Endurancepraat nav Endurance Katwijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:51

Dat zou ik dus echt nog wel eens willen voelen, een echte harde draf!
HEb wel eens op neef gezeten, maar de echter dravers draf heb ik toch nooit gevoeld, tjee.. .dat lijkt me echt gaaf!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:56

ECHT??!?!
Ow...super cool!
Kijken of Tiko harder kan galoperen Extreme duivel

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:43

kunnen wel es bij mandy afspreken, ze heeft daar een heerlijk bos! Mogen jullie ook de geweldige draf Schijnheilig van mijn tinker voelen!

Lijkt me echt gaaf!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:42

Lijkt me ook zuper! Dan komen Tiek en ik te voet....al die trailer troubles heb ik er niet voor over, als ik ook 1,5 uur kan stappen!

En Liesje...Tikooow is cool!

(he mandy, denkend aan de de dichte bebossing, waar Tiek wel ff doorheen banjerderde Extreme duivel)

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:56

Liesje_1 schreef:
Tsja,. het is idd snel , maar mijn GPS is gewoon echt correct en neem van mij aan ook ik ging van mijn stokje toen ik het zag.

En ik weet dat TIKO echt HEEEL cool is, omdat ik hem in de trailer geholpen hebt he !

Nou en wanneer wordt de meet datum ?


Owja....fijn dat hij er zo KOEL in liep he Knipoog

Wat mij betreft het liefst op een zondag, moet zaterdag werken, kan natuurlijk wel een keertje vrijnemen, maar wmb liever op zaterdag.

De 24e valt iig af, want dan heb ik een tinker meeting, verder maakt het me niet zo veel uit

Roep maar wat! Mijn pa heeft ook ene GPS voor zijn zeilboot, ga toch is kijken of ik die een keertje mag lenen Extreme duivel

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:59

JA, ik zal het laten weten als Tiek weer ok loopt, als dat langere tijd blijkt te duren, kom ik jullie wel uit zwaaien Verdrietig

Denk je dat Katrien het goed vind dat ik bijv. een dagje eerder kom? Want als we echt een flinke rit gaan maken, wat voor Tiek zeker een behoorlijk tempo zal zijn (met twee dravertjes Haha!), vink het een beetje veel om op die zelfde dag ook nog 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te gaan!

En wat betreft het bos: VERY Jaloerzzzzz

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:12

moeilijker Boos!

Ben nu een topic aan het schrijven op MD, moet je zo maar even kijken!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 16:25

Ja, zit flink te twijfelen over het laten komen van DA. Wil toch kijken naar een andere kliniek, ben niet zo tevreden over wellensieks.

Heb voor Tiko's stijfheid 2 jaar geleden aan drie vershcillende mensen gevraagd wat het zou kunnen zijn (eentje die bij een ander paard op stal was, een keer toen hij geent werd, en een keer heb ik iemand voor laten komen) Kreeg 2 verschillende antwoorden: 1: Tinkergangen 2: winterstijfheid 3: knieshijf die er uit vliegt door te slappe kniebanden...ZUCHT daar schiet je wat mee op!

bovendien zijn ze stervens duur, al kom ik naar de kliniek, is alleen consult al 40!! euro.
Tja, als het moet kan ik het geld wel ophoesten, maar als het toch voor niks is....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:04

De route invoeren is volgens mij nog een hele klus!
Moet je volgens mij allemaal punten enz. invoeren.

Tja, over de DA, natuurlijk laat ik hem het liefst zo snel mogelijk komen, maar ik moet ook aan mijn portomonee denken! Hij moet de rest van de maand ook nog eten....

Als ik het echt niet red kunnen mijn ouders ook wel bijspringen, maar die zijn momenteel ook wat krap bij de kas....Kijk het nog een weekje aan, en als het dan niet verbeterd is....

Zoals vandaag, hij stond in de wei, Simone roept jordy, jordy komt aanrennen tiko komt mee, de hele wei door in galop, maar ZO kreupel, echt zielig! Hij is echt duidelijk onregelmatig, volgens mij toch echt RV, maar hij knikt niet met zijn hoofd (moet wel volgens Hup (*uitleg: stalgenote*).

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 22:05

NaVy! schreef:
Waar je net van sprak (Tinkergangen, winterstijfheid en losse knieschijven) waren de achterbenen, terwijl het nu het voorbeen betreft.

Vandaag eerst even lekker een half uur geDressuurd. Ging erg goed, en om te voorkomen dat Navy er genoeg van kreeg, besloot ik haar te belonen met een klein ritje door het bos. En, nu heb ik pas een ECHTE rentelgang gevoeld! IK ZWEEFDE!! Geweldig, ik kon gewoon stil blijven zitten, met een tempo van een knoertharde rengalop. Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen (van de wind en van vreugde Lachen ).. Geweldig. Het was niet de bedoeling, maar ze ging ineens..
Heb haar vandaag ook voor het eerst sinds tijden (kan me de laatste keer niet herinneren, zou makkelijk een/anderhalf jaar geleden kunenn zijn) écht laten gaan. En hááárd dat ze ging.. Maar goed, dat wasd even eenmalig, het is al zo´n gek beest in hetr bos, en dat moet niet nog erger worden *LOL*


Ja, dat klopt, zat in de achterbenen, maar was meer een illustratie voor mijn wantrouwen in de wellensieks...

Gaaf joh! Dat lijkt me nou echt cool aan zo' n draver...die snelheid!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82 en 158 bezoekers