Ik ben weer een beetje meer gaan sporten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Ik ben weer een beetje meer gaan sporten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 09:13

Jaja, alleen paardrijden is gewoon te weinig om alles lekker los te houden, daarom ga ik in de winter weer extra sporten (ik rij dan minder paard). Dus een cursusje skien op de lopende band gereserveerd.
Skien is net als paardrijden een coordinatiesport. Hoewel ik netjes recht op het paard zit, heb ik toch een goede en slechte kant zeg maar, het valt niet echt op, maar een beetje verschil zit er wel in.
Dit had ik dus ook met skien. M'n rechterbeen goed kanten bij een bocht naar rechts is moeilijker dan de andere kant op.
HOewel ik niets verleerd was na een jaartej niet skien, erwas wel onwennigheid. Dus vandaag spierpijn in m'n rug (niet in m'n benen Verward )
Een kijken of dit skien nu ook nog een beetje helpt voor het paardrijden Knipoog

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 12:38

Ik heb groot respect voor mensen die sporten. (naast paardrijden dan) Was zelf weer begonnen met hardlopen maar heb dat na een paar weken weer opgegeven omdat m'n knie een beetje pijn deed. Slap excuus maar het was alles dat ik nodig had.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 13:06

Katja, ik heb jaren 40 km in de weke gelopen, maar nu niet meer. Ik heb totaal geen motivatie. Ik ga straks op wintersport, dus dan is skien een leuk alternatief. Zonder begeleiding iets doen zoals hardlopen, dat hou ik ook niet vol. Er moet wat druk achter staan, en ik moet het ook nog nuttig vinden (uurtje fitnessen heeft geen nut, want je leert er niets, zo zie ik het)

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 13:45

Ik weet het, heb jaren lang om de dag 10km gelopen en de andere dag fietsen. Maar toen schaatste ik nog fanatiek en was daardoor gemotiveerd. Kan het nu echt niet meer opbrengen en ben blij dat ik elke dag mijn paarden heb anders werd ik vast heel erg dik.