Dak van de Levende Have gewaaid.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dak van de Levende Have gewaaid.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 00:51

Ivm de storm moest vanmiddag onze ME groep opkomen draven om assitentie te verlenen.
Samen met een collega zou ik in de omgeving van Nunspeet blijven.
Op een gegeven moment kregen we de melding dat het dak van de manege van de afd. levende have (de politiepaarden & honden) was afgewaaid en op de stal terecht was gekomen.
Het was echt een enorm zooitje, gelukkig had het dak van de stal het gehouden maar in de manege ziet het er niet uit.

Verder natuurlijk overal veel omgewaaide bomen.
Alle N wegen (grote doorgaande wegen) op de Veluwe waren afgezet ivm omvallende bomen.
Ik vond het opvallend hoeveel mensen menen dan toch op die wegen te moeten rijden Frusty stelletje sukkels.

M´n vader had de weg het bos in afgesloten maar ook daar weer mensen die toch persé het bos in moeten, gewoon lekker wandelen met je kinderen terwijl de bomen/zware takken overal om je heen neer gaan.
Bij het Loo is een meisje van 7 geraakt door zo´n tak en is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.
Ik snap zulke mensen dus echt niet.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 01:19

nee afschuwelijk dom, ik durfde de verdere middag echt niet meer naar buiten!!!!!!!!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:17

ik zag zelfs bij ons achter een auto met trailer!!!!!!!! over de snelweg rijden! zijn die mensen gek of zo? Boos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 10:45

Ik heb 4 jaar terug al een hersenschudding gehad doordat ik in een storm fietste en een tak tegen mijn hoofd kreeg dus toen het gister echt heel erg stormde ben ik lekker binnengebleven
Gelukkig dat die stal is blijven staan zeg!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 11:38

Zie mijn reactie hier: [KH] De storm, Nu een drama aan het worden.

Ik was gisteren in Arnhem, of liever gezegd aan de rand, bij de Veluwe. Toen ik om half 6 terugreed naar Utrecht mocht je idd de N224 richting Ede niet meer op, je moest de A12 op. Ik had al verschillende bomen plat zien liggen, er zal er maar eentje bovenop jou of je auto terechtkomen...

Wat vreselijk van die manege, gelukkig heeft het dak van de stal het gehouden. Je moet er toch niet aan denken dat er daar iets fout gaat met zulk weer...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 13:26

oooh wat zonde zeg!
Idd wat een idioten ik ben alleen buiten geweest om mijn paarden buiten te zetten en later om ze weer binnen te halen.
Maar je kwam best veel wandelaars tegen.
Ik heb de boom zien liggen bij het loo en aan de wiesselse weg wat het ook een mega puinzooi.
Brrr hopelijk duurt het weer heel lang voor we weer zo'n storm krijgen