Paardenhumour! Wie weet er grappen over paarden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Paardenhumour! Wie weet er grappen over paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 19:05

Heey wie weet er enkele?
Ik ben erg benieuwd naar jullie creativiteit, dus kom maar op!!
groetjes Jeannette

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:31

Qua humor ken ik eigenlijk alleen dat stuk van Hans Teeuwen over paardrijden (nou ja rijden Verward ).......maar dat is wel een beetje erg hard!

Ik vond de tekst nog op internet ook Haha!

Hans Teeuwen schreef:
Paarden

Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.


Het stuk gaat nog veeeeel verder, maar dat vind ik zo grof, dat wil ik jullie niet aandoen Haha!
Laatst bijgewerkt door fabienne op 26-10-02 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:35

Hier komen er een paar

Jantje staat luidkeels op straat te lachen. Een aardige, oude man vraagt: Waar heb je zo'n pret om? Dat zeg ik niet, zegt Jantje, snikkend van de lach. Toe nou, dring het heertje aan, dan kan ik meelachen. Nou, vooruit dan, zegt Jantje, dan moet u recht omhoog kijken, juist. Nu vier stappen naar links, juist. Tenslotte drie stapjes naar voren. Kijk, dit is nou pret. U staat midden in een paardehoop.

Drie boeddhistische monniken leven teruggetrokken op een berg. Na vier jaar is er eindelijk één van hen die het woord neemt: 'Heb je dat mooie zwarte paard gezien dat voorbij galoppeerde?' Drie jaar later zegt de tweede mommik: 'Het was een wit paard!' Tien jaar later staat de derde monnik op en zegt: 'Als jullie tweeën blijven kibbelen, ben ik weg!'

Hennie Huisman fokt graag paarden. Op een keer gaat hij naar Engeland om de befaamde paardenraces op Ashcot bij te wonen. Hij zit daar op de tribune met zijn verrekijker, als er een oude Brit naast hem komt zitten. "How are you?" vraagt de Engelsman. En Hennie stottert in zijn beste steenkolen-Engels: "I am fine." Ik ben fijn. "Who are you?" vraagt de Brit. "I am Hennie Huisman." "What's your occupation? What do you do for a living?" "O," zegt Hennie, "I fok horses." "Pardon?" vraagt de Brit. Zegt Hennie: "Ja, paarden."

Een kroeg houdt deze week een stunt: Wie dit paard kan laten lachen krijgt ƒ100,-. De hele week probeert iedereen van alles van moppen tappen tot kietelen. Aan het eind van de week komt een man langs die het paard wel kan laten lachen, maar dan moet hij het paard wel mee naar buiten nemen. De kroegbaas vindt het goed en de man neemt het paard mee naar buiten. Een minuut later komt het paard lachend de kroeg weer in en de man krijgt fl 100,-. De omzet van de kroeg was flink gestegen en de kroegbaas houdt een nieuwe stunt: Wie dit paard kan laten huilen krijgt fl 100,-. Iedereen probeert weer van alles, maar het paard wil niet huilen. Komt aan het eind van de week weer dezelfde man langs. Hij zegt tegen de kroegbaas: ik kan het paard wel laten huilen, maar dan moet ik hem weer mee naar buiten nemen. De kroegbaas denkt dat het toch niet lukt en de man neemt het paard mee naar buiten. Even later komt het paard huilend de kroeg weer in. De kroegbaas zegt tegen de man: je krijgt de 100 gulden, maar dan moet je wel vertellen hoe je het gedaan hebt. Zegt de man: Vorige week zei ik dat de mijne langer was dan die van hem en nu heb ik hem laten zien!

Een gevaarlijk geachte cowboy trotseert gezamenlijk met zijn paard de woestijn. Na vele kilometers gereden te hebben naderen ze samen een dorpje. Aangezien hij een behoorlijke dorst heeft gekregen, van deze barre tocht, geeft hij zijn paard nog eenmaal de sporen. Bij binnenkomst in het dorpje zet hij gelijk koers richting saloon. Enkele inwoners van het vredelievend dorpje slaan direct op de vlucht bij het zien van deze gevaarlijk uitziende cowboy. Aangekomen bij de saloon, bindt hij zijn paard vast voor de ingang. Hij stapt de kroeg binnen terwijl de klapdeuren wild zwaaiend achter hem dichtslaan. Iedereen kijkt op en schrikt. De meeste gasten zetten het direct op een lopen en maken dat ze de kroeg uitkomen, bij het zien van deze beruchte cowboy. Terwijl hij zich een weg baant door de in de lucht gegooide pokerkaarten bereikt hij de bar. Hij slaat met zijn vuist op de bar en zegt tegen de geschrokken barkeeper; geef me een bier. Nadat hij een vijftal biertjes gedronken heeft en zijn dorst gelest is, begeeft hij zich weer naar buiten. Wilt slaan de klapdeuren weer achter hem dicht, bij het verlaten van de saloon. Maar binnen tien seconden staat hij weer binnen, schiet een keer in de lucht en roept; mijn zadel is gestolen als deze niet binnen twee minuten weer op mijn paard gebonden zit, gebeurt er het zelfde als een paar weken geleden in Dallas. De overgebleven gasten maken nu ook dat ze wegkomen. De cowboy loopt weer naar de bar waar hij intussen nog een biertje nuttigt. Terwijl hij de eerste slok genomen heeft, stapt er een klein mannetje op hem af, die toch wel nieuwsgierig geworden was en vraagt; Meneer, wat is er dan in Dallas gebeurt, als ik vragen mag. Waarop de cowboy antwoord; toen ben ik ook zonder zadel weggereden.

