straffen of niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

straffen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 23:07

als je er afgevallen bent? (na aanleiding van het topic wat je paard doet als je er buiten af valt)

als jij van je paard af valt en stapt weer op of krijg hem weer te pakken, sla jij hem dan of geef je hem op zijn kop? of stel je hem juist gerust?
want als ik er af ben gevallen weet ik dus nooit moet ik Jamy nu straffen of juist niet Verward

Nu lijkt het mij als ze het uit gemenigheid doen dat je ze juist wel op hun donder geeft maar als hun echt uit angst wegrennen en jij blijft dus bijvoorbeel niet zitten dat je ze gerust stelt of zie ik dat verkeerd?



Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 23:32

de vorige keer dat ik eraf gevallen was had ik haar wel ff toegesproken (zat er eigenlijk gelijk weer op) maar de allerlaatste keer was ik gevallen moest ik eerst ff zitten en op adem komen (kreeg geen adem meer) en toen naar Jamy toe maar toen had ze mij er echt afgebokt dus was ik best boos, dus tja toen had ik haar wel gestraft zeg maar maar dan weet ik dat iig voor de volgende keer.....

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-02 21:12

onder straffen tja een tik met de zweep of hoe jij je pony altijd straft....(schoppen doe ik eigenlijk nooit of ze moet mij expres schoppen...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Edisons, GoogleAdsense, MairiMacBran, Marcella, robbie88 en 155 bezoekers