondje knabbelt aan de bank! }> Dan kan je haar wel schieten als je thuiskomt! Ze moet altijd wat slopen als we even de deur uit zien, is het niet een papiertje wat ze ergens heeft gevonden, dan wel de bank Frusty

En een bench vind ik ook weer zo banketstaaf, omdat onze andere hond zich wel gedraagt, en die kun je dan niet ineens in een bench stoppen. Voorlopig (na een paar rake klappen) heeft ze het niet meer gedaan, maar als ze het weer voortzet, dan gooien we haar aan een stevig halstertouw vast aan de trap Extreme duivel

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 19:05

Dan kan je haar dus beter in de bench gooiten xono... Als je ze vast legt aan de trap hangen ze hun eigen op of ze beginnen aan de trap !!
Ik heb overdag 2 honden in de buitenkennel zitten en 2 honden zijn binnen waarvan 1 los en 1 vast.. anders heb ik geen gordijnen meer aan de voorkant want die binnen gaat door het raam als je er niet bent.
En zo hoor je haar niet.. Vraag maar aan mijn buren ha ha