ongeluk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-01 21:56

Ik schrok me rot kreeg vanmiddag een telefoontje dat Mike een ongeluk had gehad op de A20 bij rotterdam das een 3 baans weg.
Er reed een vrouw op de rechterbaan die ging naar de middelstebaan want ze ging een vrachtwagen inhalen.
Mike reed helemaal links en een man achter hem ging tegelijk naar de middelstebaan maar lette niet op omdat ie aan het bellen was. Die vrouw was al bijna in het midden, komt die vent daar ineens aan die duwt haar van de weg. zij vliegt naar rechts raakt de vangrail gooit het stuur om vliegt de weg over om vol de vangrail links te pakken.
Mike gooit zijn stuur om zodat hij haar kan ontwijken maar zij knalde zo hard in die vangrail dat ze terug geschoten werd en ze knalde dus frontaal in mike zijn zijkant.
Die vrouw was dizzy heeft zoveel geluk gehad haar auto werd weggesleept en die van Mike is er ook slech aan toe.
Hij mocht dan wel van de politie naar huis rijden maar ze denken dat zijn auto morgen ook total loss wordt verklaard..Boos!
Het ergste nog die vent die zat te bellen is volgas doorgereden.
Dus mocht je in de file hebben gestaan op de A20 die mooie blauw/groene mazda was van Mike....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 21:59

heeftie toch maar mooi geluk gehad! Die vrouw trouwens ook.. En dat bellen: ik heb geeneens een mobiel, en om die reden WIL ik er ook helemaal geen... Allemaal narigheid..

Laudine

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-01 22:00

ergste is waarom ik me zo rot schrok is voor diegene die het niet weten een jaar en een maand geleden kreeg ik net zo'n telefoontje..
Toen was Mike zijn broertje en mijn goede vriend verongelukt.
zijn 3de ongeluk binnen een half jaar..
dit is mike zijn 2de ongeluk binnen een half jaar 't zou toch niet weer...?

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 22:13

Jeetje heeft Mike toch maar mooi geluk gehad, dat ie er zo goed vanaf gekomen is...wat een &%&*&&$#@!$ is die vent die het ongeluk veroorzaakt heeft zeg en waar haalt ie het gore lef vandaan om dan nog door te rijden ook!! GRRRR....

Groetjes Ineke

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 22:20

joh kim, zo moet je neit denken hoor. Bijgeloof is slecht... ik dacht dat ook altijd. het is nl altijd zo dat als ik zeg: k heb geen zin omin het bos te crossen, dan breekt mijn vader botten, is zijn paard kwijt of weet ik het. dan schrik ik ook altijd, maar ja, hij gaat vaak zat alleen naar het bos en dan gebeurt er niets. dus, we gaan alles positief zien. en ik denk overigens dat we van Juultje wel een les hebben kunnen leren: geniet van elke minuut, 't is het grootste cadeau dat je kan krijgen. en als het dan afgelopen is, tja, dan heb je in ieder geval genoten... en 3x = scheepsrecht gaat ook niet altijd op hoor! gelukkig maar!

Laudine

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-01 01:03

Hoi Kim, dat is inderdaad wel schrikken. Nou Mike heeft dus blijkbaar een engeltje op z'n schouder gehad (en een goeie kooi in z'n auto) dat het zo goed is afgelopen... Heeft-ie er verder niets aan overgehouden, behalve dan een auto die vermoedelijk total loss is?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-01 13:45

hay
Mike heeft niets behalve dat ie flink trilt op[ z'n benen maar das normaal lijkt me.
de auto is niet Total loss verklaard thank god!
Das zijn allesje haha zijn auto is voor hem zoiets als een paard voor ons dusse....
toch voor 5500 piek schade misschien meer de expert komt maandag.
al met al valt het mee maar ik schrok me half dood Boos!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-01 21:38

ohhh das echt schrikken!:?
gelukkig dat het goed is gegaan voor mike en die vrouw.wat een lomperd he die kerel?ik ben 7 jaar geleden snachts op de fiets aangereden door een dronken kerel en die is ook doorgereden....mooie klootzak,mijn hele been lag open!he maarre nie zulke nare dingen denken hoor,enne gauw afkloppen!kus sanderijn