Ik ga zaterdag bij n pony kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 22:57

Voor degene die het niet weten ik krijg in augustus een pony kopen. En zaterdag ga ik naar een kijken het is een arabier ruin van 3 jaar
[img]../upload/141/arabje.jpg[/img]



Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 20:59

ja ik hoop ook dat het wat is. Nee ik zet hem niet op liethorp maar bij een stal vlak in de buurt werd zomaar in mn schoot geworpen mooie stallen grote wie. Die vrouw heeeft heel veel verstand van paarden en wil mij graag begelijden en heeft zelf ook een dochter ik kan daar perfect buitenrijden en in de buurt is ook een rijvereniging waar ik dan les kan nemen. Ik ben hier natuurlijk heel happy *LOL* om

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-01 19:33

ik ben dus geweest hij heet Scott
Hij is 93% arabier en 7% New forest
Hij is dus een vos met blesje en 4 witte beentjes. Heel mooi en hij is de perfeckte maat nl 1.48 en hij groeit nog een paar cm (ik ook hoop ik) hij is best stevig voor een arabier maar tog heel mooi en hij loopt echt heel mooi.
Ik heb ook zijn moeder gezien en zijn oma zijn oma is Z dressuur. Hij is heel alert en nieuwsgierig hij is nog niet ingereden maar wel perfeckt zadelmak ik heb m gelongeert enhij luisterde perfect. Ik ben best wel verliefd Lovers . Mn moeder vind m ook heel gaaf terwijl ze bang voor paarden is. Ik kwam zn stal binnen en kreeg meteen een paar zoenen en toen ik weg ging nog een paar. T is een echte knuffel. Waarschijnlijk word hij HET. In augustus is hij welkom en het is dan de bedoeling dat ik dan 2 keer per week les op hem ga krijgen en de rest van de week zelf wandelen en longeren.totdat hij ingereden is. tis echt een hele mooie en hij heeft op de keuring een 1e premie gehaald. T was van mijn kant echt liefde op t eerste gezicht

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 20:17

Nee t is m niet geworden Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DexterM, Durquia, Googlebot, GrapeshotBot, Vagabondo en 126 bezoekers