Symmie spenen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Symmie spenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 16:07

Ik zie er echt tegen op. Exel en Sym zijn nog zo dol op elkaar, maar Exel d'r hoefjes worden slecht door het natte weer. Ze gaan afbrokkelen en worden dus erg kort.
Sym is nu zes maanden en nog steeds helemaal dol op mams en mams op haar, maar ik wil Sym buiten houden, dus moeten ze wel uitelkaar. Heeft iemand tips voor mij, want ik weet zeker dat zij niet de enige twee zijn die het moeilijk gaan krijgen. Als ze roepen naar elkaar dan word mijn hart echt verscheurd. Wat kan ik nu het beste doen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 16:27

ik wil sym eigelijk dag en nacht buiten houden. ik zat te denken exel een weekje overdag buiten te doen. is dat een idee?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 17:52

ik doe het nu vaak andersom. zet exel opstal en ga met symmie oefenen in de bak. dit doe ik 15 tot 20 min.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 17:58

symmie gaat niet alleen de wei op. dat pikt ze niet. ze spring nu al over draadjes als ze het gras aan de andere kant groeners is.
ze gaat waarschijlijk met een shet of ik haal sidje erbij en dan s middags een speel buddy sharifje erbij. twee jarige ruin. ik hoop dat marina de jaarling fries binnen kort ook overdag weer naar buiten gaat.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-02 11:08

ja die van mij kunnen elkaar horen. maakt niet uit waar ik op het erf ben.
ik zal haar vandaag eens achter laten bij sharif het 2 jarige arabische ruintje. kijken wat ze doet. misschien dat ik dat deze week iedere keer even doe en dan volgende week beginnen met spenen. ben er alleen nog niet overuit of ik het nou in 1x of langzaam moet gaan doen. beide hebben voor en nadelen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa en 36 bezoekers