k was bijna plat;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

k was bijna plat;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 12:00

nou het was dus gister hartstikke slecht weer dûh , maar toch ging ik naar stal, ik had haar uit de wei gehaald gepoetst enz enz.

willen we(we waren met 4 paarden) ze naar de wei brengen, lopen we langs een paar bomen, krak krak en recht voor ons neus heeeel dichtbij, valt opeens een superlange boom voor ons neer wij schrikken!!!!!!!
naja je snapt het al, die paarden helemaal in de stres(wij nog ff aan t bijkomen) ik schrok me echt kapot!

dat doe ik dus niet meer he, met dit weer, levensgevaarlijk Schijnheilig !
uiteindelijk die paarden op de wei gezet en snel naar huis gegaan, ben ff blij dat ik niet onder die boom lag!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 12:45

Heb je echt geluk gehad dat die boom niemand heeft geraakt!

in westerhoven, in de buurt bij eersel/bergeijk(brabant) is een paard gewond geraakt door een omgevallen boom!

stond op de voorpagina van de krant!
zag je het paard liggen, veel mensen eromheen en n boom die ze van hem af aan t halen waren!en t was echt een hele grote dikke boom!

er stond bij dat het paard de boom op zn hoofd had gekregen, flink uit zn neus bloedde en heving aan het spartelen was toen hij onder de boom lag.
de andere 2 paarden die in de wei stonden waren wel optijd aan de kant.

stond verder ook bij dat toen 's avonds de verdoving was uitgewerkt het paard(13 jarige ruin Apollo) nog steeds niet zelf overeind kon komen en op kon staan.

wil wel graag weten hoe het is afgelopen!!
maar ik werk in bergeijk weie weet kent iemand het paard wel op mn werk.

maar mijn paardjes hebben gister ook buiten gestaan, we hebben gelukkig geen bomen in/bij de wei!

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 13:31

jah???? ah wat zielig, daar heb ik nog niks over gehoord......
ik hoop dat dat paard het heeft overleefd, waar misscien wel weinig kans op is.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:46

ja ik ga het vnv gelijk vrage op mn werk, ofiemand er iets van heeft gehoord! en heel misschien staat er morgen wel n klein stukje in de krant, maar lijkt me echt verschrikkelijk als je naar je wei kijkt en ineens je paard onder een boom ziet liggen!!