een paardenbaan??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

een paardenbaan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 20:13

Yahwo!!!!!!!! :wave:
niet te vroeg juichen natuurlijk maar me moeder werd net gebeld (en ze heeft mij natuurlijk meteen gebeld)
2 weken geleden had ik gereageerd op een advertentie voor stalhulp.
en nu mag ik langskomen op gesprek! ik weet ook niet precies hoe of wat nog maar het gaat om friezen en ik weet dat er een hengst bij is. (wow!!)maar ik kan pas volgende week langs komen want die hengst heeft iets en moet gewogen worden en daarvoor gaat ie dus naar Utrecht.
spannend!!!!!!!!
ik hoop dat het doorgaat.
wie duimt voor me?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 20:33

Leuk voor je! Om wat voor werk gaat het precies?

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 23:17

eerlijk zeggen?geen idee! hahaha ik geloof dat het alleen om stalwerkzaamheden ging maar leter vroeg ie og ik wel verstand van paarden had. ik laat het horen zodra ik het gesprek heb gehad.
maar ja geef toe een friese dekhengst klinkt toch niet verkeerd!

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:38

hoi

Inderdaad klinkt erugggg leuk!!
Heel veel plezier en hopelijk wordt het wat.

gr. Cissie

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 23:39

Is het bij stal de Vries in Den Ilp??
In ieder geval hoop ik dat je het erg naar je zin zult hebben!
Handen uit de mouwen! Haha!

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 21:52

nee het is in haarlem.
ik had net even gebeld en ga morgen langs voor een gesprek. (wat een botte Koe vent zeg! effe doorbijten).
het gaat dus nu voor 5 paarden. er komen er nog meer. het zijn frieze veulens/jaarlingen die opgevoedt worden en hopelijk later dekhengst zullen worden. ben gek op veulens! Lovers en friese hengsten zijn toch wel erg mooi Dromen . morgen komt het verhaal eraan. Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:57

Ben benieuwd.
Veel succes morgen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:01

zou gaaf zijn joh, erg leerzaam om op een stal te werken!!
succes morgen!

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-02 23:43

wat nee daar ga ik niet werken!!!!! tijdens het sollicitatie gesprek had ik al ruzie met die man hahaha. Lips are sealed blablabla heel verhaal totdat hij vroeg of ik een halster om kon doen. tuurlijk Haha! zeg ik heel erg bijdehand. doe het maar eens. neeeeeee!!!!!!!hoor ik hem zeggen helemaal fout. je moet naar zijn hoofd lopen halster om je hand neus vastpakken en zo het halster om doen. ik zeg heel bijdehand weer terug: zo doe ik het niet. ik wacht tot het paard naar me toe komt en leg me hand over z'n neus en dan halster om (op zijn maniet raakt het halster in de knoop).
ja want als je zo doet bij het andere paard blabla en die komt niet naar je toe. ik:elk paard komt en als een paard dat ik niet ken rondjes door de stal loopt ga ik de stal niet in. toen wist ik alles beter. weet ik ook!( Haha! ) geloof trouwens ook niet dat hij echt proffesioneel bezig was met zijn hengsten.
mijn paard springt niet naar achter als ik de stal open doe.
nee helaas dan maar geen paardenbaan. straks krijg ik een hekel aan paarden door dat geintje. Frusty

Gekkemeid
Berichten: 289
Geregistreerd: 06-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 08:49

jammer dat het geen leuke 'stal' was.. Maar der zijn vast wel meer stallen waar je kan helpen als stalhulp lijkt mij Lachen