Trainen en wedstrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:48

Ik zou toch proberen door te gaan als je de Z2 uit hebt gereden. Als je ZZ-licht start, mag je ook nog Z2 blijven rijden totdat je 5 winstpunten hebt gehaald in de ZZ-L (geloof ik). Kan je eerst eens kijken of het je bevalt. Het is toch hartstikke gaaf om zo ver mogelijk te komen? En anders is inderdaad het rijden van kuren op muziek (Z2) een leuke optie. Ik ken ook iemand die geen interesse heeft in de NVDR maar wel kuren wil rijden...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 16:05

Ik weet niet welk jaar je bedoeld, maar een paar jaar geleden is hij door Jennifer Scharroo verslagen op Spijkerboor. Toen ik kur (Z1) reed in Hoofddorp, werd hij ook verslagen door iemand (Z2). Verder zal ik niets zeggen over Piet, maar ik heb je (Jasmijn) een privébericht gestuurd...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:37

Ik heb een te grote drang om te presteren, als ik zonder punten thuis kom baal ik. Maar als mijn paard slecht liep en ik had wel een prijs of winstpunt baal ik ook. Ik wil gewoon teveel, daarom denk ik dat ik geen wedstrijden meer ga rijden met Jur. Ik ben gestopt op het 'hoogtepunt' en om haar terug te krijgen op niveau is moeilijk en misschien ook niet eerlijk voor haar. Bovendien zou het ook voor mezelf niet goed zijn. Ik vind het erg jammer want ik vind wedstrijden erg leuk, het motiveert mij ontzettend om steeds beter te worden en mijn paard zo goed mogelijk te trainen. Nu ik geen wedstrijden meer rij ben ik steeds minder gemotiveerd, jammer is dat.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Bloemetje75, DDD3, ikkedus, Michelle_S, Paardennamen, siloux en 157 bezoekers