verslag van de dag van gister

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

verslag van de dag van gister

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 13:00

Hallo, gister kwam mn vriendin van wie ik lange teugel les heb eens kijken naar de vorderingen met mijn eigen paard. Normaal ga ik naar haar en mag ik met haar zeer ervaren paard aan de gang met het lange teugelen zodat ik het eerst goed kan leren en dan mijn paard weer kan leren, want 2 groentjes bij mekaar word natuurlijk hommeles. Maar ik ben aardig op gang met mijn bruine en had toch wel een paar probleempjes. Zo wilde ze maar niet aan de teugel in draf en ging steeds harder sjeesen! Pff is hard rennen achter een dravend paard hoor! Maar goed ik dacht nou ze moet nou maar is ff dr doorheen. Dus Jacq mijn vriendin gaat met haar aan de slag, wat denk je? 5 minuten moeilijk doen en dan van nah dr is toch niks aan de hand? Dan draaf ik wel langzaam met mijn hoofd naar beneden als jullie dat zo graag willen! Schijnheilig Ggggggggggrrrrrr, daar doe ik dan zo mega lang over! Maar goed ze doet het en ik ben helemaal gelukkig! Ik had zo'n zelfde gevoel als dat je een half uur aan het dekseltje van een potje aan het draaien ben en dat je het dan uiteindelijk aan je vriend geeft en die draait het breed lachend open zo van, nah is dat alles? Haha!


regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 11:15

ja het was echt heel leuk om te zien dat ze het wel kan en het zag er mega mooi uit! Gister ben ik weer met haar gaan oefenen en ze doet het bij mij ook beter! Erg leuk, ze snapt het toch beter wat ik nu weer van haar vraag!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-02 12:22

ja echt zo'n dekseltje van een potje gevoel hoor!! Haha! Kon mijn vriend mij ook altijd zo om uitlachen, kippekracht zei die dan! Tong uitsteken
Ja erg grappig dat het Lipi wereldje echt maar zo klein is en jij Prima ook kent! Primavera is echt een super paard, heb gister onder het zadel de piaff geoefend, gaaf gewoon! Kwijl Om eens te voelen hoe dat moet en hoe dat gaat! Kan ik met mijn eigen paard echt nooit doen, geweldig als je dan zo'n paard af en toe eens mag uitproberen!


regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-02 20:55

Hoi, ja ik lange teugel met Prima en rij haar af en toe. Vanmorgen bosritje met haar gemaakt. Ik had al van Cody gehoord dat jij ook wel eens op Prima had gereden. Erg grappig om hetzelfde paard te kennen!! Het is echt een super leuk paardje inderdaad, echt een dieseltje hoor! Lekker scheuren met die korte benen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Sanne96, Stp, Tazzey, Vagabondo en 67 bezoekers