In een nieuw opgezet soort Artis wilde de dierentuinbeheerder een paard met een zebra laten kruisen. Na veel lawaai en gerommel lukte het toch niet. De man vroeg aan het paard: wat zit je nou te donderjagen, wat is er mis? Het paard antwoordde: zij wil haar pyjama niet uittrekken!

Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie... Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman! Ik vond zaagsel onder het bed. De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed. Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een paard! Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd. Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!

Een breedbek-kikker loopt door de wei en komt een paard tegen. Pratend met zijn brede bek, vraagt de kikker aan het paard: "Wat eet jij zo de hele dag? "Gras," zegt het paard. "O," zegt de breedbek-kikker, "da's interessant". En hij loopt weer door. Komt 'ie een konijn tegen en vraagt: "Wat eet jij zo de hele dag?" "Klavertjes," zegt het konijn. "O," zegt de breedbek-kikker, "da's interessant". En hij loopt weer door. Komt 'ie bij een ooievaar. "Wat eet jij zo de hele dag?" vraagt de breedbek-kikker. "Breedbek-kikkers," zegt de ooievaar. Zegt de breedbek-kikker met een toegeknepen mondje: "Nooit van gehoord!"

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 20:41

Zo Heike heeft even het gras gemaaid............voor iedereen zijn voeten.......weg gras...........Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:13

HAhahaah die van hans teeuwen is goed joh! wel grof maar wel grappig en heike jeetje wat een moppen. Ik dacht dat er geen waren maar heike zet er zo een hele rij neer ! TOP!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:25

Een blondje beslist op een dag paard te gaan rijden ook al heeft ze daar totaal geen ervaring mee. Ze stapt zonder hulp of toezicht op het paard, dat spontaan begint te galopperen. De blondine zit niet stevig en dreigt van haar zadel te schuiven. Vol angst probeert ze zich aan de manen van het
paard vast te houden maar dat lukt haar niet. Vervolgens probeert ze zich vast te houden aan de nek van het paard maar ze schuift nog steeds tot ze zelfs bijna onder het paard terechtkomt. Het paard galoppeert verder vol energie, blijkbaar ongevoelig voor de benarde situatie van de ruiter.
Uiteindelijk laat het blondje het paard los, hopend op de grond te vallen, maar haar voet blijft in de stijgbeugel zitten waardoor ze in een nog dramatischer houding terechtkomt. Haar hoofd botst enkele keren tegen de grond en ze staat op het punt flauw te vallen, als wonder boven wonder de manager van de C & A haar ziet en de stekker uit het stopcontact trekt.....


Een aantal renpaarden in een stal staat tegen elkaar op te scheppen.
"Van mijn laatste 15 wedstrijden heb ik er 8 gewonnen," zegt de één.
Een ander paard valt hem in de rede:
"Nou, ik heb er 19 van mijn laatste 27 gewonnen!"
"Dat is mooi, maar ik 28 van de 36," zegt weer een ander en zwaait met zijn staart.
Dan komt er plotseling een hazewindhond binnen.
"lk wil niet opscheppen," zegt hij,
"maar ik heb van mijn laatste 90 races er 88 gewonnen."
Doodse stilte in de stal.
"Nee maar," zegt het paard dat als eerste van zijn verbazing is bekomen,
"een hond die kan praten!"
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 27-10-02 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:48

Rekenkunsje met paarden

Breinbrekers
Een boer heeft drie zoons en 17 paarden. Als de boer komt te overlijden en de notaris leest het testament voor.
De 17 paarden moeten als volgt over de 3 zoons worden verdeeld. De oudste krijgt de helft, de middelste een derde
en de jongste een negende. Daar de notaris niet weet hoe hij dit zonder het
slachten van een paar paarden moet oplossen, vraagt hij of de zoons soms een oplossing weten. De oudste zoon komt met een idee en zegt: "We gaan bij de buurman z'n paard halen. Dan hebben we 18 paarden. We nemen hier de helft van voor de oudste zoon. Dat zijn er 9. De middelste krijgt een derde. Dat zijn er 6. En de jongste krijgt een negende deel. Dat zijn er 2.

Wel 9 + 6 + 2 = 17. En dan geven we het paard van de buurman weer terug


Sint Agent

Party days
Een agent staat met z'n paard voor het stoplicht te wachten. Naast hem staat een klein jongetje op z'n fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?" "Ja meneer", zegt het ventje. "Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?" Het mannetje kijkt naar het paard van de agent en zegt: "Mooi paard hoor zeker van Sinterklaas gekregen?" "Ja mannetje", zegt de agent. Het ventje kijkt naar boven en zegt:

"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij 'het' eronder hangt ipv erop zet ?"


