Weet er iemand een manier om te krimpen??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Weet er iemand een manier om te krimpen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 00:31

Zoals het in de naam van mijn topic al staat, zoek ik een manier om te krimpen Haha!
Ik krijg de laatste tijd nogal veel kriebels om de bak in te duiken met mijn shet en te gaan dressuren en nu ben ik er dus achter gekomen wat voor fijn dressuurpaardje het is!! Lekker ontspannen naar beneden, niet tegen de hand, lekker goed verzamelen, normaal wijken (hij neemt z'n achterhand tenminste mee!!)
Ik zou het liefst met hem willen starten, maar zie je het al voor je een meisje van rond de 1.60 op een (vrij smalle, luxe) shet van 1.03 door de bak hobbelen Haha!
Mijn buurmeisje gaat wel met hem starten, maar dat is toch anders Scheve mond Het liefst zou ik er zelf op willen zitten.

Alle krimptips zijn welkom Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 00:32

Ik ben ook rond de 1.60 en rijd ook op 'n shet van zo'n 1 meter, ok geen wedstrijden, maar met zadeltje valt de lengte best wel mee (dan hangen je benen er tenminste niet zo onder Haha!). Maar ik weet niet of het is toegestaan Verward

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 00:37

Het ziet er gewoon echt niet uit hhahaha ik zou niet eens durven!! Je moet het eens zien als ik een wissel maak waar mijn been zowat zit Haha! Haha!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 00:40

Ik denk toch niet dat je 't echt leuk had gevonden als je kleiner was geweest hoor Knipoog Ik heb niet al te lange benen, jij misschien wel? Haha! Ach, train 'm thuis maar goed en als je 'm onder 'n ander wedstrijden laat lopen kun je denken: 'Dat heb ik 'm nou geleerd Haha!'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 08:29

* errrrrrrrrrrrreg heet gaan douchen? Werkt met lamswollen vestjes erg goed om ze gruwelijk te laten krimpen Haha!
* heeeeeeel vaak zeggen dat je heel klein bent, zodat je er zelf in gaat geloven, en de buitenwereld uiteindelijk ook
* Willy Wonka's Chocoladefabriek bellen en krimpkauwgum bestellen. Als het bij Sjakie werkt, werkt het misschien bij jou ook wel *LOL*

* Of gewoon sch**t aan de hele wereld hebben en gewoon lekker (onderling?) wedstrijdjes rijden met je supershetje!

IETS zegt me dat de onderste optie het beste gaat werken.....
Enjoy!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 09:21

Ik geef de andere opties van Sonja ook wel een redelijke kans hoor *LOL*
Nee idd, je kunt toch ook lekker onderlinge wedstrijdjes met hem starten.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 09:31

Sonja heeft helemaal gelijk aan die laatste optie!
Ik ben dik 160 en rijd vrolijk nog op Dennis van 94 cm.
Ik was laatst met hem op de club en kreeg ik een opmerking of mijn paard niet wat gekrompen was. En toen ik antwoorde dat hij alleen nog maar gegroeit was sinds ik hem had(welis waar in de breedte Schijnheilig ) keken ze me heel raar aan(omdat ik normaal op een KWPNer op de club kom). Ik denk er ook zelfs over om met hem naar les te gaan. Alleen ben ik bijna 18 en kan het nog wel eens zijn dat ik bij de paarden moet(niet dat mij dat wat boeit, daar is Den alleen nog maar makkelijker tussen).

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:57

een stuk van de benen afhalen????? Haha! misschien dat het helpt of op een hete stand de droogtrommel inkruipen??? Maarre gewoon lekker rijden en sch**t aan de rest hebben!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 16:07

Uhm ,kijk je kunt ook je botten in je benen breken naar de dokter gaan en dan zeggen, haal er dan maar gelijk een centimeter of 15 af .Knipoog wie weet doen ze het ook nog. Hoelang deze operatie gaat duren weet ik niet, en het herstel moet je me ook niet vragen.

groetjes

Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:03

ga naar het ziekenhuis van Vlissingen, daar halen ze zo een goed been er vanaf, en het ander ook
whahahaa

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:25

Dat zou handig zijn (maar welk een tijdelijk, want ik ben al klein genoeg in 't dagelijks leven). Ik rij op een pony van 1.18 (Lex), gelukkig wel stevig gebouwd. Ikzelf ben ongeveer 1.55 m. Ik rij er nog best vaak op, we hebben ook nog les enzo. Maar officiele wedstrijden zullen we nooit rijden. Deze zondag hebben we wel een cross Lachen
Nog beter, als Lex nou eens heel groot zou worden, dat zou helemaal perfect zijn...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:32

Tja ik moet ook wat bekennen Haha!

Ik ben vandaag op een buitenrit gegaan met een vriedin, ik op bunny en zij op de schet van 90 cm, maar nadat zij er 6!!!!!!!!!!! Clown keer ofzo is afgevallen ging ik hm wel ff temmen Extreme duivel haha nee tis echt een schat dus echt super braaf hebben we kei en kei hard gecrost! Cool O wat was dat gaaf! Pling
Dus ik van 1,68 op zo beesie van 90 cm, heb wel hele korte beentje's maar t kon ff niet naders maar ze had er echt heel veel plezier in, daar na is mn vriedin en nog maar 4 keer vanaf gevallen! *LOL*

Maar dat beesie ligt me zo goed, zo jammer dat ze maar zo klein is voel me ook echt bij haar horen en luisterd ook best goed naar me, ben er ook niet afgevallen! Haha!

Maar ik wil ook krimpen!!! Huilen Haha!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 00:42

Met stompjes rijden lijkt me ook niet echt prettig Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 01:32

Andere optie, Ies in dezelfde box zetten en hopen dat ze op gaan stapelen? Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:41

Heb hetzelfde probleem. Rij af en toe op een pony waarvan haar buik ongeveer stopt halverwege mijn kuit. Vnl met aansporen erg interessant. Ook qua balans voorzie ik problemen mocht ze plots besluiten tot een 180 graden draai.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:45

Ik ken iemand die met een motor tegen een muur is gevlogen, die had 2 benen zo gebroken dat er 10 cm weggehaald moest worden. Die is nu dis 10 cm kleiner......
Maar ook dat lijkt me niet echt een optie Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:12

Zoals Sonja al zei, als jij het zelf wil, schijt hebben aan de rest van de wereld!!

Ik ben zelf (voorlopig?) niet van plan om geregeld op Pinky (1.15) te stappen. Ik voel me er gewoon niet fijn bij. Heb het idee dat ik hem pijn doe. Af en toe als hij op stal staat ga ik erop zitten, maar echt rijden niet...
Misschien als hij dadelijk 4 is ofzo, en lekker breed (niet alleen zijn buik Haha!) maar dat zien we tegen die tijd wel weer...
btw ik ben 17 en 1.69m en ong 55 kilo...