Dit kan toch niet??! :S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Dit kan toch niet??! :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 16:38

Al een tijdje terug stond de Haflinger van een meisje bij mij op stal in de wei. Dat paardje kan er niet goed tegen om alleen te staan, gaat dan over hekken springen (1.40m ). Maar ze kan ook niet in een hele groep staan want dan gaat ze erg trappen enz. Nou en nu was het zo deze zomer had ze haar Haf en nog een andere haf in de wei gedaan om te kijken hoe dat ging. Nou dat ging goed dus voortaan samen in het weiland.
Voor het weiland waar die twee samen staan, is nog een wei (hek ertussen) daar staan de merries in een stuk of tien.

Nou op een dag springt die haf van dat meisje toch over het hek, naar die merries. en een meisje die net aan kwam fietsen zag dat en die zei het tegen het meisje van die haflinger. Ze was net aant uitmesten dus ze loopt met haar kruiwagen naar de mesthoop (daar is ook het weiland) komt ze de boer tegen, en die begin keihard tegen haar te schelden zo van :'Haal die ROTKNOL nou is weg.' en: Schiet nouy GVD is effe op want je staat daar maar te niksen' Verward nouuuuu dat is toch achtelijk!!!! is vind het echt niet kunnen eant zij kan er toch ook nix aan doen dat haar paard over het hek springt?!!

En mijn pony en nog een andere ruin staan ook vlakbij die wei dus die worden ook ineens onrustig en gaan elkaar trappen omdat die merries helemaal opgewonden zijn. en lopen te rennen. gooit die boer gewoon 2 AUTOBANDEN op ze!!! Dat vind ik ook echt helemaal niet kunnen. daar kan ik dus echt niet tegen! Boos!
Die man (boer) zegt nooit tegen iemand gedag dus doe ik dat maar en zegt ook vaak niks terug hij is dus al niet zo geliefd daar......

Wat vinden jullie hier nou van?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:44

Dat hij zo onaardig is om nooit iets te zeggen , betekend nog niet dat hij die arme paarden moet bezeren!
Hij mag van mij zelf weten hoe aardig hij is , maar als die arme beettjes daar maar niet het slachtoffer van hoeven te zijn dan!
idd, ik vind dit ook niet kunnen!
hebben die 2 hafjes nog schade?
overigens kan die man het ook niet maken om zo tegen haar uit te vallen .. Boos!
hier kan ik ook niet tegen Boos!

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 16:54

nee die autobanden gooide ie op mij pony:(!! verder hebben ze geen scade gelukkig!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 16:58

vind ik toch echt niet kunnen hoor, iemand gewoon zware voorwerpen op je pony gooit!
zo'n probleem was het toch ook weer niet dat die pony's naar de merries was gegaan?(of is het een hengst?)
ik zou er zeker wat van zeggen tegen man, bah wat een lompe boer Misselijk

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 17:29

het is gewoon een merrie dus het maakt helmaal niet zo veel uit :S?!!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 18:46

aaah arme djed Huilen gelukkig is er niks ergs gebeurd!
ik zou maar eens met die boer gaan praten ofzo Verward want tis niet echt de bedoeling dat ie autobanden naar je pony donderd toch Lips are sealed Frusty ?!hebben andere mensen er al wel eens wat van gezegd?
Was dit trouwens die haf die je in de vakantie moest rijden?of een ander?

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 19:09

fjordentinker schreef:
aaah arme djed Huilen gelukkig is er niks ergs gebeurd!
ik zou maar eens met die boer gaan praten ofzo Verward want tis niet echt de bedoeling dat ie autobanden naar je pony donderd toch Lips are sealed Frusty ?!hebben andere mensen er al wel eens wat van gezegd?
Was dit trouwens die haf die je in de vakantie moest rijden?of een ander?



ja twas die ene haf waar jij ook op gereden hebt Lovers En die vader van dat meisje heeft er wel wat van gezegd gelukkig Lachen