Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Lovely en de ruitersportzaak (=niet de enige)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 16:50

Vanmiddag moest ik snel even naar de dichtstbijzijnde ruitersportzaak omdat ik even snel nieuwe springschoenen moest hebben. Van mijn oude was 1 paar te klein geworden (logisch) en het andere paar voor de helft kwijt. Beslissen welke het moeten worden is altijd lastig, maar het werden de gewone rubberen, die zijn het makkelijkste schoon te maken Haha!.
Maar goed, dan kom je ook nog de perfecte kogelbeschermers tegen Schijnheilig en daar loop je dan eerst 3 keer langs en denkt 'waarschijnlijk niet zijn maat', nog 3 keer terug en verrrrrrrek, beheersing weg Haha!.
Voor ik de deur uit was nog even een cadeautje gekocht voor een lieve vriendin die morgen jarig is, ik was daar per slot toch.
En als aller, allerlaatste nog een tube sedalin, die dus nog gewoon verkrijgbaar was.

Van de kogelbeschermers hoop ik dat ze wel, nee niet, nee wel passen Haha!. Waarom is het nou onmogelijk om naar een ruitersportzaak te gaan en met precies datgene wat je nodig hebt buiten te komen en niet meer??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-11-02 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:45

Ha gelukkig, ik ben blij dat ik niet de enige ben Haha!. Wat zouden die zaken toch zonder ons moeten he??
Onlangs heb ik weer zoveel verschrikkelijk mooie dingen gezien, maar ik doe het niet, niet NIET, niet, niet, niet, of misschien w e l Verward.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 17:53



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:06

Kitty schreef:


Gevonden, thanks!

Cody, waarom niet??
Die neopreen springschoenen heb ik bewust niet gekozen omdat ik denk dat die lastiger schoon te houden zijn, rubberen leek me toch handiger. De neopreenspringschoenen van Eskadron hebben wel een zacht binnenrandje en dat sprak me wel aan, het is een wonder dat ik die niet gekocht heb Haha!, maar wat niet is, kan nog komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:20

SuzanneH schreef:
En wat dacht je van naar de winkel gaan afgelopen woensdag voor een nieuwe voeremmer ( oude is kapot ) en met een Anky jas terugkomen . Dus zonder voerbak .
Ik schaam mij diep, paard eet haar slobber nog steeds uit kapotte bak Boos!


Oh ga je schamen zeg Haha!. Wel een mooie jas gekocht??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 18:25

SuzanneH schreef:
Niet echt mooi ( beetje trainingsding ) wel de meest comfortabele jas die ik ooit heb gehad . Maar moet nu wel weer terug naar de winkel en wie weet wat dat oplevert Lachen.
Nee, ik koop nu alleen zo'n voeremmer.
Punt.


Tuurlijk, alleen een emmer en meer niet, punt uit!

Pas op voor de winkel bij ons in het dorp, daar hebben ze zulke lelijke, nutteloze, onnodige, overbodige rommel; het heeft echt geen nut om daar eens te gaan kijken, echt geen hoor. Volgens mij hebben ze er ook geen voerbakken hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-02 20:56

Het is gewoon een ziekte denk ik Haha!. Er is niks aan te doen, we willen allemaal gewoon graag mooie dingen kopen voor ons paard en heel soms voor onszelf . Deze keer heb ik wel braaf aan mijn paard gedacht, ik hoop ook dat hij zijn nieuwe kogelbeschermers fijn vindt zitten Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 00:50

Het is echt een ontzettende geruststelling om te weten dat ik niet de enige ben Haha!. Inmiddels is er een nieuw probleem gerezen: de kogelbeschermers passen en bleken een uitstekende keuze , er zullen vast wel bijpassende peesbeschermertjes zijn voor om de voorbenen *LOL*, puntje is dat ik daarvoor naar Bilthoven moet en dat is voor de controle (dank je SP, ik ook van jou) niet zo heel slim zeg maar Haha!. Het is natuurlijk wel zo dat de beschermers voor wel moeten passen bij de beschermers achter en dat is nu niet zo .

Pipo, laatst in die winkel kon je je uitstekend beheersen toch?? Knap hoor!!

Prima, om de benen van mijn paard komen géén professional's choide of action 3in1, never.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 02:11

Sjuim, Kentaur inderdaad. Ik weet niet of het verstandiger is om naar Soest te gaan Haha!.

Pipo, ohoh, dat klinkt serieus... *LOL* *LOL*.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 21:31

Vandaag weer alles goedgemaakt. Vanmiddag met Sjuim op pad geweest en we zijn in 2!!!! zaken geweest en ik heb NIKS gekocht. Het scheelde verdomd weinig, maar het is gelukt Haha!. Sjuim was wat minder succesvol, he Sjuim??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 00:05

Ja, dat boswachtersgroen is wel heel apart, zo'n kleur zoek ik ook al een tijdje en dan vind ik dus dat ik bovenmenselijke beheersing heb getoond Haha! Haha!. Maar ja, die winkel blijft nog wel even.
En passant nog bijna een paard verkocht ook nog .
Was zeker een gezellige dag, enig idee hoeveel van dit soort zaken er in de regio zijn? Nog wel een paar hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:01

Haha, als het moet, dan moet het. Zo heb ik gisteren besloten dat het absoluut noodzakelijk is dat ik bij de nieuwe kogelbeschermers ook de peesbeschermers ga kopen, dat kan helaas niet in Amsterdam, daar zal ik voor naar een andere regio moeten. Wie gaat er mee????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:42

Hahaha, dan gaan we maar gedrieën he? Kunnen we in B'hoven gelijk de druk wat op de ketel zetten door onze charmes in de strijd te gooien Haha!. Het wordt dan wel het weekend, ik mag deze hele week gewoon werken hoor.

En Von, aan mijn stal hangen peesbeschermers voor voor, die kun je even passen voor de maat. Die kogelbeschermers kun je beter ook eerst even uitproberen, maar die liggen in mijn kast, dus moet je even wachten tot ik er ben. Maarruh, jij ging toch aan de bandages??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 13:01

Aan de deur hangt een stel waar ik nog 2 paar van heb. Bandagecursus krijg je ook, met onderlapjes zelfs.
Zaterdag is een goed idee, lijkt mij prima. Sjuim??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 13:03

Ooohoooo, nog even en het is mijn schuld omdat ik niks kocht zeker Verward.
Oke, zaterdag is deal. Nu nog een tijd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Happy16, Heide83, Katootje7791, Lanoca, Marjo84, Mo_Noah, NailB, SunnyHorse, Vagabondo, vicky en 77 bezoekers