Woorden wisseling

Breinbrekers
Een boer heeft een paard. Hij gaat op vrijdag voor 5 dagen op reis en komt de andere week op vrijdag toch weer terug, hoe kan dat?

Het paard heet Vrijdag

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 10:57

Boze paarden

Er staan twee paarden in de wei en ze zijn heel boos op elkaar. Zegt het ene paard: "Ik sta morgen heel vroeg op en dan schrijf ik 'Ezel' op je deur". Antwoordt het andere paard: "Dan sta ik nog eerder op om het er af te vegen


De geboorte van een zebra

Hoe wordt een zebra geboren? - Streepje voor streepje.

Ezels en schildpadden

Wat krijg je als een ezel en een schildpad gaan trouwen en kindertjes krijgen? - Belgjes met een helm op.


Tinkers in bad

Twee Tinkers zaten in bad. Zegt de ene: "Wat heerlijk, zo'n warm badje." Zegt de andere: "Dat wel, alleen mijn vlekken gaan er helaas niet af."

Paard of brievenbus

Wat is het verschil tussen een paard en een brievenbus? - Weet je het niet? Oh, dan kan je maar beter geen postbode worden.



Mesthoop

Met hoeveel pootjes loopt een duizendpoot over een mesthoop? - Met 999, want hij gebruikt er eentje om zijn neus dicht te knijpen.


Paard en ezel

Wat is het verschil tussen een paard en een ezel? - Een paard staat in de wei en een ezel ben jij!


Vreemd lopend schaap

Een pony zegt tegen een schaap: "Waarom loop je zo?" Antwoordt het schaap: "Ik ben vroeger lam geweest.''


Winderig

Er lagen eens twee paarden op het strand. De ene zei: "Lekker windje, h?" De andere antwoordde: "Moet ik er nog eentje laten?"

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 18:51

GribaldiFAN schreef:
Boze paarden

Er staan twee paarden in de wei en ze zijn heel boos op elkaar. Zegt het ene paard: "Ik sta morgen heel vroeg op en dan schrijf ik 'Ezel' op je deur". Antwoordt het andere paard: "Dan sta ik nog eerder op om het er af te vegen


HAHA hier lig dus helemaal dubbel van Haha! Haha! Haha! Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:26

Nog eentje van Hans Teeuwen:

Citaat:
D'r waren eens drie paarden, die dachten, dat ze de wereld wel eens even zouden kunnen veranderen. Nou, dat was veel moeilijker dan ze in het begin dachten, want dat ene paard zei meteen tegen het andere paard van: Nou, met jou ga ik de wereld dus echt helemaal niet veranderen hè? Dus eh, dus dat ging niet door

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 00:27

Haha, fabienne Haha! Die laatste is wel heeeeel erg droog *LOL*

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:25

Van hans teeuwn is het jammer dat je niet kan horen op welke manier hij het uitspreekt dan is het helemaal geweldig,dat tweede stuk is idd wel grof maar wel grappig.
N jongen liet me dit s horen in de hoop dat ik dan boos zou worden of het zielug zou vinden......
Integendeel ik lag in een scheur!

*Een man zit in de metro,stapt er een paard binnen en gaat naast de man zitten.
Zegt die man":'dit is de eerste keer dat ik een paard in de metro zie zitten"
Zegt dat paard:"ik denk ook de laatste keer,want morgen doet mn brommertje het weer"

deze is wel een beetje grof maaar wel leuk...

*jantje rijd op z'n fietsje door de stad,komt er een politie te paard aan en die zegt:'mooi fietsje jantje'
'jaaah,zegt jantje die heb ik van sinterklaas gekregen'
'nou,zegt die agent,wil je dan de volgende keer vragen of hij ook een lamp op je fiets zet?
'Dat is goed zegt jantje
'Mooi paard heeft u daar 'zegt hij
Ja zegt die agent ,ook van sinterlaas gekregen
Zegt jantje:'wilt u dan de volgende keer vragen of hij de l*l onder het paard zet in plaats van er bovenop?!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:27

oeps sorry gribaldiFAN ik had niet gezien dat jij die er ook al op had gezet,
kzal voortaan eerst beter lezen

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:17

fabienne"]
Qua humor ken ik eigenlijk alleen dat stuk van Hans Teeuwen over paardrijden (nou ja rijden Verward ).......maar dat is wel een beetje erg hard!

Ik vond de tekst nog op internet ook Haha!

[quote="Hans Teeuwen schreef:
Paarden

Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.


Het stuk gaat nog veeeeel verder, maar dat vind ik zo grof, dat wil ik jullie niet aandoen Haha!
[/quote]

En na die week was hij rijp voor de jacht. De paardenjacht. enz enz enz
Hij is verschrikkelijk hard maar ik heb zitten janken van het lachen toen ik hem voor het eerst hoorde.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:28

geef dan tenminste de link Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 20:09

Dit issie helemaal van Hans Teeuwen!!!

