Het zal toch niet waar zijn?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Het zal toch niet waar zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 19:44

Hallo toppertjes van bokt!
Vanmorgen met mijn 4jarige merrie weer gereden in de bak, na haar rugblessure (12 weken rust gehad) gaat t rijden eindelijk weer lekker Knipoog Maar madam heeft er nog wel eens een handje van om te doen wat haar uit komt (wat dat betreft net dr baasje)...T rijden kwam moeilijk op gang maar na 10-15min toch lekker ontspannen. Vriend lief zou wat fotos maken met de digicam, maar lag zo lekker te ronken daar langs de zijkant (kennelijk ben ik erg slaap verwekkend met t rijden, al draagt mijn paard de bijnaam TDI)...We rijden langs de deur opening van de bak, denkt ruby, ik ben moe, ik stop ermee...en staat stil. Niet vooruit te branden!Dan maar flink aansporen, komt mevrouw in verzet (met de voorbeentjes even van de grond af) }> Het is ook altijd kijken wie er wint met haar...Affijn, ik win en we lopen nog even door. Vriend lief was weer uit coma, paard in geladen en naar huis. Smst een vriendin mij dat haar paard nu voor de 3e keer gescant is en gust blijkt te zijn. Erg sneu voor haar, ze heeft al heel wat met dat paardje gehad...zet ik thuis ruby op stal, zie ik mijn andere merrie om de haverklap met de kont draaien. Ik denk wel v..... Schijnheilig }> Verdrietig het zal toch niet????Ja hoor, ze toont toch iets wat lijkt op een hengstigheid...ik kan mezelf wel voor mn .Hup veearts bellen, is er niet, vervanger gebeld, die adviseerd haar maandag maar even te laten scannen. Ik zou echt stevig balen als ze niet drachtig blijkt te zijn! ze is net 25weken, 3x gescand en 3x goed drachtig. We waren hardstikke blij dat ze drachtig is, nadat het veulen van dit jaar na 11 dagen overleed (daar waren we al zo sneu van)...

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:47

He dat zou balen zijn als ze nou niet drachtig blijkt te zijn... Nou, hopen dat de scan maandag wat anders zegt...

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 19:53

Jah ik hoop het ook hoor! en na 3x goed drachtig nog niet drachtig?? Verdrietig das wel sneu..