ik ben zoooo in luf!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

ik ben zoooo in luf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 20:34

Vanmiddag was ik vrij, dus lekker de paardjes laten modderworstelen (zo kan je je een voorstelling van onze bakken maken Haha!)
Toen ik in de stalgang kwam zag ik ineens vanuit de laatste box rechts een bruin hoofd met bles komen (tegenover Jamaica dus). Dus van hey, nieuw paardje, leuk....
Ik kwam dichterbij, en ik werd op slag verliefd.
Achter het bruine hoofdje zat een schitterende bruin bonte merrie van zo'n 165 hoog.
Werkelijk schitterend!!!!
Ze is van een handelaar hier in de buurt die zelf even geen stallen genoeg heeft. Hij wil met haar gaan fokken, tot die tijd (heel de winter hoop ik!) staat ze bij ons.
Ik gok dat het nog een jong ding is, jaar of 3 a 4, maar ze is zooo gruwelijk mooi!
Als ik haar vorig jaar tegen was gekomen had ik vrees ik geen haflinger gehad, maar een KWPN (???)

En een karaktertje! Zo gruwelijk lief!! (gruwelijk is mijn nieuwe stopwoordje Haha!)
Heb een hele tijd met haar staan kroelen en ze kon er niet genoeg van krijgen.

Lovers stef = in luvvvv Lovers

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:21

aaaahhhh dat klinkt als verliefd inderdaad Tong uitsteken
pas maar op dat je niet gruwelijk geld gaat uit geven en dan heb je straks een haflinger EN een kwpn op stal hebt staan Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:23

Oei, gevaarlijk, zulke zwaktes..... Haha!
Kijk maar uit idd, straks heb je er een bonte bij, ik ben wel heel erg benieuwd naar deze beauty......

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 09:59

Hahahahaha nu heb je Jamey, Hon (+ baby hon bijna) en Stef valt van haar geloof ze is verliefd op een KWPN. AAARGGGHHH Haha! wel gaaf hoor ik ben benieuwd naar een foto.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 14:59

ik zal binnenkort absoluut een keer foto's proberen te maken. Ik hoop dat ik haar er dan uit mag halen, want mijn camera maakt op stal geen denderde foto's, maarja, het is niet mijn paard natuurlijk, helaas....

Ruilen voor jamaica??? Dan heb ik tenminste een echt paard, kan ik lekker gaan starten Haha! Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 15:17

oh wat erg he in luf zijn!! hihi, meid ik weet je je voel, maar ben zeer benieuwd naar deze schoonheid, ik zoek nog een paard (TIP)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 22:13

stef schreef:
Ruilen voor jamaica??? Dan heb ik tenminste een echt paard, kan ik lekker gaan starten Haha! Haha!


Ze is van een handelaar dus wat let je om te vragen wat hij er bij wil hebben?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 22:57

Ok, Ik weet inmiddels dat ze Lady heet. Ze is 2.5 en heeft geen papieren. Ze is niet voor de verkoop, hij wil ermee gaan fokken.
Heb foto's, zet ik zo op ITP

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 17:06

Das jammer! En zet je ff foto's neer! Wij wille dat paardje waar jij zo verliefd op ben wel s zien!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 19:37

staat op itp