Paarden

Jaahahaaa!
Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden! Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden, maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.

En ik vind het altijd zo mooi met paarden, dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin' ik mooi.
Vroeger dan ging ik altijd paardje rijden. Dat zat ik zo op de rug van het paard met een plank. Als je paard dan moes' lopen, dan sloeg ik 'm met die plank zo *pats* op zijn kop. En dan schrok ie. En dan ging ie lopen. En als ik wat harder wilde, dan sloeg ik wat harder *PATS*. En als ik er vanaf wilde, dan sloeg ik zó hard *PATS!* dat ie door z'n voorpoten zakte en kon ik er zo vanaf stappen.
En als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden! En met een goed paard deed ik dan een week.

En na die week was het paard dan rijp voor de jacht. Dan ging ik met mijn vrienden op paardenjacht! En dan joegen wij het paard zo strategisch in een hoek... van de eh.. stal. En dan stond ik zo te trappen tegen zijn benen - want een paard heb' benen hè? - en bleef je maar trappen tot ie als een blok beton tegen de grond viel en dan met de blote hand wurgen.
Dan kon wel effe duren ja!
Máár dames en heren, er waren ook mensen, en daar wil ik me bij deze graag van distantiëren, dat waren mensen die vond het leuk leuk, die om als dat het paard dood op de grond lag om dan.... het dode paard... in de reet te neuken! Ja, maar daar hou ik niet van. Dat heb' met sport helemaal niks te maken!

^Tja hij is grof, maar op de manier hoe hans dat doet is zo grappig, je ligt gewoon krom van het lachen van die vent alleen al door de manier waarop hij het brengt!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:48

*LOL* hahaha echt droog he

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 16:52

GribaldiFAN schreef:
HAhahaah die van hans teeuwen is goed joh! wel grof maar wel grappig en heike jeetje wat een moppen. Ik dacht dat er geen waren maar heike zet er zo een hele rij neer ! TOP!


Tja, ik heb net mijn oude penny's (vele, vele jaargangen) de deur uit gedaan. Hierin stonden in vrijwel ieder nummer een héééle boel paardenmoppen.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:01

GribaldiFAN schreef:
Een blondje beslist op een dag paard te gaan rijden ook al heeft ze daar totaal geen ervaring mee. Ze stapt zonder hulp of toezicht op het paard, dat spontaan begint te galopperen. De blondine zit niet stevig en dreigt van haar zadel te schuiven. Vol angst probeert ze zich aan de manen van het
paard vast te houden maar dat lukt haar niet. Vervolgens probeert ze zich vast te houden aan de nek van het paard maar ze schuift nog steeds tot ze zelfs bijna onder het paard terechtkomt. Het paard galoppeert verder vol energie, blijkbaar ongevoelig voor de benarde situatie van de ruiter.
Uiteindelijk laat het blondje het paard los, hopend op de grond te vallen, maar haar voet blijft in de stijgbeugel zitten waardoor ze in een nog dramatischer houding terechtkomt. Haar hoofd botst enkele keren tegen de grond en ze staat op het punt flauw te vallen, als wonder boven wonder de manager van de C & A haar ziet en de stekker uit het stopcontact trekt.....


*ligt op de grond met hevige buikkrampen van het lachen*
GEWELDIG Lachen

Hans Teeuwen, ja die´s zeker mooi. Zal niet in details treden, maar hij heeft zulke geweldige stukken Haha! (die imitaties, of die van "Auau, papa dat doet pijn..")

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:23

dr staan 2 paarden in de wei
zegt de ene *hinnik* zegt de ander: je haalt de woorden uit mijn mond!

vind die van teeuwen grof maar erg lachwekkend ook die van dat blondje op een paard vond ik helemaal geweldig.. lag in een scheur..

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:51

Een vrouw is er heilig van overtuigd, dat ze een suikerklontje is. Uiteindelijk weet een arts haar er van te overtuigen dat ze dat echt niet is. Een paar dagen later is ze met haar man aan het wandelen en komen ze langs een weiland met paarden. De vrouw raakt helemaal in paniek. "wat is er toch," vraagt haar man, "je weet nou toch wel dat je geen suikerklontje bent?" "Ja, ik weet dat wel, maar weten die paarden dat ook?" is daarop het jammerlijke antwoord van de vrouw.


Een man zit te vertellen dat hij twee veulens heeft die precies op elkaar lijken. Hij had altijd grote moeite om die twee uit elkaar te houden, maar eindlijk wist hij een verschil. Wat dat verschil was? Die witte had 3 cm. langere manen dan die zwarte.


Een man wordt aangehouden als hij met zijn bromfiets een paard aan de hand meevoert. Dat mag nl. niet. Als de agent hem hierop attent maakt zegtie: "Onee he Brutus, ben je nu alweer van de bagagedrager afgesprongen!"


