Weer op fries rijden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Weer op fries rijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 20:13

Bij de fokker waar ik altijd heb gereden, die heeft nu 2 3-jarigen staan en eentje ervan word nu beleert onder het zadel (voor de Gradus-test). En vroeg hij of ik haar misschiena ls ik tijd had haar 1x per week zou willen rijden. Tuurlijk wil ik dat, ik rijd Ewald toch niet vaker als 4x per week aangezien hij erg chaggie word als ik hem vaker als 2x achter elkaar rijd, dus heb ik heus wel een avondje vrij om eventjes op die merrie te rijden.
Lijkt me heel leuk, mijn vader heeft vanochtend bij haar gekeken, ook toen ze haar reden en heeft ook gefilmt met de digitale (misschien kan ik filmpje op de computer krijgen??). Mijn paps zei dat het een erg pittig beestje was en dat ze nog wel af en toe pogingen deed om ervandoor te vliegen, nouja ik probeer het iig, nooit gegrepen is altijd mis Haha!
Ze word nog 2 weken geloof ik flink doorgereden, longeren kent ze ook, ach het komt vast wel goed. Heb dr iig erg zin in, om weer eens op zo'n dikkertje te rijden (typisch kenmerk van een de Haan foksel Knipoog )

Ze is ongeveer 1.56 hoog.
Ik krijg het nog druk Haha!
Ewald
Bonanza
Ynskje (de 3 jarige fries)

Groetjes Maaike