Pensionstalellende…(zucht)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:46

S h i t zeg, ik wou dat jullie een beetje dichterbij woonden, ik heb nog enkele stallen vrij .............. maar je moet wel zelf wat doen, en meehelpen paarden binnen en buiten doen.......staat tegenover dat we maar 14 stalletjes hebben, en 2,75 ha wei en een paddock en een allweather buitenbak........



fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 00:20

Bij mij niet hoor Sjakie, want als bij mij iemands paard in de zud staat is het zijn eigen schuld Haha! Behalve bij Aurora, das gewoon een viespeuk en een vreetzak Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 00:27

Wij hebben een kleine pensionstal, en natuurlijk is er hier ook wel eens wat, maar ik kies natuurlijk wel de juiste mensen uit Haha!.
Ik neem echt niet zomaar iedereen aan, alleen mensen waarvan ik meteen denk, dat dat gezellig gaat worden.
Mijn gevoel klopt wat dat betreft vrij aardig.
Verder moet je van twee kanten water bij de wijn kunnen doen.......Als pensionhouder moet je een beetje flexibel zijn, maar ik verwacht dat ook van mijn pensionklanten.
Ik heb niet te klagen want ze staan allemaal al jaaaaaren bij mij........dus dat zit wel snor.
Ik bied overigens geen volpension aan!!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, meggiemeg, ogidni, RanjaRietje, RoronaZorro, Rose94, zippora en 168 bezoekers