Mijn baasje is echt gek hoor!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:02

Hee Laiser!
Nou ik weet precies hoe je je voelt.
Mijn vrouwtje wilde vandaag ook niet meewerken... IK was degene die moest werken!
En ja, net als jij in de regen natuurlijk.
Hoe die baasjes van ons het verzinnen? Frusty

Maar goed, eerst vond ze dat ik wel erg veel troep in de stal had, en zette ze me zonder pardon in de regen buiten met een mager plakkie hooi.
Alsof ik hier genoeg aan heb! Scheve mond
Ik had al zo'n vermoeden dat we alsnog wat gingen doen...

En ja hoor.
Daar kwam het aan even later. De longeerzweep.
Ik werd dus in mijn blootje opnieuw buiten neergepleurd, en moest los in de buitenbak in de stromende regen rondjes lopen.
Volgens het vrouwtje moet ik dan namelijk 'mijn ei kwijt' omdat ik niet de hele dag op stal kan staan zonder onrustig te worden...
Alsof ik hier zo rustig van wordt! Boos!

Maar toen werd het leuk.
Ik mocht over het lage hindernisje heen. Dertig cm. maar, maar wel hardstikke gaaf! Clown
Daarom ging ik af en toe vrijwillig, eerst op de linkerhand en dan gewoon omdraaien zodat ik nog een keer kon.
Ze keek wel erg verbaasd... *LOL*

Jammer genoeg moest ik al vrij snel stoppen met mijn jumps, volgens het vrouwtje had de DA gezegd dat je tijdens hoesten niet jezelf in 't zweet mocht werken... Ik hoestte toch niet meer? Nou ja gisteren nog wel ietsje dan. Haha!
Ik was al zeiknat van de regen maar ach. Kreeg een heerlijke wollen deken op nadat ze me droog gewreven had...

Daarna kwam ze met zo'n raar ding aanzetten.
Volgens mij had ik die een kleine twee maanden terug ook gezien. Deed me denken aan die spuit van de DA vorige week!

Het bleek echter een wormenkuur te zijn.
Smaakt wel lekker, maar de manier waarop ze mij die geeft?
Kan ze niet gewoon een lekkere emmer met stukjes appel doen en dat spul er doorheen? Schijnheilig
Maar nee, zij moest 't weer achter in mijn kleine mondje spuiten pffff... Lips are sealed
Gelukkig kreeg ik daarna wel een appel.

Laiser, ik hoop dat het snel droger weer wordt, en dat onze vrouwtjes eens wat vaker zin hebben om met die kou en regen terug te gaan naar de stal. Met lekker eten voor ons natuurlijk...

Fiew, wij paarden hebben het maar moeilijk hoor.
Het is dat ik van haar hou maar ánders...! Gaaaap
Denk jij dat nou ook zo vaak? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Briiet, ComscoreBot, criollo_yess, ElinaSK, horssie, jitskenienke, Laj1, Laura82, micksage, Mo_Noah, MyWishMax, neline11, Pantykous, rocky_1995, Sjofel, Sting en 94 bezoekers