Dubbel spannend!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Dubbel spannend!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 22:11

Ik had lekker vrij genomen van mijn werk om mijn eerste privé les op Dolce Vita bij daglicht te hebben. Ik was woensdag al bloednerveus, waarvoor weet ik nog steeds niet.

Toen ik opstond (half 10) en mijn konijntjes wilde voeren miste ik er een. Pluis was in haar nachthok bezig een nest te maken. Ik helemaal blij, dus toch zwanger... Ik had het mannetjes konijn lekker op de grond gezet. Kon ie ff huppelen. En na een paar uurtjes dacht ik laat ik Mannetje maar weer tegur zetten, kan Tommy nog ff huppelen. Toen ik bij mijn konijnen aankwam (hebben een eigen kamer) zat Pluis weer beneden (ze hebben 2 verdiepingen in hun hok) ik stiekem het bovenste stuk open gemaakt en ja hoor het pluis in het nachthok bewoog!!!!! Ik kon ton nog maar 1 klein beestje zien.

Ik vlug vlug naar Zoelen. Voor mijn les. Ging super!!! Ik heb volgens mij nog nooit zo lekker gereden. Heel veel geleerd. En een beetje het gevoel gekregen dat ik niet erg veel weet van paardrijden. Maar ach, mijn tijd komt nog wel.

Nog even geholpen het veulen dat een flinke wond op zijn been had uit het verband te halen en vlug naar huis.

Patricia een vriendin van mij is gekomen en heeft nog even gekeken naar het nest. (zij is dierenartsassistente) en zij zag maar liefst 3! jonkies!!

Echt een super dag! Lekker vrij, 3 kleine nijntjes en eensuper les op mijn paardje gehad. Wat wil een mens nog meer om gelukkig te worden?

Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net



masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-02 11:02

Hihi, was ook erg enthousiast! Vanmorgen telde ik 3 kleintjes!! Maar Pluis laat me er nog niet echt naar kijken helaas. Dus misschine zijn het er nog wel meer..... Strakjes weer rijden. Ik hoop dat het weer net zo goed zal gaan als donderdag....

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers