jamaica onderuit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica onderuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 16:44

pfff geschrokken net!

jamaica op de wei gezet, helemaal leip, rennen, vliegen, bokken.
Tot ze uitglee.
Haar benen schoven onder haar vandaan, en zo, op haar zij schoof ze nog een paar meter door!

Ik had het niet meer!
En wat doet mevrouw? Die staat op, kijkt even beledigd, en showt verder met haar staart in de lucht

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:58

Hahahaha, ja dat is inderdaad schrikken.
Wij hebben het zelfde meegemaakt met Oliva 2 jaar terug met Oliva, was met oud en nieuw en doordat de shets zo paniekerig aan het doen waren ging Oliva maar mee rennen......er lag sneeuw, en ook precies in een bocht gleed ze onderuit.....zoefffffff, zo op haar zij door de sneeuw, nou geloof me mijn hart leek wel 10 keer sneller te slaan......pfffff, gelukkig stond ze meteen op en ging net als Jamaica heel rustig showend rond draven.......

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:43

Ja dat heb ik ook een paar keer gezien, vooral bij veulens die hun snelheid wel eens onderschatten.
Zodra ze opstaan en weer verder rennen lig ik helemaal in een deuk.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:56

Jaa leip he! Dat heeft Mysty dus een keer gedaan op beton! Scheve mond
We laten de pony's altijd vanaf de weide naar de stal (loods) loslopen. Ze lopen rustig naar binnen (meestal in een drafje) naar hun eigen stal.
Mysty kwam als 2e en vond dat Pinky te ver voor lag, de ze neemt een sprint, rent tot de deur, maar de deur was half dicht gewaaid, dus ze maakt een sliding om naar binnen te kunnen en SCHUIF! Verdrietig
Gelukkig had ze niets (had ook een deken om). Maar toch schrik je, maffe beesten Clown

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:19

Als ze weer opstaan is het zeker grappig om te zien. Hier crosste een veulentje te hard door de wei, maar de bocht haalde ze niet, en boem gleedt ze onderuit, heel grappig om te zien

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:46

Hahahahahahaha, das nog goed afgelopen zeg!! Ken verhalen waar dat anders afloopt, tegen het hek of onder de draad door.
Deed onze hond vroeger toen ie nog niet zo slim was ook altijd, hard crossen, grip kwijtraken en volop tegen de bank knallen. Best leuk om te zien!!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 08:53

grappig
heeft lasagna soms
dan gaat ze door de wei heen rennen en dan glijd ze uit en lig ze op de grond
dan staat ze weer op en elke keer als ze daar dan langs komt gaat ze heeel raar kijken echt maf Haha!:D:D:D:D
dan kijkt ze die dag heel goed en na een tijdje gebeurd het weer

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:24

Ik heb het een X met Dien. Ik was niets vermoedend aan het longeren. Nietst aan de hand. In eens leek het of er iemand een tafelkleedje onder haar achterbenen weg trok. Boem, daar kwam 600 kg paard naar beneden! Ik schrok me lam.
En bij Den heb ik het zo vaak gezien, daar word ik al niet eens meer ongerust over.

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:53

Ach ja, ze zijn niet van suiker hoor Clown maar ik kan het me best voorstellen dat je ervan schrikt.. Haha!

Deed ik ook altijd.. Lips are sealed