Nou, meer weet ik er ff niet zo uit mijn hoofd.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 19:53

Hahahaha,
het begint op gang te komen!
Tja ik hoop er nog meer te krijgen. Ik zit nl in de redaactie van een paardenblad en wil graag een rubriek met paardenhumour beginnen!!
Dus alles is welkom.
Jammer dat die penny's weg zijn, ik heb er ook geen meer Boos!
Maar met wat creativiteit van bokkers komen we er ook nog wel!

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 19:58

hahahahha ik lag me dood vooral hans teeuwen echt ik lig helemaal plat, als mensen er nog meer van hem weten? k wacht !!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 21:17

Een Belg en een Nederlander lopen voetballend door het bos. Plotseling schiet de Belg de bal achter een grote struik. Na lang gekibbel over wie er de bal gaat halen is de Nederlander zo aardig om de bal te gaan halen. Hij kruipt door de struik heen en ziet naast de bal een halfdode man liggen. De man kreunt: "breng me een paard... breng me een paard!". De Nederlander wordt bang, hij pakt de bal en kruipt door de struik en komt weer bij de Belg. Hij vertelt wat hij heeft meegemaakt aan de Belg. De Belg gelooft hem niet en gaat met de Nederlander naar de plaats waar de halfdode man ligt. Eenmaal daar zegt de halfdode man: "Ik zei een paard, geen ezel"

Er was eens een ridder op een rood wit paard hij probeerde de hand van de konings dochter te krijgen op een dag ging hij naar het kasteelmaar voor dat hij het kasteel in kon moest hij eerst langs 20 porten en daar ging hij dan tegen alle wachters zeggend ik ben de rood witte ridder op het rood witte paard eindelijk was hij bij de koning en hij vroeg de hand van de konings dochter de koning zij ik vind het goed maar dan moet je eerst wat voor mij doen en dat is de draak van lognes doden de ridder vond het een goede dail en ging weer trug op zijn rood witte paard en bij elke port zij hij ik ben de rood witte rider op het rood witte paard
Hij versloeg de draak en ging trug naar de koning en hij vroeg de hand van de konings dochter waar de koning op antwoorde ik heb geen dochter

Jan krijgt uitnodiging van oude vriend om op z'n verjaardag te komen in België. Als Jan na 3 uur rijden aankomt, komt hij in een leeg huis waar allerlei hapjes en drankjes op tafel staan. Jan ziet een briefje met daarop vermeld dat chefke naar een cowboyfilm is en pas om 23.00 uur thuiskomt. Jan moet maar alvast beginnen. Als om 23.00 uur chefke thuiskomt vraagt Jan waar dit alles op slaat. De allerbeste cowboyfilm allertijden schreewt chefke. Dan blijf ik een dag extra en ga hem morgen ook bekijken zegt Jan. Dan ga ik weer mee zegt chefke, zo goed was ie. Die dag erop, in de bioscoop zitten ze beiden aandachtig te kijken. Een cowboy komt een stad in rijden en stopt bij de saloon. PAUZE. Ik durf te wedden dat die cowboy de saloon niet in gaat zegt chefke. Ja hee zegt Jan, jij hebt hem gisteren al gezien. Toch gaat Jan op de weddenschap in omdat chefke jarig is. EINDE PAUZE. cowboy klimt van zijn paard en gaat de saloon in. Krijg nou wat zegt Jan ik dacht dat jij die film gisteren al gezien had !!!
Had ik ook zegt chefke, maar die cowboy kreeg gisteren zo'n enorme pak slaag in die saloon, dat ik dacht dat overkomt hem geen 2e keer.

Er zit een homo bij de dokter en zegt:"dokter, ik heb pas een nieuwe vriend en die vind borsthaar erg sexy, maar ik heb geen borsthaar. Heeft u nou niet een middeltje!" "Jawel" zegt de dokter! "Als u uw borst elke dag met vaseline in smeert dan krijgt u vanzelf bossen borsthaar." Dus die homo koopt onderweg naar huis een grote pot vaseline en 's avonds voor het slapen gaan smeert hij zijn borst goed in! Zijn vriend ziet dat en vraagt: "joh, wat doe jij nou?" Zegt zijn vriend:"de dokter zei dat ik mijn borst elke dag goed in moest smeren met vaseline en dan krijg ik bossen borsthaar en dat vind jij toch zo sexy?" "nou" zegt zijn vriend "dat is onzin!" "Waarom vraagt zijn vriend!" "Omdat je anders al een paardenstaart in je reet had gehad!"

Het paard van Ankie van Grunsven is zijn gebit verloren. Geen paniek!!!!
Het is al terecht. Het ligt bij Michael Reiziger

Er rijd een man door het bos op zijn paard en komt een elfje tegen. Zo zegt dat elfje je mag een wens doen omdat ik maar een keer in het jaar in dit bos kom en de tiende die ik dan tegenkom mag een wens doen. Dus de man zegt: Ik wil net zo'n grote banketstaaf als mijn paard en hij voelt wat kriebelen. Dus hij kijken en rijd vervolgens huilend naar huis. Vraagt zijn vrouw wat er aan de hand is. En de man: Ik had vandaag de merrie bij.

