Geen schuurplekken meer!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Geen schuurplekken meer!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-02 12:12

Vorig jaar had ik al zo'n ding gekocht voor onder de deken, ik weiger om het paardenBH te noemen Misselijk , paarden'hemd' dan, vooruit. Maar vorig jaar had Fab al schuurplekken toen ik dat ding kocht, maar die leken later wel al minder te worden.

Nu heb ik dat geval vanaf het begin onder de deken gedaan, en het helpt echt!!!!! Haha! Ze heeft GEEN schuurplekken, terwijl het andere paard dat zonder paarden'hemd' staat ze al wel heeft!

Dus een echte aanrader!!!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:18

Ik heb mijn vos alleen nog maar onder Rambo dekens staan,
prijzig... maar het werkt wel.

Gister heb ik echter even een gewoon 200 grams deken onder zijn Rambo gedaan omdat ik hem niet warm genoeg vond, dus voor de zekerheid toch maar het Hempje er onder gedaan.
Nu is het wachten op de Rambo onderdekens met dezelfde slijtvaste en anti schurende voering als die bij de andere modellen al wel wordt gebruikt.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:25

Heee, sjuimpje, zullen we dit idee niet eens doorsturen naar Horseware. Ik dacht ook al aan hetzelfde. De outdoor dekens hebben van die handige blauwe gladde voering, maar de staldekens niet! Misschien kunnen we nog een beloning uitslepen?
Maar van de outdoor dekens van Rambo heb je inderdaad geen last van schuurplekken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:34

Zouden we inderdaad moeten doen Eleonoor!

Als ik zie hoe mooi ze onder de outdoor dekens blijven, durf ik het niet aan om zo'n dure deken te kopen met een katoenen voering...
Die Rambo outdoor dekens met speciale voering liggen gewoon altijd 5 cm los van de borst. Cool

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:40

Precies, dat vind ik ook Sjuimpje. Heb je trouwens die allernieuwste rambo deken gezien, met die afneembare hals...... Prachtige deken van Horseware...

Maar, zullen we het doen? mail sturen naar horseware, wie weet!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:46

Op die Engelse sites hadden ze van die inovatieve modellen staan, echt geweldig (geweldig prijzig ook...).

Maar die mail lijkt me een goed idee! Ik heb wel eens gehoord dat goede tips beloond worden met een Horseware produkt Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 14:48

Eleonoor schreef:
Maar van de outdoor dekens van Rambo heb je inderdaad geen last van schuurplekken.

Maar van de Rhino Turnout krijgt mijn Pablo wel kale schouders. Hij krijgt echt van elke deken kale schouders. Nu zelfs door zijn bh heen Huilen
Iemand een tip?
De deken zit verder super, hij ligt nooit scheef en hij kan er alles mee doen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:13

Katrien, is jou turnout wel blauw gevoerd van binnen? De oudere modellen hadden een witte katoenen voering en die schuurt.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:53

Fijn is dar he!
Ik heb nu ook een staldekentje van Imperial Riding en die ligt zo mooi aangesloten dat hij ook geen schuurplekken krijgt.
Die deken moet dus maar overal onder Koe Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:01

Eleonoor schreef:
Katrien, is jou turnout wel blauw gevoerd van binnen? De oudere modellen hadden een witte katoenen voering en die schuurt.

Ja, heel erg blauw Verdrietig

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:01

Tja, dan weet ik het ook niet meer, sorry Verward

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 09:47

Nieuw paardenHEMD kopen Katrien. Deze zal na twee a drie seizoenen wel versleten zijn ja, in plaats van de vacht van je paard Haha!. Die van Fab begint ook al wat te slijten maar zal het deze winter nog wel houden denk ik.....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 14:47

ik heb er ook een,echt super uitvinding maar onwijs prijzig!! ik heb er 50 euro voor betaald..

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:27

Ik heb er 2 Lachen echt ideaal ik heb trouwens ook de rambo maar toch schuurplekjes nu niet meer maarja ik heb zijn wielrenbroekje er al 3 jaar om en nu ook onder de rambo

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-02 02:12

Nimber schreef:
Ik heb er 2 Lachen echt ideaal ik heb trouwens ook de rambo maar toch schuurplekjes nu niet meer maarja ik heb zijn wielrenbroekje er al 3 jaar om en nu ook onder de rambo


Hihi Nimber heb jij dat ding om zijn kont gedaan dan??????????

Bij Fab zit hij aan de voorkant.........Haha!:D:D