BOOS!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 18:24

Mens wees blij dat je moeder die proef voor je WIL lezen, en dat ze je dus soms WEL weg wil brengen. 'k Snap best dat je chagarijnig bent van het weer en dat het je tegenvalt dat je nu niet kunt oefenen, maar om dan maar je moeder af te gaan zeiken vind ik wel heeeeeeeel sneu......

Toch veel succes gewenst morgen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 11:59

Renske20 schreef:
en ik kan toch beter hier mopperen dan tegen mn moeder zelf?!


Tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in. Achter iemands rug om over haar zeiken is veeeeeeeel sportiever Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 14:42

Slapen Zelf weten. Als je mijn dochter was kreeg je een schop onder je kont en verkocht ik je paard.
Oh ja, als je geen meningen wilt, kun je misschien beter niet op een forum posten

Toch een goede wedstrijd gehad?



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:56

Renske20 schreef:
nou mijn moeder lijkt zelfs nog heel aardig vergeleken met wat zij zou doen!


Zie je wel, jouw moeder valt best wel mee Party!! Niet meer zo mopperen hoor Haha!

Mooi dat je toch tevreden bent over je wedstrijd. Licht op juryhokjes is nou eenmaal doodeng als je dat weer voor het eerst ziet, dus elke oefening die daarna goed gaat (al is het maar aan de andere kant van de bak) is gewoon mooi meegenomen en goed voor een hartelijk klopje na de proef.
Volgende keer in januari gewoon weer een stukje beter, dan kom je er vanzelf!

Grtz, Sonja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, Laj1, SemrushBot, sterregoud, Telpeva en 115 bezoekers