NRPS stamboekkantoor

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

NRPS stamboekkantoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 13:30

Afgelopen nationale keuring van het NRPS werd onze merrie Petrouschka keurmerrie.Ik heb toen het paspoort keurig ingeleverd om bij te werken.Krijg ik afgelopen vrijdag het papier terug zonder dat er iets verandert is.Vandaag ligt er een briefje in de bus dat ze mijn papier nodig hebben om het keurpredikaat in te vullen en of ik het zo spoedig mogelijk op wil sturen.Zitten te slapen daar op het stamboekkantoor ofzo?


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 14:14

Ik schrijf dit ook omdat het al de zoveelste x is dat het niet helemaal goed gaat.Ik heb 20 jaar in het bestuur van Noordholland gezeten en kreeg de ene vraag na de andere over papieren.jaren geleden moest ik,op hun verzoek het papier van gomaq inleveren omdat er een fout bij de predikaten van een van de oma's stond.Toen ik na een 1/2 jaar belde waar mijn papier bleef, bleek het in een laadje te liggen omdat ik nog niet betaald had Verward Vervolgens fokte ik met deze hengst 2 veulens en wat bleek tot mijn verbazing;het predikaat van de oma was op deze papieren weer verkeerd ingevuld.Toen de paarden gechipt waren kreeg ik de paspoorten thuisgestuurd en toen zat er een papier bij van een ander paard.Ik heb toen gebeld en gevraagd waar ik dat paard op kon halen want hij stond op mijn naam.Ik ben het nu zat en vind het niet raar meer dat er een ander stamboek in oprichting is, en ik denk er nu toch heel hard over om over te stappen!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 19:17

De fouten die gemaakt worden kosten ongetwijfeld veel geld.Het opsturen en het terugsturen en het daarna weer opsturen.Iedere x moet er toch weer porto betaald worden.Het vervelende van een paspoort is dat je het mee moet nemen naar een wedstrijd en dat je de entingen van het paard erin moet laten zetten.Als het dan een paar x heen en weer gestuurd moet worden is het alles met elkaar een half jaar onderweg.Het papier van Trous moet dus nu weer naar Ermelo en volgende maand beginnen de hengstenkeuringen.Ben benieuwd wanneer het terug is!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 19:24

Veulenpapieren duren ook een eeuwigheid.Fahreza is van 22 juni.Het is nu eind oktober en van haar heb ik ook de papieren nog niet in huis.Ik ben niet van plan haar te verkopen maar als je dat wel zou willen zou het toch wel prettig zijn als de papieren binnen zouden zijn als het veulen 3 maanden is.


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 21:14

flaim schreef:
haha dat is een goed idee maar dan word het wel een super gouden eikel als ik de berichten hierboven lees.


groetjes
Het wordt een hele eikeboom! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers