De keer dat alles met rijden perfect gaat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

De keer dat alles met rijden perfect gaat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 19:21

Hebben jullie dat aleens gehad?

Ik had het dus vandaag Haha! Bunny heb ik geleerd nagefelijk te lopen want dat vertikte ze onder het zadel wel voor de kar, een beetje bij beetje. Nou en vandaag liep ze alles helemaal nageefelijk, en was echt super braaf Lovers echt zo fijn, ze zat helemaal op me te letten, harstikke vrolijk, en we waren echt 1! Lovers

En nu ben ik blij Haha! Hebben jullie dat weleens dat alles perfecht gaat met rijden?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:33

Ja soms wel ja Haha!
Niet altijd hoor. Met Bud beleren gaat alles niet in 1 keer helemaal goed, en dat is logisch...maar op een volledig beleerd paard heb ik weleens het idee dat er gewoon helemaal niets verkeerd gaat Haha! Geweldig gevoel!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 19:40

Wel jammer dat je er zo lang op moet wachten Haha! k zie het als een cadeautje van haar, en een beloning van het werken met elkaar.
Hopelijk gaat dit nog heel vaak gebeuren en vast ook nog wel bij jou collin met buddy Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:41

Hoef ik niet lang op te wachten hoor. Als ik hem rijd, en ik zie dat hij zo zijn best doet, en gewoon zo goed mogelijk probeert om het te leren, en hij er zo'n plezier in heeft, dan kom ik er met een nog beter gevoel vanaf, dan dat ik een paard op stal zet wat gewoon perfect onder het zadel was Lachen
Het is maar net je definitie van perfect Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 19:46

Tuurlijk snap ik wel, maar dit echt echt die enen keer van echt perfecht helemaal met gevoel Haha! snap je?
Leuk dat hij er zo'n plezier in heeft Lachen wel gauw foto's daarvan maken he? Haha!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:47

Ja, ik heb ook mijn momenten gehad met Avalon, ging zo ontzettend lekker dat ik er niet meer afwilde Haha!. Nu hoop ik dat ik in de toekomst ook zulke momenten met Tica zal hebben, vast wel, ik twijfel er niet aan Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 20:33

Ik heb dat ook wel eens. Dan oefen ik alle oefeningen en gaan ze allemaal super! Dus meteen weer op stal.. Lovers
De eerste x nadat Make weg was liep ze echt ontzettend lekker. De rest van de week niet meer hihi. Maar ach binnenkort hebben we weer een dagje dat ze super loopt!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:28

Jaaah tgenwoordig zijn er bij mij tijdens het rijden steeds vaker momenten dat ik denk van JA! Dit voelt goed. Bijvoorbeeld bij een vlekkeloze overgang stap-draf aan de teugel. Of als ik aangaloppeer ( daarbij blijft Pjelk er niet door) en Pjelk daarna meteen weer netjes afbuigt. Lovers Ik begin best een dresssuurfreak te worden maar Pjelk loopt ook zo LEKKER! Aan de teugel En goed voor het been. We oefenen nu veel voor de onderlinge wedstrijd L1 proef volgende week. Ik ben momenteel dus even een bak duftie .

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 01:32

Haha! Ja is echt zo super joh echt keifijn! Mischien ga ik wel met Bun lessen (al het mag) is volgens mij toch wel een sresseur talentje Haha!