Strandrit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Strandrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 09:33

Afgelopen zaterdag ben ik met Amarant van Bokt lekker naar Bakkum geweest het strand op!
Met het excuus dat Iwan van zijn trailer trauma af moet (hij is dit jaar 4 keer naar de veearts geweest in de trailer, dat is anderhalf uur heen en anderhalf uur terug).
Dat ik hem op wilde zadelen (hij stond aan de trailer vast) raakte meneer, die nog gespannen was van de rit, in paniek tijdens het aansingelen. Hij trok zijn halster los en daar stond hij dan midden op een mega groot parkeer terein zonder iets om hem vast te kunnen houden.....
Gelukkig rent mijn sullie dan niet weg maar gaat hij heel vragend naar mij staan kijken omdat ik sta te briesen en stampvoeten Boos!
Ik heb hem rustig weer vast kunnen maken gelukkig...
Vervolgens het strand opgegaan (enkele kytesurfers getrotseerd) en daar lekker met een los teugeltje gestapt. Uiteraard hebben we ook nog enkele beschaafde galopjes gedaan Schijnheilig
Iwan durfde, dapper als hij is, uiteraard niet het water in want dat komt op je af!!!! (zo grappig als ze wegspringen voor de branding).
Uiteindelijk ging Bonita (van Amarant) wel het water in en durfde mijn grote held er wel achter te lopen maar als Bonita er uit ging was hij ook met 1 grote sprong op het droge.
Ik moest Iwan wel de hele weg goed in de gaten houden want als ik de teugels los liet wilde hij met een noodgang richting duinen..

Zondag heb ik de hele dag verschrikkelijke spierpijn gehad, en vandaag nog steeds......maar het was het wel weer waard!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:24

Dat is nog een wens van me om een eindeloze strandrit te maken ooit gaat het er van komen.....
Wat een geluk dat hij niet weg liep als hij het strand had gezien had ie vast een galopje ingezet Tong uitsteken

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 09:30

haha, ja richting huis!
Hij vindt het rennen op het strand heerlijk maar de branding is toch wel erg eng! Gelukkig blijven ze in zo'n vreemde omgeving toch liever bij wat ze bekend is....

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:19

JA en paarden zijn kudde dieren dus ze gaan minder senl bij hun groep vedaan! Cool dat ut zo gezwellie was!