Soms schaam ik me diep!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Soms schaam ik me diep!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 04:40

Ik ga dus twee maal daags naar de paarden toe en vind het niet altijd nodig om schone kleren aan te trekken. Dus, ik draag vaak een weekje dezelfde broek met trui en zo ga ik dan naar de paarden. Hmmm, ik draag altijd wel schoon ondergoed hoor!!! Haha! Maar, dan moet ik naar de winkel of dokter en dan schaam ik me diep omdat ik nogal naar paarden ruik. Ik ruik het meestal niet eens meer, maar anderen zullen wel denken dat ik nooit in bad ga ofzo want ik kan me voorstellen dat je nogal gaat ruiken van tussen die paarden te zitten. Dan zit ik natuurlijk mijn excuses aan te bieden enzo. Ja, echt lachen!!! Haha! Maar ik schaam me soms wel diep hoor! Bloos

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 08:29

toch maar wat vaker andere kleren aan doen Haha! Haha!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:18

Ik weet wat je bedoelt Haha! . Wanneer de koeien op stal staan, waar ook mijn paardje staat, en in de loods ligt kuilgras, dan stink ik ook uren in de wind. Als ik dan toch dringend ergens heen moet, probeer ik altijd zoveel mogelijk afstand van anderen te bewaren. Zal ondertussen wel bekend staan als een boerin, so what Knipoog .

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:25

Ach... Ze wennen er maar aan hoor! Ik ken het, wij hebben ook koeien op stal en dus ook kuil, ik stink ook altijd, en ga gewoon langs de supermarkt in die kleren, Assendelft is een boeren dorp hoor! Dus ze meoten niet zeuren! Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:39

HAHAHA .... laten ze zeker meteen voorgaan? Haha! ... Ik ken het wel hoor, vaak mest ik de stal uit net voor de middag, en dan met de "stinkkleren" vlug de kids naar school gaan ophalen ... JAJAJAJA ... Het niet op m'n kont gezeten deze morgen! HAHAHAHA

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:52

aangezien je kleding bij de paarden na een paar uur dragen al vies is, vind ik het ook niet zinvol om elke dag iets anders aan te trekken hoor. Ik loop er ook gerust een week mee rond. Met de kleding naar mijn werk is het anders.
Maar ik schaam me echt niet om met mijn paardenruikende kleding een winkel of wat dan ook binnen te lopen. Paarden stinken niet. Sommige mensen wel, heel zurig. BLUUH! Ik weet nog dat ik nog juwelen verkocht, ik stond toen 2 meter achter de toonbank weggedrukt omdat er een vrouw voor stond die rook naar 2 weken oude seks-sappen en zweet! Ik moest bijna kokhalzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:06

Ik vind dames die zo'n zwaar rozenluchtje op hebben veeeeeeel viezer ruiken..... Haha!

Hahaha ik lees nu pas het stukje van Dees.... oude sekssappen *LOL* *LOL* *LOL* Als dat net zo ranzig ruikt als het klinkt.... Misselijk *LOL*

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:24

Als ik naar de paarden ga heb ik ook vrijwel altijd dezelfde kleren aan. Meestal wordt eht dan in het weekend weer gewassen. Maarhet ligt er wel aan wat ik ga doen. Ga ik niet rijden dan heb ik gewoon een spijkerbroek aan dus ik heb eigenlijk gewoon 2 vieze broeken. Ga ook gewoon zo naar de supermarkt hoor. En die jas die ik altijd aan heb stinkt helemaal. Maar de meeste mensen kennen mij wel in mijn dorp dus die weten ook dat ik vaak tussen de paarden zit.