Alle paarden op stal - beeindiging hobby

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Alle paarden op stal - beeindiging hobby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 11:34

Niet schrikken hoor, ik stop niet Haha! never Knipoog

Alle paarden (6) staan weer op stal.
1 eigen paard
Omar - verzorg ik.
Rasputin - staat te koop
Shadow - staat te koop
Veulen - staat te koop
Jelrite (stam-fok merrie)

De onderste 4 hebben geen verzorgster. De eigenaren en het meisje van het eigen paard doen wel wat maar hebben niet veel tijd. Dus wie mest er vaak. Juist ja, ikke.
Ik vind het niet erg, ik krijg er ook veel voor terug. Maar ook ik ga een keer stoppen daar.
Gisteren stond ik even met de eigenaar te praten. Hij hoop dat Shadow en Rasputin snel verkocht worden (prijs omlaag). Het veulen gaat ook te koop. Ze kosten nu alleen maar geld hij heeft er geen tijd voor en kan geen verzorgsters vinden en het zijn hardstikke goeie paarden.
We hadden het er even over waarom.
Goede verzorgers/berijders zijn niet te krijgen. (moet wel van aanpakken weten en niet bang zijn)
Hij zegt tja en dan ga jij ook nog eens trouwen dus dan heb ik niemand meer en wel nog 5 paarden. Bloos Hij gaat ze dus wegdoen omdat een grote rede is dat ik volgend jaar zomer richting veluwe ga verhuizen. Bloos Tenminste dat is een van de redenen. Aan de ene kant Sh*t maar aan de andere kant streelt het wel ene beetje mijn ego Bloos .
Ik baal vreselijk dat ik met Omar moet gaan stoppen, maar forever thuis blijven wonen om het paard is ook niet alles.
Ik hoop dat ik volgendjaar sept-okt weer een leuk verzorgpaard omgeving veenendaal vind.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:51

Nou, is dit niet dè kans om Omar mee te nemen tegen die tijd??
Dan kan hij een van de anderen houden...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 11:53

Laat Omar nou nét de lieveling zijn, en de enige waar de eigenaresse (1 x in het half jaar) op durft te rijden..... Die is niet te koop.
En ben ik bang, veel te duur, ook voor mij.
De eerste tijd kan ik nog geen eigen paard, dan hebben we als het goed is net een huis gekocht en dan is een eigen paard net ff teveel van het goede.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 11:56

Hè balen zeg. Die stomme brave beesten ook Frusty Knipoog
Wordt vast heel moeilijk om afscheid van Omar te nemen, bah, denk er nog maar niet teveel aan.
En een van de andere paarden van stal, zit daar niet iets tussen?
Die ken je al een beetje en kan daar misschien blijven totdat jij weggaat?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 12:21

Verbazingwekkend hoe nuchter jij hier onder blijft! Ik zou wel zo ontzettend balen denk ik...

Dus Omar is dan de enige die ze nog houden, begrijp ik?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-02 12:54

Ik baal ook wel best erg hoor Mieke. Maar ik sta wel met 2 benen op de grond. En ja ik ben soms té nuchter. en ach, ik kan Omar nog opzoeken als ik bij mijn ouders ben.
In principe blijven Omar + de fokmerrie + shet van kinderen en die ene 'pensionklant'. En in Zevenhuizen staan nog 2 jaarlingen op het land maar die gaan tzt ook weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 13:02

Ik ben dan je niet nuchtere tegenhanger Petra want ik vind het echt een heel naar idee dat jij straks Omar niet meer doet. Er spoken dan allemaal gedachten door mijn hoofd maar daar zal ik jou niet mee pesten.
Echt sjit dat je hem niet kan kopen en meenemen.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 23:13

Jammer voor je.
misschien een optie voor volgend jaar, pebe dan tegen die tijd maar even, misschien heb ik wel wat voor je in de aanbieding.
Haha!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:19

Heel veel suc6. we hope voor je dat ze een goed baasje krigje!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 20:38

hey ik weet het maak er een beetje gebruik van, maar wat zijn het voor paarden die te koop staan, leeftijd ras enz. ben namelijk op zoek, pb me even of zet het anders hier neer.
wel oliebol voor je hoor, zou het echt vreselijk vinden als de paarden van wie ik hou weg zouden moeten!