bucas fleece dekkie met hals

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

bucas fleece dekkie met hals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 00:07

nou vandaag naar de paardenwinkel geweest, ergens waar ik nog nooit was geweest maar nog geneens zover van huis zit. Haha! ik had namelijk 3 bonnen daarvan gewonnen, in totaal 18 euro, dusja wel ff shoppen
ik wilde een dekkie met hals, zodat ie nu ie geschoren is lekker buiten kan hobbelen zonder dat ie het koud heeft!

en hij zal het wel snel koud hebben,want meneer is dit absoluut niet gewend en heeft normaal vacht als een beer Haha!
naja heb dus een fleece met hals, mooi dinkie 90 euro. ik hem namelijk ook een waterdicht/winddicht winterdek van bucas,precies dezelfde kleur met het zelfde randje, dus erg bijpassend!
had ook even een wormenspuit meegenomen.....ging vandaag voor het eerst goed zijn mondje in! meestal vliegt de helft door de stal heen Haha!



gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 17:24

Ik ben net ook even langs de ruitersportzaak geweest *LOL* Maar heb me prima kunnen beheersen, ik leer het wel Haha!
Mijn kopstuk gaf vandaag de geest en ik wilde even een spuitje sedalin halen voor het scheren(trouwens nog gewoon verkrijgbaar hoor Verward ) en ben ook niet met meer weggegaan Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:03

Hee, vandaag ben ik ook geweest. Gelukkig kreeg ik cadeautjes (nog voor mijn verjaardag van verleden week). Ik had 2 dekjes gehad, 1 grijs/zwart geruite van HH en 1 zwarte, een zwarte hoes voor mijn backpad, 2 kg paardensnoepjes, een springzweepje en dat was het dan... Hiephiephoera en ik hoefde niet af te rekenen!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:15

heey lekker is dat he?? bij welke zaak was je?? sedalin is bij ons zelfs bij de voerboer te verkrijgen zelf 3 euro goedkoper als wat de dierenarts vraagt Lachen