Boktrit Strand NH, mijn verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Boktrit Strand NH, mijn verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 18:55

Nou nou, we zijn terug hoor! En het was geweldig!

Vanochtend in alle vroegte opgestaan en naar stal gereden. Mundil stond helaas nog in de wei, waar hij blijkbaar de hele (lees:regenachtige!) nacht had gestaan, dus ik trok een kletsnat, bijzonder vies paard uit de wei.
Goed, mag de pret niet drukken, dus ik heb nog geprobeerd er iets van te maken zonder al te veel succes.

Alle spullen vervolgens naar het hek gesjouwd in afwachting van Barb en Jaike die (heel lief) mij op zouden komen halen.
Toen Barb er was, geprobeerd Mundil in te laden...hmpf...meneer had geen zin! na wat sjorren en duwen stond hij er na een minuut of vijf toch in, dus dat viel mee. Helaas begon het toen net te regenen dus we zagen het qua weer somber in.
Netjes op tijd aangekomen bij Poelenburgh en daar de paarden uitgeladen (na kennis gemaakt te hebben met Cowgirl en vriendin - sorry ben het heeeeeel even kwijt ) Paarden opgezadeld, dekens weer in de auto van Barb gepropt, en richting achterkant van Poelenburgh gereden. Intussen kwamen er al wat meer mensen aan, en als laatste de drie Tinkers! Toen konden we op weg. Eerste stuk door bos was behoorlijk blubberig! maar dat werd al snel beter. En de zon kwam ook nog eens door, dus dat kon niet meer stuk! Onderweg nog wat gemanoevreer omdat we tegenliggers tegenkwamen op zeer smalle stukken...maar we zijn er zonder kleerscheuren doorheen gekomen.
De sfeer was iniedergeval goed volgens mij, iedereen zat wel gezellig met elkaar te kleppen. Alleen Cowgirl had het helemaaaaaaal niet getroffen met haar huurpaardje...dat was zo'n slome! die lag dus continue achterop! was wel heel sneu!
Eindelijk kwam dan de zee in zicht, na een heeeeeeeel steile afdaling...De gehuurde fjord ging er nog even vandoor, die werd even overenthousiast geloof ik hihi.
Na een kort stukje strand, was het helaas alweer tijd om terug te keren (ivm op tijd terugbrengen van de huurpaarden) en moesten wij het zeer steile stuk weer omhoog! Dat was wel even ploeteren voor Mundil met zijn korte pootjes, maar het is gelukkig gelukt. Op de terugweg heeft Barb haar voet nog even kennisgemaakt met een boomstam (auw!) maar gelukkig zat hij na de botsing nog aan haar been....*LOL*
De paarden zagen er na de rit NIET uit! allemaal blubber en modder! brrrr...

Na de paarden te hebben afgezadeld enz...kregen we heerlijke soep en broodjes van IrishLady, was echt heerlijk na zo'n rit! en was het langzamerhand weer tijd huiswaarts te keren.

Kortom, het was geslaagd!

If it's not an icelandic, it's just a horse


dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 19:10

Mijn foto's komen morgen, ik moet ze nog even laten ontwikkelen en afdrukken en dan scan ik ze meteen in. Heb alleen geen foto's van de rit zelf...alleen ervoor en erna Lachen
Jaaaa, dat was dan Esther! Was wel grappig, ze had hem ook vrij snel weer terug volgens mij *LOL*

If it's not an icelandic, it's just a horse


dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 19:43

Ik vond het heel sneu voor je hoor! is het inderdaad ook niet leuk meer nee...
Volgende keer maar op je eigen paardje mee?

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 11:36

Inderdaad, laten we het op miscommunicatie houden wbt het galopperen *LOL* Volgende keer maken we daar gewoon vantevoren afspraken over Haha!

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 16:46

Ja hoor bibi, de foto's staan allemaal op ITP *LOL*

If it's not an icelandic, it's just a horse

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 19:29

Bibi, ik weet niet of je ze na kunt bestellen...misschien wel...
Kan je ze anders niet uitprinten?

If it's not an icelandic, it's just a horse


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Evi84, Sas75, sasja0705, TamaraFloor en 93 bezoekers