Ben ik aan het fietsen in Amsterdam, sta ik eens stil bij een stoplicht, naast een politieagent op een paard. Ik kijk die politie agent aan en zeg: " vroeger hingen ze eronder " Waarop de politie agent mij aankeek en zei: Wacht is ff mannetje, jij hebt geen dynamo op je fiets dus je licht doet het niet, geen spatborden dat kost je 85,- piek!
Waarop ik cool antwoorde: Is goed, als die volgen week klaar is?

Komt een man bij de slager en vraagt "slager heeft u voor mij een paarde penis daar wil ik graag een fluit van maken" de slager denkt nou het zal wel, maar gaat toch kijken in de koelcel. Even later komt hij terug met een grote homp vlees en zegt. "meneer een paarde penis had ik niet meer maar hier heeft u een koeiekut misschien kunt u daar een mondharmonieka van maken".

Een cowboy komt een dorpje binnen en ziet een indiaan aan de rand van zijn huis zitten.
Cowboy: leuke hond heb je. Vind je het erg als ik met hem praat?
Indiaan: hond niet praten
Cowboy: hallo hond, hoe is het?
Hond(pratend): gaat wel.
De indiaan is verbijsterd.
Cowboy: hoe behandeld jouw baas je?
Hond: hij is heel aardig, krijg goed te eten. Laat me vaak uit.
Cowboy tegen de indiaan: mag ik met jouw paard praten?
Indiaan: paard niet praten.
Cowboy: hoe gaat het paard?
Paard: uitstekend, dank je wel. Ik krijg goed te eten, maak veel ritjes en ik mag binnen slapen.
De indiaan is volkomen van slag en snapt er niets meer van.
Cowboy: mag ik met jouw varken praten?
Indiaan: Varken Liegt!!!

man:ik wil een paard voor
mijn vrouw.
verkoper: wij doen niet aan ruilen!

vertel eens lieverd,
vraagt de echtgenoot van
Pietje, wie is Erica?
o, gewoon een paard waar ik af en toe op wed, niet belangrijk.
Nou,zei de echtgenoot van Pietje,dat paard heeft een half uur geleden opgebeld.

jantje gaat met zijn vader wandelen. komen ze langs een wei waar een koe en een stier bezig zijn. "wat doen die dieren daar?" vraagt Jantje. Zijn vader zegt: "De stier duwt de koe naar de stal omdat ze melk moet geven" Ze lopen weer verder. Even later zien ze twee paarden staan neuken. "Wat doen die paarden papa?" vraagt Jantje. "De hengst duwt de merrie naar de stal omdat ze gepoetst moet worden." "Oh", zegt Jantje, " maar goed dat mama vanmorgen tegen het aanrecht stond anders had de postbode haar zo naar het postkantoor geduwd!"

Drie boeren staan op de
veemarkt op te scheppen
over hun dieren.
Zegt de ene boer:" Ik heb
thuis 1 koe die zich zelf
kan melken"

Zegt een andere boer:"Dat
is nog niks! want ik heb een paard die zichzelf
optuigt !
Zegt de derde boer terwijl hij onverschillig om zich heen kijkt: " Ik heb thuis een varken die het hele huishouden doet !!!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 21:35

Komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik heb een echte paardenkont. "Nou" zegt de dokter "dat zal toch wel meevallen", "maar ik zal er even naar kijken." Na een tijdje is de dokter klaar en schrijft een briefje. "Oh dokter krijg ik toch medicijnen". "Nee je krijgt een vergunning om op straat te schijten".

het is een meter hoog heeft een gouden ketting en staat in de wei wat is dat?

Een shetland Sjonnie

Een paard zit in een cafe een glas melk te drinken.
Komt daar een koe binnen, zegt het paard tegen de koe:"Sinds wanneer komt de leverancier door de hoofdingang binnen?"

Op een mooie zonnige dag rijd een ridder op zijn paard door het bos. Opeens ziet hij een kabouter door het bos rennen, na de eerste schrik te boven gekomen te zijn besluit hij om de kabouter te proberen te vangen. Als de ridder de kabouter gevangen heeft en hem mee wil nemen naar zijn jonkvrouw in het kasteel zegt de kabouter tegen hem dat hij 3 wensen mag doen als hij hem weer vrij laat. De ridder denkt" nou dat lijkt mij wel wat" dus zogezegd zogedaan:

De eerste wens van de ridder is dat hij onsterfelijk wil worden.
De kabouter spreekt een spreuk uit en de ridder is onstervelijk.
De tweede wens is dat zijn paard ook onstervelijk word, want dat is wel makkelijk met mogelijke gevechten.
De kabouter spreekt weer een spreuk uit en het paard is ook onstervelijk.
Voor de derde wens wil de ridder zijn jonkvrouw verrassen en vraagt aan de kabouter of hij net zo'n grote als zijn paard kan krijgen.
Na de derde spreuk is de kabouter weer vrij en de ridder vol trots weer naar zijn kasteel toe.

