peerel is wel knap!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

peerel is wel knap!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 21:53

Peerel, mijn minishet eigenlijk peerke, heeft de laatste dagen een ontzettend slimme en leergierige bui!!!
Heb hem in drie dagen tijd leren knielen op twee manieren: 1 knietjes buigen en de andere manier is koppie helemaal tussen zijn pootjes die dan bijna gestrekt op de grong liggen. (sorry maar ik weet niet hoe die buigingen eigenlijk heten, heb wel een boek maar kan het zo snel niet vinden)
Iets anders wat ie vandaag heeft geleerd is zitten!!!!!!!!!!!!! Was aan het oefenen langer te knielen toen ie opeens ging zitten. Ik veel tegen hem gepraat en steeds 'kom peerel zitten' gezegd, ging ie weer staan. Even later zij ik tegen peerel dat ie moest gaan zitten, pootje vastgepakt en hup.... daar zat onze hengst. Op zijn dooie gemak zat ie een beetje om zich heen te kijken, gek beest. Ik voor tussen zijn beentjes gaan zitten, steekt ie zijn koppie over mijn schouder!!!!!!!!!!! Lief!!!!!!!!!!!!!! Jammer genoeg zijn er geen foto's gemaakt maar zal wel een keer doen, en dan op ITP zetten!

Sorry voor dit lange verhaaltje maar ben gewoon superblij!!!!!!!!!1

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:48

wel leuk hoor
ik ga nu ook lasagna kunstejs aanleren kiken hoedat gaat

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:52

snap het niet, bedoel je nou buigen of compliment of knielen? Benen zijn gestrekt? of zit ie als ware op zijn knieen met zijn voorbenen?