tinker hing over staldeur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

tinker hing over staldeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 14:04

vanmorgen was ik ijverig en heb behalve mijn eigen paard ook de 4 polopaarden gevoerd en in de wei gezet. Op stal beleven nog een pony een hafje en een tinker.
Ik twijfelde nog of ik dat wel zal doen of niet omdat die tinker slecht zonder die polopaarden kan maar hij hield zich rustig dus ik heb het maar gedaan.
Nu belde ik net met de iegneaar van die tinker en schrok me een ongeluk Bloos die tinker is dus over de deur gekomen met alle benen van de grond dus hij hing letterlijk op zijn buik aan de deur. Hij had wel dood kunnen zijn en dan was het mijn schuld Huilen ik schaam me kapot ikhad me er ook niet mee moeten bemoeien en die paarden gewoon op stal moeten laten staan........maar ik heb die paarden jaren verzorgd en het was een keine moeite ik dacht ze ermee te helpen....
Huilen ik ben echt van slag kan wel janken en ik heb het echt alleen maar goed bedoeld maar durf die man nauwelijks onder ogen te komen maar vanavond zijn we alle 2 op stal dus het moet wel....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:18

tsja, je bedoelde het toch goed?
maar ja als de tinker slecht zonder de anderen kan weet ik niet of het zo slim was, maar ja aan de andere kant, hij hield zich rustig toen jij er nog was!
dus in principe kan jij er niets aan doen!
want wat doet die tinker als de polopaarden gaan rijden?dan staat hij toch ook zonder hun?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 14:21

Dan is de eigenaar erbij en houdt hem in de gaten...
Het was echt heel dom van me ik heb het gewoon onderschat zal ik een bosje bloemen voor hem kopen?

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:22

jeetje diana, dat is zeker schrikken
wat heeft het beestje nu?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 14:29

Zoals het er nu naar uit ziet heeft ze niets gelukkig maar Pling
de dierenarts is erbij geweest maar vanavond weet ik meer.
Hopelijk is die man niet boos....

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 14:31

Het kwam toch uit een goed hart? Gewoon vertellen dat je het goed had bedoeld en dat je dit niet had voorzien. Daar zal hij heus wel begrip voor hebben! Bij zulke situaties durf je idd mensen niet onder ogen te komen, maar 9 van 10 keer valt het enorm mee. Een bosje bloemen kun je altijd doen natuurlijk.
Verder alles goed met de Tinker? Mijn paard heeft er ook een handje van om over een boxdeur te springen als die alleen staat, maar heeft gelukkig nooit wat er aan overgehouden. Neem aan dat alles goed gaat met de TInker?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 16:19

Ik heb net de eigenaar gesproken en het gata goed met Tinkie ze eet goed. Ze heeft wel buikpijn maar ze lijkt er niets aan over te houden.
De eigenaar is niet boos op me gelukkig alleen voortaan even overleggen zei hij . Dus we zijn weer vriendjes eind goed al goed

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:54

Diana_Mabel schreef:
Dan is de eigenaar erbij en houdt hem in de gaten...
Het was echt heel dom van me ik heb het gewoon onderschat zal ik een bosje bloemen voor hem kopen?


Kan je doen, gewoon om te laten zien dat jij ook heel erg bent geschrokken. Gelukkig valt het allemaal mee. Lachen

Masja

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 16:58

Misschien een leuk gebaar om een soort van ‘fruitmandje’ voor de Tinker te geven.
Doe je daar een appel, wortel, snoepje enz. in.

Een leuke en niet zo ’n stijve manier om het goed te maken Lachen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:02

Ja dat is een leuk idee!!