Eenmaal binnen in het kasteel roept hij zijn jonkvrouw met de mededeling dat hij een verrassing voor haar heeft.
De ridder pakt een dolk en steekt hem in zijn boorst en zegt "Kijk onstervelijk" en dat is nog niet alles hij steekt het paard ook in de boorst en ook het paard blijft leven.
"En nu de grootste verrassing voor jou" zegt de ridder als hij zijn broek omlaag trekt.
De jonkvrouw begint plotseling hardop te lachen.
De ridder helemaal verbaast vraagt aan zijn vrouw wat er is en de vrouw zegt: "Ik heb nog nooit zo'n grote paardenkut gezien."


Een vent komt de kroeg binnen besteld een biertje en gaat op een kruk zitten, ziet hij rechts van hem een paard zitten met voor zich een busje met 5 gulden munten. Hij vraagt aan barman, 'Wat is daar de bedoeling van?' Zegt de barman, 'Gooi er een 5 gulden muntje in en probeer het paard aan het lachen te krijgen dan is het busje met 5 gulden munten voor jou?
Die vent gooit er een 5 gulden muntje in en fluistert het paard wat in zijn oor. Ineens begint dat paard te gieren en te hinneken. Iedereen in de kroe is stomverbaasd, waarop de barman zegt, 'Zeer knap, je bent de eerste die het is gelukt. Het busje met 5 gulden munten is voor jou.'
Paar dagen later komt die vent weer dezelfde kroeg binnen, bestelt weer een biertje gaat op de kruk zitten en verrek ziet hij rechts van hem dat paard weer zitten. Hij vraagt aan de barman, 'Hetzelfde.' Barman geeft hem een knikje waarop die vent vraagt, 'Zou ik het paard alleen ff mee naar buiten mogen nemen?' 'Wat mij betreft wel' zegt de barman.
Die vent met het paard naar buiten en een paar tellen later hoort iedereen in de kroeg dat paard weer gieren en hinneken. 'Het is je weer gelukt', zegt de barman, 'het busje met 5 gulden munten is weer voor jou. Maar je mot me nu toch wel ff vertellen hoe je hem dat nu hebt geflikt'. 'Heel eenvoudig' zegt die vent. 'De eerste keer vertelde ik dat paard dat mijn banketstaaf groter is als de zijne en de tweede keer liet ik hem zien'.


Nadat een moeder haar zoontje heeft opgehaald van school komen langs een wei waar een paard staat met een erectie. vraagt het zoontje aan de moeder:" mama is dat paardje ziek" waarop de moeder antwoord:"ziek, ziek ik zou willen dat je vader zo gezond was"

Het is zwart zit op een paard en heeft altijd spijt. Wie is het?
Zorrie

Er rijdt een cowboy door de woestijn, en opeens schiet een slang voorbij.
"Niet ssssschieten, alssssss je me laat leven mag je 3 wenssssen doen." zegt de slang.
Nou oké, zegt de cowboy.
Wens 1: Ik wil zo gespierd zijn als de hulk.
Wens 2: Ik wil zo knap zijn als John Wayne.
Wens 3: Ik wil zo'n grote hebben als mijn paard.
De cowboy rijdt verder naar huis, kookt zijn potje en gaat naar bed.
De volgende morgen wordt hij wakker en loopt naar de spiegel.
Ja hoor, zo gespierd als de hulk, zo knap als John Wayne...
Hij kijkt in z'n broek: "oliebol, mijn paard is 'n merrie!!!"

Een Amerikaan is op bezoek in ons land en vertelt 's avonds in de bar van zijn hoteltegen een andere hotelgast:
Ik ben op de 5de van de 5de maand in '55 geboren.
Het was op de 5de verdieping van een flat met als huisnummer 5. Ik ben vader van 5 kinderen. Daarom heb ik vorige zondag 5 gulden gewed op paard nummer 5.
"En? Heeft u gewonnen vraagt de andere hotelgast.
Nee,het paard eindigde als 5de!!!!!!!!


een man komt bij een boer en zegt kan uw paard roken
boer:mijn paard roken , natuurlijk niet.
man:oh dan staat uw schuur in de brand

suuz komt thuis en vraagt aan vader:vader hoe moet je paard schrijven met een d of een t vader vroeg waarom wil je dat weten?dat moeten we op school leren
vader zegt dan schrijf je toch gewoon knol.

Twee Belgen zijn op vakantie en hebben twee paarden gekocht. Over drie dagen gaan ze weer naar huis en ze willen de paarden kunnen onderscheiden van elkaar, dus hadden ze bij het ene paard de manen er af geknipt. S'nachts in de stal vroeg het ene paard aan het andere:Is het nou fijn, zo zonder manen?
het andere paard zei dat het niet zo voor je ogen hangt. Dat andere paard zei:dat wil ik ook. Dus beet het paard zonder manen bij het andere paard de manen eraf. De volgende dag kwamen de Belgen bij de stal en zagen dat de paarden hetzelfde waren, dus om ze te herkennen knipte ze bij een paard de staart eraf.S'nachts in de stal vroeg het ene paard weer hoe dat beviel en zei het andere paard dat het wel fijn was. De volgende dag moesten de Belgen naar huis en zagen dat de paarden hetzelfde waren.
Ze moesten nu kiezen; dus zei de ene Belg tegen de andere: zal ik de bruine
nemen dan neem jij de witte.

