weer gevraagd om stal voor 4 dagen over te nemen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

weer gevraagd om stal voor 4 dagen over te nemen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 20:42

Ben vandaag de hele dag bij Gerald geweest. Om 8 uur begonnen en ben net pas thuis. Goed half 8 denk ik..... Was me t dagje wel. We hebben nu 6 paarden staan, waarvan er 5 gereden moesten worden. En er moest nog een paard geschoren worden voor 5 uur want toen kwamen er klanten. Man wat hektisch!! Maar ik heb er wel van genoten. Ondertussen kwam Gerdien ook nog even op stal *reden zeg ik lekker niet want volgens mij kan ze t best zelf vertellen Haha! * en we hebben dus even lekker bijgepraat. Was erg gezellie helaas was Gerdien een beetje ziekies...
Ik mocht vandaag even Jordan longeren voordat Gerald erop ging, dus dat was wel erg leuk. Ging wel redelijk, Jorrie is alleen erg lastig naar buiten te krijgen op de cirkel maar goed. Komt nog wel Haha!
Daarna Olympus Lovers uit zn stal gehaald. Wat is t toch een gaaf paard. Erg groot, megahals erop en i luv him gewoon Lachen zo'n lief dier!!! Heb ook foto's van hem en Jordan gemaakt dus die zullen binnenkort (morgen denk ik) te bewonderen zijn op ITP.
Daarna ging Gerald Jordan scheren, ik heb bij t laatste beetje nog even geholpen met vasthouden maar alles is gelukt, hij is echt mooi geworden Lachen Veel meer paard Haha!
pfff toen was t al kwart voor 6, en ik moest de paarden nog voeren. Snel gedaan en om 7 uur *moesten nog wat kleine dingetjes gedaan worden Haha! * bracht Gerald me naar huis.

nu komt t: In de kerstvakantie is Gerald uitgenodigd om van maandag tm vrijdag mee naar Londen te gaan. Maarja wie moet dan stal doen??? IK!!!!! Ik ga dus kijken of t kan en dan mag ik 4 halve dagen stal overnemen. Zal niet ontzettend druk zijn, maar toch Lachen Blijkbaar waren de vorige 3 dagen goed gegaan anders zou ie t nooit weer vragen Party!! Party!! Vind t zo gaaf!!!! Hoop echt dat ik dan kan ook voor Geer



*heppie!!!*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:49

wat super voor je joh! Je hebt het echt getroffen met Gerald! Ik vond het ook erg gezellie op stal en ik vond het jammer dat ik niet langer kon blijven.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:57

Een teken dat hij tevreden over je is dus!
Altijd leuk om te weten natuurlijk!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 22:35

heej stoer joh.
maar waarom geen hele dagen? als je toch vrij hebt Haha!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 06:04

Shaienne schreef:
Je hebt het echt getroffen met Gerald!


Ik denk eerder dat Gerard het heeft getroffen met Maaike! Mensen waar je zonder zorgen een complete stal aan kunt overlaten zijn zeldzaam.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:36

gaaf dat is wel leuk om te doen dan