Onyx is er

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Onyx is er

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 14:51

Hij is er al sinds gister, maar het was zo tegenstrijdig als ik eerst een droevig topic zou plaatsen over Make, en dan een blij topic over Onyx.
Maar nu vind ik toch dat ik mijn geluk met jullie moet delen.
Make mis ik ontzettend maar ik ben blij dat Onyxje er nu is, lekker wat afleiding. Lovers

We zijn hem gister op gaan halen nadat we Make weggebracht hadden. Hij was zoo knap! Echt een ontzettend leuk shetlandertje.
Dus betaald en papieren gekregen. Hij liep zo de trailer op! Lovers Hij ging wel eventjes te keer, we hadden een trailer gehuurt (hout met zeil Scheve mond ) en dat zeil klapperde dus ontzettend, dat vond ie erg eng dus hij kwam wel een paar keer omhoog. Maar toen we aan het rijden waren ahd ie er wel vrede mee. Onderweg ben ik een x of 5/6 nog wezen kijken, heb onderweg nog een broodje voor m gekocht (gewoon wit broodje zonder wat Haha! ) vond ie wel lekker. Lachen Hij zweette zich wel kapot! De druppels liepen naar beneden. Maar na een uurtje stond ie braaf stil en zweette hij ook niet meer.
Aangekomen op stal afgeladen en even lekker losgelaten in de shetland-paddock Haha! heeft ie even lekker rond lopen scharrelen en rennen, lekker de beentjes strekken.
Toen zijn we naar de bak gelopen, daar was ie nog nooit geweest maar was totaal niet eng! De merrie die er liep was wel erg aantrekkelijk (alleen een beetje aan de grote kant Knipoog ) hij ging gelijk lekker rollen in de bak en toen zijn we naar mijn kast gelopen, heb ik t zomerdekentje gepast en hij past precies! Zn nieuwe halstertje om gedaan enzo. Super cute (felrood met zwarte ringen enzo) Lovers
Toen heb ik m terug gezet en lekker met rust gelaten. Vanochtend weer lekker vroeg teruggegaan. Hij stond lekker tevreden in zn stalletje. Even een uurtje in de wei gezet, waar hij kennis heeft gemaakt met het schrikdraad, tot 3 keer toe, maar toen snapte ie t wel. Knipoog
Daarna nog ff inkopen gedaan en nu hebben we alles. Haha! Vrijdag had ik al ff inkopen gedaan. Lachen Een zomerdekentje, halster+touw, poetskist+borstels en een dekje. Bij Onyx hebben we een hoofdstelletje gekocht. En vandaag nog een bitje, en een compleet zadeltje.
Het zadeltje net gepast en het paste goed. Lachen
Zometeen ga ik weer naar stal en ga ik m even lekker wassen met warm water. (vooral zn manen en staart want die zijn ontzettend dik maar zitten helemaal in elkaar gedraait!)
T is echt een scheetje en ik neem mn digi mee naar stal, dus vanavond foto;s. Lachen


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 19:31

hij is 3,5.
Ik heb m vandaag maar niet gewassen. Lachen Was wel erg koud!
Heb een zweetdekentje van mensen van stal gekregen, echt lief! Hadden ze nog liggen van hun oude ponytje.
Maar heb m vandaag flink gepoetst en zn manen+staart uitgekamt. WOW zon knapperd is het nu! Die staart is echt ongelofelijk dik!! Helaas was ik mn digi vergeten Boos!
We zijn toen nog ff lekker gaan spelen in de binnenbak. Zo cute! Hij rent me achterna enzo echt liefff. Beetje speels gaan rennen enzo. En toen zei oester hier op bokt ga er eens op zitten. Dus zij pakte hem aan t halster ik ging erop hangen en dat deed ie heel braaf. Uiteindelijk heb ik een rondje gestapt en dat was wel genoeg hoor! Hij was ontzettend braaf hij heeft wel 2 keer gebokt, ging die stilstaan en dan dreef ik m aan en bokte die (klein bokje maar) maar daarna heeft ie dat niet meer gedaan.
Daarna heeft ie lekker slobber opgeslobbert en nu staat ie lekker warm in zn stalletje. Lachen
T is echt een moppie!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 20:20

Helaas t is een hengstje dus echt een maatje van Camil zal t niet worden.
We hebben ook al een karretje gekocht dus lekker mennen! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 14:29

Ik neem m vandaag echt mee!!!
Ik heb nog wel 2 fotos van t ophalen!
Als ik dadelijk tijd heb zla ik ze ff uploaden. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Vlindy en 97 bezoekers