Op een boerderij wonen een kip en een paard, en die zijn erg goede vrienden. Op een dag valt het paard in de beek, en roep om hulp. De kip kijkt om zich heen en zit de gloednieuwe BMW van de boer staan. De kip springt in de BMW en trekt het paard met behulp van een touw aan de trekhaak weer uit de beek. De volgende dag valt de kip in de beek en roept om hulp, het paard kijkt naar beneden en zegt tegen de kip, pak mijn banketstaaf maar, en trekt de kip op het droge. Moraal van dit verhaal: met een banketstaaf als een paard, heb je geen BMW nodig om een chick op te pikken.

er komt een vrouw een cafe binnen met een paard naast haar. zegt de barkeeper:"waarom heb je die koe meegenomen?". zegt de vrouw:"het is een paard". zegt de barkeeper:"ik had het niet tegen jou!"

Mamma, vraagt Liesje. Wat is eigenlijk een Schimmel???. Een Schimmel, liefje, dat is een héél wit paard, net als dat van Sinterklaas. Waarom moet dat Paard van Sinterklaas dan per sé op mijn boterham zitten ???

Gaat een Belg naar een paardeverhuur en vraagt: "Kan ik een paard huren?" Zegt de paardenverhuurder: "Hoe lang wilt u hem hebben?" Zegt de Belg: "de langste
die u heeft want we zijn met z'n zessen."

Er komt een paard bij een dokter, zegt de dokter: "ik zie het al...schimmel"

Wat heeft drie hoofden, zes benen, en twee poten ???????

Een man op een paard, met een kip in zijn hand......

Jos Lansink zijn paard is afgemaakt
Waarom vroeg mijn moeder
Tja zei ik...............
Michel Reiziger had een nieuw gebit nodig.!!!!!!!!!

Acht soldaten worden in de oorlog op verkenning gestuurd.
Jullie moeten om 17.00u thuis zijn!
Zij de generaal.
Ze gingen alle 8 weg.
Om 17.30 kwam de eerste terug.
Waarom ben je zo laat?
Soldaat:Ik reed gewoon op mijn brommer,dat ging goed,maar toen was mijn benzine op.
Ik leende toen van een boer een paard,maar later ging het paard dood.
Dus moest ik naar hier lopen.
Om 18.00 kwam de tweede soldaat binnen met precies het zelfde verhaal van de brommer en het paard.
toen om 18.30 de volgende met ook dat verhaal,en alle andere soldaten
behalve een kwamen terug met dat verhaal.De andere was nog weg.
Toen om 22.00u de laatste kwam,
Zei de generaal:Jouw brommer ging zeker ook kapot en jouw paard ook dood?
Soldaat:Nee hoor!
Mijn brommer deed het best.
Maar op de terugweg moest ik al die stilstaande brommers en dooie paarden
in de sloot gooien!

Ik heb geprobeerd om mijn paard te leren om heel hard te hinniken voor hij zijn eten krijgt.
Hoe leer je hem dat dan?
Door zelf te hinniken.....
en? doet hij het al goed?
Mwah, hij weigert te eten totdat ik heel hard heb gehinnikt

Er komt een melkboer met paard en wagen door een boerendorp en stopt bij een vrouw op het erf.
De man vraagt: "mevrouw heeft u nog wat nodig?"
Nee, maar ik heb wel een probleem zegt de vrouw. Elke keer als u langs bent geweest ligt er een hele hoop stront van het paard bij mij op het erf!!!!
De man zegt: Wat wilt u dat ik eran doe??
De vrouw heeft geen idee en de man zelf ook niet. De man heeft afgesproken dat ze er allebei een weekend over nadenken.

Na het weekend maakt de man weer het zelfde rondje en komt weer bij de vrouw.
De vrouw doet open en de man vraagt: Mevrouw weet u al iets??
De vrouw: Ik dacht dat we er maar eens een zak onder gingen hangen??!!

Waarop de man zegt: Ik heb mijn hele leven er al een zak onder hangen en ik schijt er nog steeds naast!!!!!!!!

paard 1:waarom heb jij zo`n grote wallen onder de ogen?

paard 2:ik heb vannacht een nachtmerrie gehad!

Het is groen en het rijdt op een paard.

Een spruiter

Lang, heel lang geleden reden er eens drie wijzen
,s'avonds in de kou, op een paard. In de verte zagen ze een klein stalletje, en er brandde een kampvuurtje. Ze gingen erop af en gingen naar binnen. Een van de drie is nogal lang en stoot z'n hoofd. JEZUS CHRISTUS!! vloekt hij. Goh, zegt maria, dat was ook een leuke naam voor onze Harrie geweest.

Waarom krijgen paarden nooit een parkeerbon?

Ze hebben geen ruitenwissers om de bon achter te plakken.

een man komt bij de dokter hij zegt dokter, ik heb als maar het gevoel dat ik een paard ben.hoelang heeft u dat al vraagt de dokter.
nou, al sinds ik een veulen was!